3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
En in de snelkookpan waarin we nu leven sta ik dus heel vaak onder de douche.

quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 14:50:

Idd Leuk bezoek. Mijn vader en bonusmoeder kwamen terug uit Frankrijk gewoon even aanwippen Das altijd gezellig... ik heb ook een bonusmoeder En ik ben zelf een bonusmoeder!! (althans, ik hoop dat ik zo gezien word)
quote:floor72 schreef op 13 mei 2010 @ 14:53:

En in de snelkookpan waarin we nu leven sta ik dus heel vaak onder de douche.

Dan mag ik hopen dat je verbouwing klaar is voordat je van top tot teen verrimpeld bent
Ik denk dan ook dat we beide uit een ander referenitiekader reageren.

Vanuit de mijne was simpelweg eruit stappen of je niet laten triggeren niet mogelijk, omdat het aanstichten niet slechts bepaald werd door de ruzie ansich.

Dat bepalen als mogelijkheid is simpelweg erg kort door de bocht. (dat bedoel ik met dat het heel gemeen overkwam dat je dat stelde dat dat gewoon kon, even dat snel te bepalen voor een ander. Ik bepaal niet dat het niet voor jou zo kan werken. Dat het bij jullie zo werkt is natuurlijk prima als beide dat oke vinden)

Er was overigens wel een mogelijkheid, voorgoed weggaan, dat heb ik uiteindelijk gedaan.

En het wonder geschiedde dat nu we niets meer van elkaar hoeven te verwachten dan enkel goed ouderschap alle druk van de ketel weg is en het wel prima kan.

Anyway, ik hoop dat ik zo uit heb kunnen leggen hoe het bij mij binnen kwam.

Daarmee is wat mij betreft van mij kant genoeg erover gezegd
Ik zit zo te genieten van de muziek op stubru, album top 100, met zoveel favoriete nummers. Heerlijk.
Als de paar ruzies die Werper en ik in het begin hebben gehad vaker waren voor gekomen en wij niet tot een manier waren gekomen om anders met elkaar om te gaan dan was ik inderdaad, hoe treurig ook, uit de relatie gestapt.

Ik zal er verder niet over beginnen Iry als je dat niet prettig vind. Ook dat is een grens aangeven en die wil ik respecteren.

Ik hoop dat je snapt dat ik deze discussie net zo lastig vind als jij. Ik wil niemand kwetsen, maar ik vind het ook niet prettig om arrogant of gemeen genoemd te worden.
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 14:55:

[...]

Dan mag ik hopen dat je verbouwing klaar is voordat je van top tot teen verrimpeld bent

Werper gaat opruimen als ie pissig is. Reuze handig!

Dat snap ik Floor dat dat ook niet prettig is, het was gewoon echt tegen het zere been.

Ik denk dat de discussie gewoon lastig is omdat we er beide zo anders in staan.

Dat zal een gebed zonder einde zijn waar we toch niet uitkomen.
Nou dan hebben we nu allebei een zeer been!

Om tot elkaar te komen zouden we allebei een overtuiging los moeten laten en daar is het misschien te vroeg voor en misschien komt dat moment wel nooit.

Toch maar niet met elkaar trouwen dan?

Beter voorlopig nog maar even latten
Stoppen was bij mij ook geen optie, omdat de ander door bleef gaan.

Even wat anders, ik verveel me.
quote:floor72 schreef op 13 mei 2010 @ 15:48:

[...]

Werper gaat opruimen als ie pissig is. Reuze handig!

En daarom ruim ik uit principe niets op als ik pissig ben!!
Ik moet juist nodig wat gaan doen.

Vriend heeft net bedacht de garage te gaan opruimen.

Zit mij nu te bedenken of ik mee ga helpen of dat het beter is van niet om het risco te vermijden dat we elkaar in de haren vliegen
goedemiddag

ik heb de afgelopen uren vooral doorgebracht bij de DA met een zieke kat hij kon niet meer plassen, zat een steentje voor. DA heeft het open gekregen en nu heeft ie een katheter en moet ie iig vannacht daar blijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo hebben wij altijd heel veel leuke reacties van klanten gekregen toen ik nog met Bianco meewerkte. Samen in een toilet van 1 m2, hij de afvoer aansluiten, ik over hem heen hangend voegen.. en echt nooit onenigheid gehad!

Wel vaak reacties van: Jeee dat jullie elkaar niet de hersens inslaan!
Ahw roos, wat sneu voor je kat
He getver Roos!! Denk alvast aan morgen... als ie weer lekker thuis is!
Ongelooflijk Bi, jullie zouden een ideaal Het Blok-koppel zijn.

Aah Roos, wat zielig voor je kat.
Ik heb even de tijd genomen om de hele discussie te laten landen en nog een keer te lezen, en ook de reacties van nu te lezen.

Ik begrijp beide kanten.

En Floor heeft wel een punt dat je zelf een aandeel hebt in wat je gebeurd. Dat hoeft geen actief aandeel te zijn. Maar niet 100% helder en duidelijk naar een ander communiceren dat het over je grenzen heen gaat kan leiden tot extra frustratie met alle gevolgen van dien. En dan is het vaak het beste jezelf uit de situatie te halen waar je niet in wilt zitten. En dat kan heel erg moeilijk zijn.

Aan de andere kant heeft Iry zeker een punt dat het soms gebeurd, met of zonder opzet en dat je je er in laat meeslepen en over je grenzen gegaan bent voordat je dat zelf goed en wel in de gaten hebt. En dan is voor je gevoel het kwaad al geschiet. Dat zijn juist de momenten waarop je zelf ook weer heel helder hebt waar je grens ligt. En je de volgende keer dat beter kunt communiceren.

Iedere relatie is vallen en opstaan en leren. Leren wie je zelf bent en waar jouw grenzen liggen. Maar ook wie de ander is er waar zijn/haar grenzen liggen.
Heb ik dat?!
hij was echt heel erg zielig, was echt bang dat ie het niet zou overleven. Hopelijk mag ie morgen mee naar huis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ Minny, jij zegt stoppen was geen optie omdat de ander bleef door gaan. Kan het zijn dat je door te blijven reageren olie op een vuur gooide en dat een stap terug doen het misschien had kunnen bekoelen. Jij zelf kunt dat natuurlijk het beste inschatten. Ik probeer mee te denken.
Heb ik dat?!
quote:mocy schreef op 13 mei 2010 @ 16:10:

Ongelooflijk Bi, jullie zouden een ideaal Het Blok-koppel zijn.

.Klopt! Lijkt me ook echt heel gaaf om te doen! Maar helaas kan dat alleen als je een 9 tot 5 baan hebt.
quote:rosanna08 schreef op 13 mei 2010 @ 16:11:

hij was echt heel erg zielig, was echt bang dat ie het niet zou overleven. Hopelijk mag ie morgen mee naar huis Klote om te zien he, maar hij is in goede handen! meis
quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 16:13:

@ Minny, jij zegt stoppen was geen optie omdat de ander bleef door gaan. Kan het zijn dat je door te blijven reageren olie op een vuur gooide en dat een stap terug doen het misschien had kunnen bekoelen. Jij zelf kunt dat natuurlijk het beste inschatten. Ik probeer mee te denken.Nee, want als ik niet meer reageerde ging de ander of door met etteren of door met het ongewenste gedrag waar de ruzie over begon.
Hallo, il lees nit, maar scrijf wel ven.

Ik hoorde van Bi dat iemand naar me vroeg. Heb op eiegen pijlert op gezondheid en syche (is alias) even verhaal gedaan.

Belangrijktheste is maandag voor tweede keer naar neurloggg en dat ik vind at het ghet goed gaat, behalve schrijven dan he

En ik kan al betrert lopen.

Bedankt voor de liefheid enz o.

Zjeen,

veel plzer hier allemaal!

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven