Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat mensen bruce zo leuk vinden vind het meer een
quote:pop1980 schreef op 13 mei 2010 @ 20:11:

Die Sam is toch een rasechte alcoholist? Zit net te kijken en ik geloof dat ze om half elf smorgens al aan het bier zitten. 'Ene aperitiefke he?' zegt hij dan ook nog eens...Geen wonder dat hij altijd zo 'lollig' doet. Ze zitten nu ook aan de wijn, ik zal eens kijken of ik een klok zie.
Waar is de ondertiteling? ik versta der niks meer van
quote:duploo schreef op 10 mei 2010 @ 11:16:

Ik was anders ook jaloers op Debby. Zo'n lijf en niet sporten!!! Ja, ja, plastisch chirurg maar knappe chirurg die mijn lijf zo strak en slank zou kunnen trekken!Heb je haar wel eens zien eten in de laatste vijf seizoenen?
quote:kippensoep schreef op 13 mei 2010 @ 20:28:

Waar is de ondertiteling? ik versta der niks meer van
quote:HaLi schreef op 13 mei 2010 @ 20:18:

Ik snap niet dat mensen bruce zo leuk vinden vind het meer een IK heb dat akelig kind nooit leuk gevonden.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:binkie14 schreef op 13 mei 2010 @ 22:26:

[...]

IK heb dat akelig kind nooit leuk gevonden. Ik dus ook niet maar ach uiteindelijk ligt het toch bij de opvoeding. Maar ik vind het dus ook een draak van een kind.
Sam en vooral de reactie van de kindjes op het telefoneren met Zac Efron was echt super schattig. Best een leuke pa die Sam.

Dat modellenbureau van Nicolas, echt schandalig, dat meisje met wie hij een intake-gesprek had moest eigenlijk vooral meedoen aan de modellencursus á 350 euro alvorens ze in aanmerking kwam voor opdrachten. Het is toch algemeen bekend dat je dat als beginnend model vooral niet moet doen, niet intrappen, niet betalen, als ze je willen hebben dan hoef jij daar niet voor te betalen. Ik vond het zeer typisch.
quote:ronja79 schreef op 14 mei 2010 @ 00:05:

Sam en vooral de reactie van de kindjes op het telefoneren met Zac Efron was echt super schattig. Best een leuke pa die Sam.

Dit was eigenlijk voor het eerst dat ik Sam echt grappig en leuk vond... Ik vind hem ook geen zak ofzo, maar gewoon...een nietsnut.

JM is inderdaad blond van de kapper...best gek voor een man...of niet?
ja inderdaad die cursus van zoveel geld!

en dan dat aanspreken bij de lingeriezaak. ja die daar, die daar en toen was ze al weg! Durft hij de meiden niet aan te spreken ofzo?

brrrrr wat een vent krijg echt zo de kriebels van hem!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 mei 2010 @ 00:22:

[...]

Dit was eigenlijk voor het eerst dat ik Sam echt grappig en leuk vond... Ik vind hem ook geen zak ofzo, maar gewoon...een nietsnut.

JM is inderdaad blond

van de kapper...best gek voor een man...of niet?

Maar Zonnestraal, dit kan toch niet anders?

Jm is toch véél te intelligent voor een natural blond!

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:HaLi schreef op 13 mei 2010 @ 20:18:

Ik snap niet dat mensen bruce zo leuk vinden vind het meer een

Ik ook.

Ik vind trouwens die oude afleveringen helemaal niet leuk, al eerder gezien en zo achterhaald allemaal, kinderen veel kleiner dan ze nu zijn, nee, niks aan.
OMG, de belgische Shumacher wil Carmen helemaal verbouwen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik kijk ook per ongeluk. Vind ze eigenlijk wel heel erg erg, maar ook wel weer grappig. Vooral dat taaltje. Maar ze zijn wel gestoord...
Haai!

Die chirurg is net de broer van clown Bassie.
Is dat niet een chirurg die nogal omstreden is?
Welke? Zijn ze dat niet allemaal tegenwoordig?
Ik werd ineens helemaal down van die plastische chirurg scene.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nee, ik dacht dat er iets met deze was geweest. Dat hij in het nieuws is geweest vanwege allemaal slecht uitgevoerde operaties. Maar ik weet het niet zeker en ik wil die man niet zomaar beschuldigen natuurlijk.
Dat het een engerd was, staat vast.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Oh dat weet ik niet, zou kunnen.

Hij ziet er wel echt eng uit.
quote:La Vie en Rose schreef op 15 mei 2010 @ 00:11:

Ik werd ineens helemaal down van die plastische chirurg scene.Ja, ik kreeg ook het idee dat het van Carmen allemaal niet zo hoefde, maar dat ze enorm gepusht werd door Debby.
quote:La Vie en Rose schreef op 15 mei 2010 @ 00:11:

Ik werd ineens helemaal down van die plastische chirurg scene.Waarom dan?
quote:La Vie en Rose schreef op 15 mei 2010 @ 00:13:

Dat het een engerd was, staat vast.Niet zo eng als de gynaecoloog van de Pfaffs.
Volgens mij 'moet' ze echt van haar dochter, precies zoals ze zelf zei, je moet het doen omdat je het zlf wil, niet omdat wij het willen.

Jaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven