3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hoe gaat het met man Ieb?
Gaat iets beter dankzij medicijnen. In zwembad was die zelfs even pijnvrij! Was als een wonder. Ook blij dat die nu slaapt alleen maar goed
ik ben ondertussen zooi aan het uitzoeken en mhèn wat lucht het op om dingen gewoon lekker weg te smijten. Ik krijg steeds meer lucht en ruimte.

Raar hoe dat werkt.
Gelukkig Ieb dan kan hij er iig nog wat van genieten. Gaat het slapen ook beter? (s nachts bedoel ik)
Fijn dat hij even van de pijn af was IBI, en dat ie kan slapen nu.
Ik heb een blaar!! Van de kwast! En ik heb zweet!
Ohw.... een blaar is niet fijn.
Bi lekker joh vers zweet, teken dat je lekker bezig bent toch.
Ik moet douchen en heb geen zin.
Pff ze zitten nog in de keuken. Ik wil lanterfanten in een leeg huis.
Zo ze zijn weg, met achterlating van de troep.
Kreeg ik toch zomaar bezoek... moet niet gekker worden.
Heb ik dat?!
Sgaap
Leuk bezoek Sgaapie?
Ohw... aan Floor dr smile te zien was het heul leuk bezoek!
Ik heb geen idee of het leuk bezoek was Bianc, ik moest alleen lachen hoe Sgaap het schreef.
quote:floor72 schreef op 13 mei 2010 @ 14:26:

Ik heb geen idee of het leuk bezoek was Bianc, ik moest alleen lachen hoe Sgaap het schreef.

Oh oke.. ik dacht al dat ik weer een of andere romance had gemist...

dan vraag ik het gewoon nog een keer.

Leuk bezoek Sgaap??
Ghè.... mijn broer kwam net wat brengen en ik sta beneden het laatje van mijn nachtkastje uit te mesten. Ik zette zijn kop koffie precies naast de vieb die ik even op tafel had gelegd.

Heeft iemand van jullie nog contact met Zjena. Ik schrok van haar topic , ze heeft al een tijd niet meer gereageerd en ik maak me wel een beetje zorgen
Floor... dat heb jij weer!!

Bankje.. Zjena zit op facebook en er stond vanmorgen een berichtje van haar dat ze onder de pannen is en heel erg wordt verwend.. wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ze is er dus nog
Ik wil wel even uitleggen waarom die post van jouw Floor mij behoorlijk raakte (al was hij niet naar mij gericht)

Omdat deze zo duidelijk liet blijken dat je gedrag enkel door jouw toe doen ontstaat.

Alsof alles wat daar aan vooraf gaat, de pijn, de onmacht, het niet gezien worden, de liefdeloosheid, niet belangrijk genoeg zijn, geen stem hebben, niet boeiend zijn,het uitlokken,de tranen.de eenzaamheid, dit allemaal je nog altijd je maar redelijk moet laten blijven, jij je niet moet laten triggeren.

De woorden " dat doe je zelf" kwamen bij mij hard en dus gemeen en regelrecht keihard binnen.

Al die tijd probeerde ik in de discussie gewoonweg de andere kant te belichten zonder jou Floor de zwarte piet toe te bedelen, maar slechts er naar te vragen hoe dat bij jou zit.

Ook probeerde ik gewoon uit te leggen dat ik ook niet van echt flink schreeuwen hou maar dat je dat niet eenzijdig kan bepalen maar je eigen rol daarin als je die evt hebt ook onder de loep zou moeten leggen. Zowel als aanstichter als reageerder

Allemaal algemeen gesteld.

Ik vroeg er ook gewoon na omdat jij schreef, dat is heel dominant gedrag van mij en ik kan mij wel irritant gedragen.

Ik was dus gewoonweg benieuwd hoe jij dat bij jezelf ziet.

Ik ben overigens van nature helemaal geen schreeuwer, maar een kat in het nauw maakte rare sprongen.

Ik vond het oprecht heel vervelend dat de discussie zo eindigde.

Dat zag ik natuurlijk ook liever niet gebeuren.
Bianca :bedankt dat geeft mij rust , had net ook op haar topic gereageerd
Idd Leuk bezoek. Mijn vader en bonusmoeder kwamen terug uit Frankrijk gewoon even aanwippen
Heb ik dat?!
Bankje.. ik zal haar via facebook wel even een berichtje sturen.

Iry
Iry, net als jij reageerde ik vanuit mijn eigen gezichtspunt. Ik ben van mening dat ik alleen invloed heb op mijn eigen gedrag en dat er maar één is die mijn grenzen kan bewaken. Dat ben ik zelf. Iemand gaat net zo ver mijn grens over als ik dat toe laat.

Mijn grens ligt al bij schreeuwen. Ik wil niet schreeuwen en ik wil ook niet dat er tegen mij geschreeuwd wordt. Als dat wel gebeurt of dreigt te gebeuren dan stap ik er uit. Lastig voor de ander, dat snap ik best. Maar ik gooi de communicatie niet op slot, ik geef alleen aan dat ik niet op die manier wil communiceren.

Als het dan even tijd nodig heeft om weer tot elkaar te komen vind ik dat niet erg. Als de ander dat wel vindt, dan moet hij zijn toon bijstellen.

Dat is een dominante houding ja en je kunt het ook gemeen of arrogant noemen, maar ik ben van mening dat je alleen vanuit redelijkheid openstaat voor elkaars argumenten.

Of het haalbaar is om altijd redelijk te zijn? Je kunt er in ieder geval naar streven toch?

Als ik de irritatie op voel lopen ga ik douchen om mezelf weer even terug op aarde te krijgen. Man weet dit en heeft daar ook respect voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven