3000 plus deel 51
donderdag 13 mei 2010 om 12:55
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 12:47:
Een goede middag saampjes
Ik sta nog volledig achter mijn standpunt van vannacht. Bianca verwoorde het enkele pagina's terug exact hoe ik het bedoelde. Het is inderdaad niet eerlijk om met bepaald gedrag een reactie van de ander uit te lokken en dan met het vingertje te wijzen.
heerlijk.. zo'n veer!
Ff een peukie en dan weer verder met de trap.. hij wordt mooiiii!!!
Een goede middag saampjes
Ik sta nog volledig achter mijn standpunt van vannacht. Bianca verwoorde het enkele pagina's terug exact hoe ik het bedoelde. Het is inderdaad niet eerlijk om met bepaald gedrag een reactie van de ander uit te lokken en dan met het vingertje te wijzen.
heerlijk.. zo'n veer!
Ff een peukie en dan weer verder met de trap.. hij wordt mooiiii!!!
donderdag 13 mei 2010 om 12:59
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 12:56:
Was Dude en ram?? Bianco kan dat namelijk ook heeuuul goed... op voorbeelden doorgaan, niet tot de kern komen, ineens over koetjes en kalfjes beginnen.... uiterst frusterend!!Nee een kreeft. Ik vond het gloeiend irritant. En dan beginnen over mijn toon... Er totaal overheen stappend dat hij daar net zo goed aandeel in had door zich op een frustrerende manier te gedragen.
Was Dude en ram?? Bianco kan dat namelijk ook heeuuul goed... op voorbeelden doorgaan, niet tot de kern komen, ineens over koetjes en kalfjes beginnen.... uiterst frusterend!!Nee een kreeft. Ik vond het gloeiend irritant. En dan beginnen over mijn toon... Er totaal overheen stappend dat hij daar net zo goed aandeel in had door zich op een frustrerende manier te gedragen.
donderdag 13 mei 2010 om 13:01
Het is gewoon heel moeilijk, ik spreek ff voor mezelf, om je frustraties etc. op een constructieve manier te verwoorden zonder bij tegengas in de verdediging te schieten of met onredelijke argumenten te komen of te gaan schreeuwen.
Ik kan bijv. echt exploderen, kan het niet anders noemen. Heel irritant.
Moet zeggen dat ik dat met het klimmen der jaren wel steeds beter leer te hanteren. Doordat ik mijn eigen aandeel erin analyseer en mijn gedrag daarin probeer om te buigen.
Ik kan bijv. echt exploderen, kan het niet anders noemen. Heel irritant.
Moet zeggen dat ik dat met het klimmen der jaren wel steeds beter leer te hanteren. Doordat ik mijn eigen aandeel erin analyseer en mijn gedrag daarin probeer om te buigen.
donderdag 13 mei 2010 om 13:04
Dude kon heel slecht met kritiek omgaan, hoe het ook aangekleed werd. Zodra ik ook maar tikkie kritiek uitte, en geloof me zijn gedrag gaf daar voldoende aanleiding toe, begon hij onredelijk te worden. En terug te kaatsen, ook als dat nergens op sloeg. Uiteindelijk kwam het er op neer dat hij vond dat hij zich kon gedragen zoals hij wou, ik moest me maar niet uit laten lokken. Ja lekker makkelijk gesteld...ik ben geen robot...
donderdag 13 mei 2010 om 13:04
Even een klein aandeeltje van mij in de discussie..
Ik kan ook echt ontploffen.. en weet dat dat heel fout is maar dan heb ik wel al dagen/weken frustratie gehad en geprobeerd het uit te praten of aan te kaarten en als er dan weer een keer niet geluisterd word of er word gewoon domweg weggelopen tja dan dan.. ontplof ik dus
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 13 mei 2010 om 13:09
Zoals ik vannacht al zei, in Schotland, althans naar wat ik gezien heb, is het niet zo vreemd om te gaan schreeuwen. Ruzies zijn heftig maar kort. Ff knallen en dan weer klaar. Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan wat ik in sommige relaties zie, dat dagenlange zwijgen en mokken. Er wordt niet gescholden of geschreeuwd, dat klopt. Maar onderhuids broeit er nog steeds van alles. Daar krijg ik het benauwd van.
donderdag 13 mei 2010 om 13:10
Ik ben heel erg geschrokken van die paar ruzies en vooral van mijn eigen aandeel en hoe makkelijk iets kan escaleren. Ik wil dat niet en daar ben ik heel duidelijk in.
Tegenwoordig bestaat een ruzie bij ons uit een verhitte discussie, als de gemoederen te hoog oplopen dan hebben we een uurtje wel beeld en geen geluid, zodat we even tijd hebben om weer in 'standje redelijk' te komen.
Zou dit niet mogelijk zijn, dan zou dat voor mij een reden zijn om de relatie te verbreken, hoeveel ik ook van hem houd.
Tegenwoordig bestaat een ruzie bij ons uit een verhitte discussie, als de gemoederen te hoog oplopen dan hebben we een uurtje wel beeld en geen geluid, zodat we even tijd hebben om weer in 'standje redelijk' te komen.
Zou dit niet mogelijk zijn, dan zou dat voor mij een reden zijn om de relatie te verbreken, hoeveel ik ook van hem houd.
donderdag 13 mei 2010 om 13:23