Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Lijkt me een supergoede manier om je oma te eren, Lil. (nu weten meteen waar al die warmte en liefde vandaan komt, je bent erfelijk belast. )
(was Bloes, trouwens, Tila stopt tevergeefs een tiett in Jommetje as we speak)
Pppppfffffffffffffffffffffffttttttttttttt............ het spul ligt op bed!

*proost* op je Oma, Lil.
Alle reacties Link kopieren
ik proost mee! PROOST!!!

Heb geen post gekregen, althans er was wel post, maar niet voor mij. Dank namens GG bambi! Lief van je!!

Had een leuke opmerking vanmiddag van GG; we hadden het over dat hij morgen lekker vrij is en dat hij misschien weer eens met buurjongetje kon spelen, waarop ik zei dat dat leuk was want het was al lang geleden. Wat zegt de druif? "weet je wat lang geleden is mama? Dat jezus en god er waren, dat is lang geleden". Ik had tranen in mijn ogen van het lachen .

Goed van madokus zeg, ga je hem nu ook zo`n surprise geven als vlaflip gerkegen heeft?

Spannend bloes, zou wel super zijn als je je baan op kan geven en dit kan gaan doen. Vind het zo gaaf dat het zo gelopen is. Nu maar hopen dat toetje er net zoveel plezier aan beleeft!

Goed plan bloes over de jurken. Ga eerst met vriendin overleggen of ze de kraag storend veel op haar bruidsjurkkraag vindt lijken en anders gooi ik hem in de AK bij de bruidsmeisjes.
anoniem_7471 wijzigde dit bericht op 13-10-2007 22:03
Reden: dom dom dom, iets vergeten.....
% gewijzigd
Hahaha, die GG en zijn opmerking! Wijsneusje zit op een christelijke school?

Hoe vond Bentos je jurk?

Toet, ben je weer beetje bijgetrokken na slaap-inhaal-aktie?

Wat schrijf je mooi over je oma, Lil. Ik zie het zo voor me. Klinkt heel warm, je oma was vast een heel mooi mens.
Práchtige kaart, Mims! Ook hier tot tranen geroerd. Wat doe je dat toch mooi en goed!

Naast kaart van Mims, kreeg ik ook nieuws van Mims, zij en Mops komen morgen lekker een dagje spelen.

Ik vind dit soort weekenden zoooo leuk! Gisteren dacht ik nog dat we nix hadden, gisteravond hadden we eters tot na middernacht, vandaag zaten we met 11 man te eten (vriendin met 3 kinderen kwam spontaan met grote pan soep aanzetten en zusje kwam), vanavond ben ik met zusje de hort op geweest en morgenochtend komen mijn ouders en daarna dus Mims & Mops; zoete inval ten top. Heerlijk!

Bentetje, ik ben erg benieuwd naar je jurk(en)! Wat een gedoe zeg!

Lil, je oma klinkt prachtig. Warme familie is zooooveel waard! Ik heb je trouwens nog niet verteld dat ik erg veel plezier heb van je kolftasje! Moet dus dagelijks aan je denken.

Bam had nog niet gereageerd op Noah, maar wat ontzettend fijn dat hij zo'n enorme inhaalslag maakt. Superknap ook van hem!!

En, wat ik nou al tijijijijijijijden wil/ moet zeggen, maar echt steeds vergeet. Toet, heb jij Lost inmiddels al helemaal gezien? Want jij vroeg daar ooit naar en daar heb ik nooit op gereageerd, terwijl wij dus wel de hele serie hebben gezien. Dat was alleen niet van ons, maar geleend, dus daar kon ik ook nix mee. Maar als jij nog steeds het niet hebt gezien kan ik wel vragen of jij het van diegene mag lenen?

Fijn dat Meave de dag ook weer heeft overleegd. Ik was vandaag ook alleenstaande moeder (althans vanmiddag) en Lotje was echt mega aan het peuteren en Leentje aan het regelen, heb dus nog wel met je gesympathised!

Zeg dat hotel Tila klinkt goehoed! Heb je ook plek voor zes?
Nou, hier geen geregel hoor. Godzijdank.

De kindjes zijn nu lekker aan het spelen, Vietje in het kasteel, Mootje en Jootje in de 'duikboot' (een kleed op de grond).

Bentetje, ik ben ook benieuwd naar de jurken.

Pim, doe je de groeten aan Mims? Ik was van de week trouwens in dat plaatsje bij die grote rotonde, als je richting jullie rijdt vanaf de snelweg. Daar woont mijn collega. Mav belde dat hij vroeg was en de jongens van school kon halen. Jammer dat het jouw werkdag was, anders hadden Vietje en ik dus even aan kunnen waaien.

Eens even nadenken over vandaag. Als het weer zulk mooi weer is als gister, is het zonde om binnen te blijven zitten.
`Morguh! Hier nog steeds een Toet in slaapmodus. Van 22 tot 10 op bd gelegen (met wel wat kindinbdplassenenkindwakkerenpijnenzo tussendoor, maar dus daarna gelijk weer doortukken). En heb al vier dagen keelpijn en klink dus heel sexy! Volgende week toch maar even langs huisarts!

Indrukwekkende post indeed.. pfffff.......

verder even weinig nieuws, moet mezelf en kinderen even buitenklaar maken. Meis heeft d'r eerste speeldate in new Town. Leuk hoor, ik breng dr zo naar een vriendinnetje....
Oh ja. Lost: ik heb zelf heel het tweede seizoen in huis, maar moet van serie 1 nog vanaf afleverng 16 ofzo kijken, dus die moet ik eerst zien te scoren. Zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn zijn als dat via via kan natuurlijk!!!!
Bloes weer: TilaLief antwoordt ontmiddellijk op de vraag van Pimpel: " jahoor!" Hij staat nu in de keuken een ontbijt in elkaar te flansen met gekookte eieren, croissants en er staat al verkeerde koffie voor mijn neus. En dat na een nacht vol drankgelach , kotsen (hij) en spokende kindertjes (hij ook) Ware held vind ik, en dan nog zo lief, rustig en geduldig. Zo fijn hier!

We hebben vannacht het woordenboekspel gedaan. Dat was echt hilarisch. Ik dacht de naam van de muzieksoort te weten, die GG maakt. Dat geloofden de Tilalia's niet dus sms-te ik Lil. En ik had het goed! (kwam ik ook pas na een half uur achter ofzo, ook ik had een glas dat telkens maar weer leeg was)

En het Anybodykwartet gespeeld maar dat was niet leuk want Tilalia won binnen 10 minuten. Wel leuke dialogen gehoord: " mag ik van jou Delano?" Dan wil ik ook Mehmet van je EN Gijs!"

Nu aan het ontbijt en dan weer naar Provinciedorp, daar nog even huishoudelijk zijn en douchen en dan uit eten met de Barman. Leuk, heb er zin in.
Woordenboekspel is leuk! Doen we volgend weekend weg, want qua sex hoeven we dan alleen de nieuwste updates te bespreken, de rest weet ik toch al!

Gastvrij hoor, die Tilalief.

Ik ben vanmiddag heel heldhaftig alleen met de kinderen naar het bos geweest. Helaas had rest van de provincie ook zijn oog laten vallen op dat ene stukje bos, dus het was erg druk. Weinig echte wandelpaden, vooral veel fietspaden. En dat was wel jammer, want ik moest Vietje al snel in de wagen zetten en Jootje continu in de smiezen houden. Maar de kinderen hadden het vreselijk naar hun zin. Ze hebben eikeltjes, takjes en blaadjes mee naar huis genomen, dus die zooi staat nu sofisch verantwoord op een bord (o jee, niet van hout) in de keuken op de vensterbank.

En verder was ik vanwege de nieuwe pillen een aantal dagen hoofdpijnloos, maar heb ik nu toch hoofdpijn. Vannacht had ik alsmaar nachtmerries. Erg typisch, want dat heb ik eigenlijk nooit. Als het vaker voorkomt is het een bijwerking van de pillen. Gek dat nachtmerries een bijwerking kunnen zijn. Ik droomde dat Vietje dood was. Ik werd wakker van mijn eigen gehuil. Brrr... Het voelde zo echt. Niet leuk.

Ik ga straks in plaats van hardlopen (dat zou ik weer oppakken vanavond) een uurtje fietsen. Dat trek is vast wel. Lopen is geen goed idee nu. (hmpf, eigenlijk zou ik gewoon helemaal niet meer van de bank af willen komen...)
Trots op je Meave (zowel bos- als fietsverhaal!)!!!
wauw meave, dappere dodo. Wat rot van die hoofdpijn? Wat voor medicijnen slik je nu dan?

De jurken krijgen jullie te zien, heus, maar heb gisteren die ene nog niet kunnen halen. Moet dus morgen tussen weekboodschappen, nieuw huis van vriendin kijken, juwelierbezoekje en kindervezorging door,. Hmmmpf, nog zo`n dag! Keuren jullie dan mee?

Wat is woordenboekspel?
Mag ik even protest aantekenen tegen het feit dat het weekend altijd zo snel voorbij is??

Bij deze: * protest*

Heerlijk gehad, weekend vol vriendenbezoekjes en dus gezelligheid. Bambi-man brengt nu vriendin + haar kinders naar huis, hertjes liggen net in hun nestjes en zometeen boek maar weer pakken.

Dat bos klinkt fijn, Meave!

En ik denk dat ik ook maar ga aanpappen met Tila..

Leuke meid is dat he, die Tilalia? En zo slim en lief ook enzo!
Ooooh, werkt dat zo, vriendjes maken? Gewoon een goeie vent die ontbijtjes maakt presenteren?

Doe mij dan even een drankje

Woordenboekspel is leuk. Maar na een uur moet je ophouden, want dan ga je zelfs praten in woordenboektaal. En dat lukt niet goed met teveel wijn in je mik, want met een dubbele tong VanDaliaans praten is best lastig
Mogguh!

Gecopy-paste uit het Kasteel: Lekker en gezellig gegeten, veel gepraat en gelachen. Toen we daarna bij mij op de bank zaten, werd hij weer verlegen. Toen maar afgesproken dat we gewoon wel zien waar het heen gaat (hij: "Wat nu? Ik vind je zo leuk!" ik: "Nou gewoon, trouwen en nóg drie kinderen maken!" ) en het ging heen naar mijn bed, waar we eerst alleen maar onwennig naar elkaar hebben liggen kijken. Hij is heel lief en zacht en teder en en en... Nou ja, dit begint op een Boeketreeks te lijken.

Het restaurantje zat trouwens op de hoek van het Bloesemplein.

En ik weet ook niet hoe verder maar geniet van de herinnering om in de armen te slapen van een hele grote, zachte meneer.

En ga als de sodemieter aan het werk!
Wow Bloes, wat klinkt dat blij en fijn en gelukkig

(en wat lijkt het me daardoor moeilijk om het 'go with the flow' principe aan te houden)

Goedenmorgen allen

*thee* en *koffie* voor de liefhebbers

en .. noujaokeee

*gezondontbijtjemetvoorelkwatwils* er ook nog bij. Ben in een scheutige bui, dat lijkt me duidelijk.

Het is mooi weer, blauwe lucht, zonnetje schijnt (je verwacht elk moment een teletubbie voor je langs te zien hobbelen, zeg maar )

Heerlijke dag bij m'n ouders gehad, gisteren. Zaterdagavond ook al, trouwens.

LE was gisterenmorgen druk en stuiterend, maar heeft, sámen met opa, courgettesoep gemaakt. Helemaal zelf alles gesneden (3 courgettes!), waar hij dan weer heel rustig bij/van was. Daarna elke 10 sec. checken of het water al kookte

Verder spelletjes gedaan, jokeren en kolonisten.. en lekker een uurtje in het bos gewandeld. Was raar genoeg niet zo heel erg druk.

LD kwam trouwens zaterdagmiddag bij vriendinnetje weg en... liep. Niks geen krukken meer gebruiken. Ze heeft ook vanaf m'n ouders meegewandeld de 'stad' in (1 winkelstraat) en had geen last (2 uur gelopen) gisteren in het bos na een half uur wél last, maarja.. vanuit de stad kon ze nog op gehaald worden, middenin het bos is dat toch lastiger. In elk geval is het hoopvol, dat deze verzwikking een stuk minder ernstig was.

De kinderen blijven nog bij m'n ouders tot woensdag, dan haal ik ze 's morgens weer op.

En dan nu.. aan 't werk

Later is nu
[quote]Bambi schreef op 13 oktober 2007 @ 23:39:

Hahaha, die GG en zijn opmerking! Wijsneusje zit op een christelijke school?

nee, niet eens! Geen idee hoe hij erop kwam.....

Bloesem, klinkt fijn.....rustig aamn meis en geniet!

Fijn dreamer van LD, hopelijk gaat het nu beter met die enkel.
Goeiemorgen! Lekker, Dream, koffie! Leukleukleuk je te ontmoeten, donderdag. Ik vond het heel gezellig (je bent zoals je schrijft); we waren zomaar anderhalf uur verder, opeens.... En die geitenboerderij staat in mijn "adresjes-voor-zondagmiddagen"-lijst. Leuk daar, hoor! (Kaasje is superlekker, trouwens! De kids zijn er ook dol op!)

Fijn ook dat de enkel niet heel erg verstuikt lijkt!

Pim, dat klinkt als een heerlijk weekend! Leuk gehad met Mims en Mops? Vast wel! Die zoete inval bij jullie.... ik heb er bewondering voor en ben er tegelijkertijd jaloers op!

Mims.... wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Echt helemaal goed. Ik ben (maar was ook al) diep onder de indruk..... Dank!

Bloes.... jeetje, wat een heerlijke Bouquetreeks, dit! Geniet er maar fijn van! (Pfff... opgetild worden tijdens zoenen, een verlegen/tedere man, slapen in de armen van een grote zachte knuffelbeer........ Waar heb je dit exemplaar gevonden??? Is een lot uit de loterij!)

Verder..... weet ik niet zoveel meer, geloof ik. Oh ja; Lil. Super dat jullie je oma op die manier her- en gedenken! Fijn toch, zo'n warme familieband!).

Oeh. Ik zit al een uur te forummen. Ik ga wat doennnnnnnnn!
OH, Gelukkig, Xop is weer in da house. Ik was al bang haar weggejaagd te hebben, met onze minimeeting

LE vindt het kaasje ook lekker, LD houdt niet van geitenkaas.. raar kind
Later is nu
Leuk Xop & Dream, dat het zo leuk was.

Is toch bijzonder he? Dat ieder van ons met ieder van ons klikt. Minimeeting, megameetings, tussenmeetings... altijd zijn ze leuk!

Met Mims en Mops, was (uiteraard) leuk. Mims is megastoer en dapper. Men, wat heb ik een bewondering voor haar! Hoe zij in het leven staat, daar kunnen velen (ik) een voorbeeld aan nemen.

Mops en Lotje hebben heerlijk gespeeld de hele dag. Zo leuk om te zien, die twee hebben echt een klik!

Ik ben een beetje ziekig. Baal ik van, komt zo slecht uit (ja, altijd natuurlijk) had gisteren al de hele dag hoofdpijn, maar ging wel. Toen 's avonds de rust in huis was, werd het ineens heel erg, ben al om 10 uur naar bed gegaan (dat doe ik dus echt nooit) en werd vanmorgen nog net zo beroerd wakker, kon alleen maar janken. Net nu heeft Pompel een cursus, maar hij heeft gelukkig wel de kinderen naar school kunnen brengen. Eigenlijk moet ik boodschappen doen voor de hele week, maar zou niet weten waar ik de puf vandaan moet halen. Morgen heb ik een vergadering, daar baal ik ook al zo van, dan kan ik dus niet babyzwemmen, volgende week ook niet, want dan zijn de andere kinderen vrij. Moppermoppermopper. Ik mis het niet-werkende-leven zooooo.
Ach Pimpel

heel vervelend zo'n dag..
Later is nu
Pim; wat shit, zeg! Heeft jullie AH (of andere buurtsuper) geen bezorgservice of (helemaal handig) via-internet-bestellen-en-vervolgens thuis-bezorgd-service? (Er is vast een handig woord voor, maar ik kom er even niet op.....)

Gatverdamme! Succes met deze dag en beterschap!

Ook beterschap voor Toet (Hoe is ie nu, meid?)

Konden Meis en andere meisje het goed vinden metelkaar?

Dream, jij mij weggejaagd??? Nee man! Integendeel!
Ik ben de hinkstapsprong aan het oefenen, zónder dat ik erbij op de bank kan ploffen. Want álles vol. Er is meer dan een bommetje ontploft.

En gek genoeg, het is een geordende chaos. (Een precizie bom dus.) Alleen wil ik er niet aan.

Net zoals ik eigenlijk naar de fysio moet, van wie ik helegaar niet mag hinkstapspringen, maar ook daar mijn schouders voor op haal.

Ik wil niet.

Nou en?

Ik wil gewoon niet.

Wel heb ik mijn kamerpalmen gesnoeid. Dat dan weer wel.

Gottegot wat was dát een noodzaak zeg.

~ping~

Ik heb Herfst-Blues.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven