Gezondheid alle pijlers

heel raar

14-05-2010 20:47 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik hebiets raars nu!...

Merkte het vanaf vanmiddag..als ik ga plassen ruik ik tijdens het plassen een hele zoetige rare geur omhoog komen...heel raar wat is dit?herkent iemand dit?
Sperma?
hahaah nee ..en heb het ook nooit eerder gehad...
blaasontsteking of iets anders gegeten dan normaal...dat is normaal gesproken de oorzaak bij mij
Wat heb je gegeten vandaag? Volgens mij kan je urine een beetje de geur overnemen van wat je gegeten hebt die dag; het zijn toch de afvalstoffen van alles wat je eerder tot je genomen hebt.
Minder safari/passoa/bessen etc. drinken?
Te weinig gedronken?
Ja zat ook al te denken, maar bij blaasontsteking heb ik ook meer klachten en ruikt tie sterk en gecontreerd..het is nu een ja weeige zoete geur..echt zoet....

Kwa eten heb ik het alleen bij asperger en dat is dan echt een graf geur en niet zoet ahhaha
quote:elleinspe schreef op 14 mei 2010 @ 20:50:

Minder safari/passoa/bessen etc. drinken?Drink ik nooit
Blaasontsteking idd, of, zoals bij mij dan het geval is, suikerziekte. Dan ruikt je urine ook vaak zoet.
quote:Ariadne83 schreef op 14 mei 2010 @ 20:50:

Wat heb je gegeten vandaag? Volgens mij kan je urine een beetje de geur overnemen van wat je gegeten hebt die dag; het zijn toch de afvalstoffen van alles wat je eerder tot je genomen hebt.Tsja niks anders dan normaal, en heb het ook nooit eerder gehad...echt bizar
schimmel? Geen jeuk ofzo?
quote:angelinaa schreef op 14 mei 2010 @ 20:52:

Blaasontsteking idd, of, zoals bij mij dan het geval is, suikerziekte. Dan ruikt je urine ook vaak zoet.He bah suikerziekte...ja maar dan moet je toch meer klachten hebben van te voren?Ik heb zomaar ineens een hele zoete geur..
quote:emaille schreef op 14 mei 2010 @ 20:56:

schimmel? Geen jeuk ofzo?Wel gehad laatst... maar dan ruik ik niet zoetig hoor
Dan moet je idd ook meer klachten hebben lijkt me! En idd, bij een vaginale schimmelziekte kun je ook een zoeter ruikende urine hebben.
Asperges gegeten? Ga je ook raar van ruiken
Peas on earth!
Oh, niet goed gelezen. Geen asperges dus
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 mei 2010 @ 20:58:

Oh, niet goed gelezen. Geen asperges dus
Zwanger misschien?
Teveel zoetjes in je thee?
Als je het maandag nog steeds hebt gewoon even langs de huisarts. De assistente kan er dan even een stickje in hangen om een paar voor de hand liggende dingen uit te sluiten (zoals suiker in je urine).
quote:chocolatelover schreef op 14 mei 2010 @ 21:06:

Zwanger misschien?Uhm, krijg je daar zoet geurende urine van?
quote:qwertuu schreef op 14 mei 2010 @ 21:08:

Als je het maandag nog steeds hebt gewoon even langs de huisarts. De assistente kan er dan even een stickje in hangen om een paar voor de hand liggende dingen uit te sluiten (zoals suiker in je urine).Ja doe ik
Ja, gaat t wel anders van ruiken :-)
quote:chocolatelover schreef op 14 mei 2010 @ 21:09:

Ja, gaat t wel anders van ruiken :-)Ja maar niet gelijk toch...niet in de 1e maand ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven