Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
De Henken gaan lekker
Hadda, Maartje IS de King van het Blok .

Volgens mij bedoel je met Maaike trouwens Nienke?

Ik denk dat haar Pinkeltjegrapje meer als een grapje bedoelt was dan als belediging trouwens.

Ben het trouwens wel eens dat ze allemaal niet zo lief zijn tegen het nieuwe koppel.
Nee, ze deden niet lief. Maar als je de voorstukjes hebt gezien belooft het veel 'goeds' voor de volgende aflevering!

Dan zegt Henk (zijn vrouw heet trouwens Linda, sum:P) namelijk iets over dat iedereen kan stikken en ze er gewoon voor gaan zorgen dat appartement 3 het beste wordt.

Dus dat belooft zeker wat! Mooi dat je het trouwens zo eens was met de evaluatie. En inderdaad, die opmerking van Martine was echt een giller. Moeiheid, ipv instelling. Nou, ik kan me niet herinneren dat zij ooit heel actief is geweest anders, dus dat moeheid verhaal is ook dikke onzin. Zou een idee zijn voor dr als ze eens gezonder zou gaan eten. Krijgt ze ook meer energie. :-)
quote:Mazou schreef op 13 mei 2010 @ 21:52:

Ik denk dat haar Pinkeltjegrapje meer als een grapje bedoelt was dan als belediging trouwens.

hmm.. dat weet ik zo net nog niet. Ze voelen het allemaal erg als hun taak het nieuwe stel op hun plaats te zetten. Ik zei eerder nog dat we het er op het werk over hadden vandaag. En je kan je toch niet voorstellen dat je zoiets bij een nieuwe collega doet. Wel interessant 'groepsgebeuren' wat je hier ziet. apen zijn er niets bij!

Toch nog steeds Toch M&N!!!!!! please stel me niet teleur!
De muziek komt uit de Disney pixar film "UP".
Weer typisch 'er is een nieuw stel op de apenrots' gedrag. Sjongejonge zeg. Al moet ik toegeven dat het wel het meest sexloze koppel allertijden is.
quote:Marosa schreef op 13 mei 2010 @ 23:30:

De muziek komt uit de Disney pixar film "UP".Volgens mij komt de muziek van een cd'tje met deuntjes te gebruiken in films e.d. Zit in meerdere films, al jarenlang.
quote:louise1 schreef op 13 mei 2010 @ 14:49:

[...]

Ik vond van niemand de inrichting leuk. Allemaal te kaal en saai. Alleen die van de vierde verdieping viel nog wel mee maar dat was een kantoor. Wel het meest aangekleed.Maar als je een huis wil verkopen, moet je het ook redelijk kaal houden... Ik snap wel dat ze het niet volproppen.
Ik bedoel inderdaad Nienke ipv Maaike.

Ik vond het meer een belediging, aangezien het niet zo aarig is om iemand pinkeltje te noemen vanwege zijn lengte en terwijl hij dat zelf ook niet weet.

Maartje is voor mij niet de king van het blok. Dat moet strakjes bij de finale uitblijken.

quote:Mazou schreef op 13 mei 2010 @ 21:52:

Hadda, Maartje IS de King van het Blok .

Volgens mij bedoel je met Maaike trouwens Nienke?

Ben het trouwens wel eens dat ze allemaal niet zo lief zijn tegen het nieuwe koppel.
quote:emaille schreef op 14 mei 2010 @ 09:54:

[...]

Maar als je een huis wil verkopen, moet je het ook redelijk kaal houden... Ik snap wel dat ze het niet volproppen.Nee maar het moet wel redelijk zijn ingerricht zodat kopers een beetje een beeld krijgen van wat ze met de inrichting kunnen. En het idee krijgen van hoe zij er in kunnen wonen.
quote:hadda schreef op 14 mei 2010 @ 12:28:

[...]

Nee maar het moet wel redelijk zijn ingerricht zodat kopers een beetje een beeld krijgen van wat ze met de inrichting kunnen. En het idee krijgen van hoe zij er in kunnen wonen.Ik heb één woord voor je : BUDGET
Ik vind het jammer dat mr Haar/Haan en miss mondhoekjes er niet uit zijn gekickt de vorige keer ipv Petra en Oene. Ik vind dat stel van nr. 4 aanstellerig, lui, zijkerig en niet blokwaardig. Dat luie mens had toch de kamer kunnen opruimen, de klonten van het stucwerk kunnen weghalen toen haar/haan spullen ging halen. Maar welnee, ze zat met dr dikke reet op de bank lui te wezen. En dan zal je zien, gaan ze straks nog winnen ook. Mag het hopen van niet. Ik denk nog steeds dat maartje (hij heeft wallen tot op zijn ballen ) en van "alles 2 " (alleen geen 2 maartjes....)gaan winnen. Maar dat hangt af wie er het meeste voor gaat krijgen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Meiske_90 schreef op 14 mei 2010 @ 18:38:

[...]

Ik heb één woord voor je : BUDGET Ja dat snap ik wel. Maar ik ging in op iemad die aangaf, dat als je het huis wil verkopen het zo kaal mogelijk moest houden. Maar dat vind ik dus niet zo, los van het budget.
quote:hadda schreef op 15 mei 2010 @ 12:20:

[...]

Ja dat snap ik wel. Maar ik ging in op iemad die aangaf, dat als je het huis wil verkopen het zo kaal mogelijk moest houden. Maar dat vind ik dus niet zo, los van het budget.Ja, is ook waar Ik denk dat ze misschien in de laatste week nog de laatste puntjes op de i zullen zetten.... Ik wil de nieuwe aflevering zien verdorie !! :-D
Heb net even het grootste gedeelte van deze topic gelezen, en moest soms wel heel erg hard lachen.

Op een koude, regenachtige dag alle afleveringen van het Blok gekeken en zat er helemaal in, dus kan nou niet wachten op de volgende aflevering.

Vindt Miek en Nienke het leukste, vooral Nienke, zij is gewoon een uitvinding van zichzelf, heel erg 'out of the boxerig' maar dan echt.

Petra en Oene waren wel heel lief en zacht en dromerig en idealistisch, maar ook een beetje te veel in hun eigen bubbeltje, en konden tegenslagen niet omdraaien maar zakten erin weg als een moeras.

Haar en Lui, ik vind Haar leuk, aandoenlijk springerig en een beetje ADHD ertje, hij trekt duidelijk de kar, en Lui is er alleen als knuffeldiertje voor hem. Want dat idee heb ik echt, dat hij haar echt nodig heeft op die manier. Maar zij is echt een suffe doos, en zou een schop onder haar r... moeten krijgen. Ik zie soms Haar heel verliefd naar Nienke kijken, verliefd op haar innerlijk dan, want hij heeft het zelf niet door. Maar Nienke is het tegenovergestelde van Lui natuurlijk, vol originaliteit en plannen en een beetje zoals hem, namelijk ADHD-ertje.

Maarten en Monique, stiekum is Maarten wel leuk, heel mannelijk, gedreven, doelbewust. Maar stiekum heel onzeker, dat zie je aan zijn verbeten mond. En aan zijn vrouwenkeuze, want Monique is toch het summum van een doorsnee hollands vrouwtje -met alles in harmonische twee-eenheid- en irriteer me dood aan haar figuur. Figuurlijk en Letterlijk, want ze is gewoon een doos die toevallig goed kan rekenen én koffiezetten, maar ze heeft geen vuur, passie en hoeft eigenlijk niks te doen. Aleen Maarten op te hemelen, zodat hij zich de man voelt, echt mannetje vrouwtje die twee;

terwijl Maarten diep in zijn hart....

Zou pas echt cool zijn als Nienke echt een liefdesbaby van Maarten kreeg.

Kunnen ze niet gewoon doorgaan met deze mensen in BigBrother ofzo, Gouden Kooi dingetje?

Oh ja, Brillie en Brillie,

dat zulke mensen bestaan, inderdaad, god bestaat echt, anders zou zoiets volmaakts niet mogelijk zijn, er is nog hoop!!!

Nou jullie zien, ben echt oprecht met mijn hart gekluisterd aan de buis!!!
Martine & Dennis: GROW UP.....wat een kleine kinderen zeg!
Ninanpfaff, geweldig verslag, precies zoals ik het ook zie. Met de toevoeging dat ik Nienke en Haar echte schatjes vind.
zit ik een heel verhaal te typen, is alles opeens weg!

In iedergeval waar het op neer kwam is dat ik ook nog helemaal Team Miek & Nienke ben. Al was het kluswerk wat minder afgelopen week en liet Nienke wat nare trekjes zien, maar hopelijk is dat de stress en trekt dat bij. Henk & Linda gaan er lekker voor. Lekker pittig stel. Dat vind ik wel even een verademing na al dat gezeur. Bij Maarten en Monique gaat het mij te erg op de automatische piloot. Ik ben sowieso niet zo onder de indruk van hen omdat ze nu eenmaal al 'in het vak' zitten. Ik heb zin in woensdag:-)
heb er weer zin in! kopje thee en koekje..laat die klussers maar komen
Ik kan vanavond alweer niet!

Maar zondag kijk ik zeker
Ach, miss_understood... dat is nou jammer :(
Hè Miss, wat jammer.

Nou, kom maar gewoon weer nabespreking houden dan.

Ik zit ook klaar. Afwas gedaan, koppie koffie erbij: laat de klussers maar weer komen.
Ik had mn tv aangezet.... zie zo'n begintune van een film en ik denk "waaaat?! EEN FILM!!!??" realiseer ik me zo dat ik hem op RTL5 had staan ipv NET5 :-D Haha. Dat was echt mazzel hebben.

Onwennig om SATC te zien met ondertiteling... heb ze zelf op DVD en doe bijna nooit ondertiteling aan.. zo wel, dan Engels.

Maar goed. Zo'n losse aflevering is echt gek als je het een tijdje niet hebt gezien !

HET BLOOOOOK :D
Ik zit ook weer klaar.

Oei ze gaan elkaar beoordelen, zal mij benieuwen.
Een 1? Omdat ze het geld nodig hebben? Sjonge jonge, wat dacht je van EENS HARD DOORWERKEN!

En hoezo exact hetzelfde? Zouden ze geld krijgen om ruzie met elkaar te zoeken en op die manier NET5 hogere kijkcijfers te opleveren..!

Wat lomp joh, dat tactisch stemmen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven