3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Heel goed Egel
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh en Freak bellen natuurlijk
Vooral dat laatse is heel belangrijk egel!
Ja, het was erg spectaculair en ze hadden de piramides en sfinx mooi verlicht.

Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Maar nu eerst een bakje koffie (de 3e) en een boterham.

Dag allemaal, misschien tot later!
ZIet er gaaf uit Bloem
Ok spreek ik je later Egel!

Wow Bloem echt mega gaaf... ik vind het ook zo raar idee dat ik daar ook ben geweest enzo...

Ik heb de laatste dagen van alles teruggelezen. En dat is ook precies de reden dat ik hier de laatste dagen eigenlijk niets post.

Dat ga ik ook zo houden. Ik heb er zeker wel een mening over vanuit eigen ervaring, vanuit opleiding en vanuit werk maar...... ik zit mij tot nu toe alleen maar op te vreten over wat er hier geschreven wordt. Aangezien we hier alleen maar platte tekst kunnen gebruiken en verstoken zijn van nonverbale communicatie, ga ik er niet op in en al zeker niet in mee.

Hey Egeltje, ik hoop dat hogere machten vinden dat het bladerhoopje alleen voor jou kan zijn!

Fijne dag allemaal
@Bloem, ik heb de jongens even geroepen voor je mooie foto's.

Ze zijn diep onder de indruk!

Wauw, gaaf, die is mooi, is dat écht??! Bij de piramides?

Oehoeh wat mega!

Waren de reacties
Ik ga eens terug lezen wat de nachtploeg vannacht allemaal over heeft gekletst en gezwetst
Ik ga vandaag de weektaken van de kinderen maken, lessen voobereiden, 8 handelingsplannen schrijven (allemaal voor school) en daarna xfactor kijken. Ik blijf lekker binnen, want het is nogal heet buiten. vanavond een borrel op de Britse club waar ik lid van ben.
Heel begrijpelijk Hela.

Lief dat je je even meld.

*zo nu wegwezen*

Doeg egel, leuk dat je jongens de foto's mooi vinden!

Freak, wanneer ben jij in Egypte geweest?

Hela, goed dat je even meldt waarom. Wel af en toe laten weten hoe het met je gaat hoor!
Jammer hela! Maar idd. Fijn dat we het weten.

Goedemorgen!
Hey IBI, alles ok?
Dag lieve Hela

Eh wanneer was ik in egypte? ik denk 2000/2001

Mogen Ibi!
OH en Mini vond de foto's ook erg indrukwekkend!
En ik zag dat ik gisterenavond niet eens meer welterusten heb gezegd... boem zo weg en in slaap
Haha Freak, ik was gisteravond ook even in slaap gevallen met m'n laptop op schoot. Ik heb nog wel welterusten gezegd, maar kan me dat dus helemaal niet meer herinneren...
goeiemorgen!

een teken van leven vanuit hier.

ik heb terug gelezen en heb me ontzettend boos gemaakt..

ik begrijp precies wat ier bedoeld. ik voel haar onmacht.

ik weet hoe moeilijk het is om en gevecht te gaan met de stemmen.

dat is een gevecht dat we niet zomaar zullen winnen..

ik wil nog zoveel zeggen maar weet het even geen woorden te geven.. ik kom er later op terug.
Iedereen mag zich van mij gruwelijk opwinden over sommige posts. Als het enige troost biedt ik ben gestopt gister om dezelfde reden.

Maar ik sta achter mijn posts en ik snap een aantal dingen nog steeds niet, ik kan alleen niet achteroverleunen en maar mee gaan in ellende als ik zie dat door de afgelopen weken een neerwaardse spiraal duidelijk wordt die in mijn visie potentieel gevaarlijk is.

Moet ik alleen maar roepen Ahhhhh wat zielig, Ahhhhh wat erg. Dan zou ik mezelf niet aan kunnen kijken.

Wij zijn idd maar platte worden op een beeeldscherm.

En misschien wordt het tijd dat ik ook dat maar niet meer doe.

Want in real life laat ik me niet denigrerend behandelen en al zeker niet op een forum.

Ik zit omdat het me geen bal interesseert tot diep in de nacht achter mijn computer tenslotte.
Heb ik dat?!
Nou goedemorgen dan maar

Mooi weer hier dus ga straks er maar eventjes op uit, de hond is al uitgelaten, die kan later weer.

Wel last van brandende ogen door die overload aan paardebloemen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Goedemorgen allemaal,

Heb net sinasappels geperst, croissantjes in de oven gedaan en de gordijnen in de wasmachine.
Hey appel,

Maak je je niet te boos? Ik denk dat de zaken waar hier de afgelopen dagen over zijn geschreven/gediscusseerd zo ingewikkeld liggen, dat we het nooit eens zullen worden. Ik snap de frustatie van sommigen heel goed, maar het zijn alleen woorden. Soms harde woorden, woorden die veroordelend over komen, woorden die pijn kunnen doen, maar ook mooie, lieve woorden om elkaar een hart onder de riem te steken.

Iedereen heeft recht op een mening en dat is zo mooi aan ons topic. Meestal is er veel ruimte en respect voor elkaar en elkaars meningen. Maar soms dekken de woorden de lading niet, worden mensen gekwetst. De non-verbale communicatie, zoals Hela net schreef, mist. Communicatie is nu eenmaal meer dan een paar woorden op papier. Ik denk dat niemand hier met opzet wil kwetsen. Maar soms is het nodig om de moeilijke vragen te stellen. Dat voelt dan als een aanval, maar is zeker niet zo bedoeld. We willen elkaar begrijpen, maar moeten we ons erbij neerleggen dat dat niet altijd kan.

Als ik de posts lees, proef ik vooral frustratie. En het feit dat het ons zoveel doet, betekent volgens mij alleen maar dat we elkaar belangrijk vinden. Het doet ertoe, zoiets...
sgaap, je mag zeggen wat je denkt en vind. tuurlijk!

ieder heeft zijn mening en gedachte over iets. en dat is maar goed ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven