Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!

Snjókorn falla, á allt og alla
Prachtige kaarten! Heb ooit op de middelbare school mijn aardrijkskundescriptie over vulkanisme geschreven (echt handgeschreven nog!) en sindsdien intrigeren de oerkrachten van de aarde me enorm. Tegenwoordig kan de wetenschap zo veel, maar deze natuuruitspattingen zijn niet te reguleren.
Inderdaad, we weten en kunnen zoveel maar als het om natuurgeweld gaat, zijn we o zo nietig.
Neferis, mijn schoonpa moet eerst aansterken. Anderhalve liter eten binnen krijgen en dan twee weken doorgaan voordat hij geopereerd wordt (geen chemo, te oud en te niet sterk). Maar meneer denkt dat hij dan moet overgeven en moet dan ook overgeven dus minder voedsel. Ja, zo word hij nooit geholpen en dan is het einde (hoe cru ook ik het zeg) snel nabij. Het is hard maar zo zijn de feiten.

Goed nieuws, weer een hurray!

Snjokorn, mooi natuurgeweld.

Fieka, welkom hier.
Welkom Fieka!

*heeft het eerste stukje taart voor vandaag op*

@ Steph : dikke knuffel, veel sterkte de komende tijd met wat er ook komen gaat.

Mooie kaartje Snjokorn!

Ik heb ook weer kaarten gekocht.... kon het niet laten. Best ernstig, want mijn kaartenbak gaat nu echt uitpuilen

Ein-de-lijk 1 hurray !!!
@Fieka: Welkom!

Vandaag een hele stapel gekregen voor mijn verjaardag morgen, superleuk dames! Bedankt

C_estelle voor de heerlijke cakejeskaart

Chrisy1 voor de vrolijke kaart

Justme1980 voor de geinige roze kaart, ik vind hem idd erg grappig! (En mooi roze )

Janna80 voor de mooie feestbloemen

Steph voor de leuke kunstkaart

Neferisis voor het heerlijke kopje verjaardagskoffie

Jokejacket voor de lieve roze mickey en mini mouse kaart

Ligaa voor de grappige verjaardagskaart van Theo en Thea

Harja voor de vrolijke kaart met mooie roze vlinder!

Echt superleuk en lief, heeeeel erg bedankt iedereen! Voel me nu al erg jarig Ga zo de bountypunt ophalen (en de andere vlaaien) maar mag morgen natuurlijk pas proeven!!!

Verder een kaartje uit Haarlem, een uit Finland, een uit de VS en een pakje van een vriendin die helaas niet op mijn verjaardag kan komen met een borrel-bite arrangement erin!
Steph, ik hoop dat hij gauw wat begint te eten en binnen houdt! Sterkte er mee hoor!

Hier nog een hurray uit de USA, onmiddellijk ook popular gemaakt :D

Als de kaart te zien is natuurlijk, anders even kijken bij mijn profiel, de popular met 5 achteraan.

volgende kaart mag weer naar USA, straks eens alles schrijven, eerst de hond ophalen
Haalo:)

Zo gisteravond naar Guido Weiers geweest!! Haha wat hebben wij gelachen! Er zijn zelfs twee mensen weg gelopen uit zijn show vandaan. Geweldig! Was nu net voor het nieuwe seizoen aant kijken! Er komen wel weer leuke shows volgend seizoen maar niet zo veel als dit jaar. Nou ja misschien maar beter ook hahaha!

Helaas de post is nog niet geweest... Dus moet nog even wachten op eventuele kaarten. Ook al een tijd geen hurrays gehad.. Heb wel een kaart voor hier in NL op de bus gedaan twee dagen terug dus je zou denken dat die toch wel eens aan gaat komen... Maar goed ik heb geddddddddd nee... ik heb het niet..

Wat een mooie kaarten zijn er weer langs gekomen zeg!!
Hallo allemaal!

Guido Weijers is echt top hè :D Ik had al gelezen dat er mensen weggelopen zijn bij zijn show van gisteravond... vanwege een bidscène ofzo...

Hier 3 kaarten in de bus, Denmarken, Finland en Frankrijk. 1 hurray uit Nederland... had één van haar favorieten opgestuurd, maar kreeg totaal geen reactie pffffffff.
JJ, inderdaad ja, dat was bij de bidscene het was echt hilarische!

Hier zojuist 1 kaartje in de bus! Eentje van een zwart wit RR uit Portugal maar ze sprak en schreef wel Nederlands! Op de voorkant van de kaart staat zon oude kappersshop!! Best leuk!
Hej,

Mijn expired kaart naar China is aangekomen. Hele leuke hurray. En ik keek in zijn profiel Klik en daar staat dat hij heel graag die Nederlandse (Idrukker) kaart wil, met die vlag die in de zee staat (NL anno 2020). Heeft iemand van jullie die?

Nu eerst even bijlezen...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Guido Weijers is echt leuk!! Ik vind dat liedje ''áls we gaan.." van hem ook echt leuk, moet je maar eens op you tube kijken, dan zingt het NAC stadion dat

Ligaa en Zazara, leuk een Theo en Thea (verjaardags)kaart!

Neferisis, waar in Limburg was je? Ik wil ook graag een weekendje naar Maastricht, dus als iemand nog tips heeft, voor een leuk hotel en leuke resataurants enz. Eh, en leuke kaarten winkels
tine, heb je mijn bericht op hyves gekregen? Of heb je hyves nog niet kunnen controleren? :-) (maakt niet uit hoor, ik wacht wel :D )
Pfff... ik heb alles bijgelezen. Wat is er veel geschreven zeg.

Ik ben weer terug uit Ierland en had er ook nog 3 dagen Texel aan vastgeplakt. Dus gisteravond laat thuis en vanochtend eens even bijlezen met wat er bij jullie allemaal gebeurd is.

Bedankt voor de moederdagwensen!

@Neferisis: Ik heb gezocht en gezocht maar geen kaart met een Keltische harp te vinden, helaas.

Wel andere leuke kaarten kunnen scoren. Gisteren nog een vuurtorenkaart gekocht en vanochtend al op de bus kunnen doen naar iemand die lighthouses mooi vindt. Leuk als het al zo snel een goede bestemming krijgt zo'n kaartje.

Verder op Texel nog kaarten voor 17 cent per stuk kunnen scoren. Ja, dat kan ik dan niet laten liggen natuurlijk.

Tijdens de vakantie een aantal Hurray's en ook leuk veel kaarten op de mat. Ook vandaag kwamen er nog 4 binnen. Ik ben met mijn account nu helemaal bij, 36 om 36. Bijna dus 7 tegelijk onderweg.

@JustMe: Bedankt voor de kaart van de Hyves-ruil! Heerlijke kaart, helemaal goed.

@Zazana: Fijn dat je de Nijntje-kaart mooi vond. Mijn jongste moest huilen toen we 'm op de bus deden omdat ze 'm zo mooi vond.

@Snjokorn: Prachtige plaatjes van die vulkanen. Bij de post vandaag zat een mooie kaart met de Fuji-berg/vulkaan uit Japan. Ik dacht eerst dat het een kaart uit IJsland was maar dat was dus niet zo. Wel een hele mooie kaart.

Nog geen Hurray's vandaag maar ik heb er ook maar 2 die volgens mij kunnen aankomen. Een naar Rusland die al 31 dage onderweg is en 1 naar Duitsland die er al 2 weken over doet. De rest is te kort onderweg naar te verre oorden (China, Taiwan etc.).

Lampje
Hier helemaal niks *kijkt sip*
Oh, Fieka, welkom hier trouwens!!

Ah, Lampje, dat je jongste moest huilen om die nijntje kaart... ze zijn ook echt leuk

Dat komt vast snel weer, Anita..
Graag gedaan Zazana.

Één kaart hier uit Taiwan waarop geschreven stond: Hi friend from America.

Maar even in de hurray gezet dat ik in Nederland woon, wel netjes omschreven.

Deze kaart is vandaag aangekomen in Polen. En hij is in eens 9 keer gefavoriet, en dus mijn meest populaire kaart. Ik had geen idee, is het echt zo'n mooie kaart?!

Verder, nog een kaart hier vandaag, ik ben vergeten hem te registreren (snel doen nu). Uit NL, zeker weten niet van hier, want van een man.
't is echt een kaart waar je van moet houden. Misschien heeft ie bij die eerste 4 op de begin pagina gestaan?
Ik vind hem mooi Ligaa.

Hier geen PC nieuws. Ben net terug van IKEA, heb ik niet eens een leuk doosje voor m'n kaarten kunnen vinden...
Oh, oh. Ik heb gejokt. Had een hurray uit Spanje. Was zijn eerste kaart uit IJsland en was er erg blij mee.
Niet mijn smaak Ligaa, maar wel heel leuk dat al 9 mensen de kaart favoriet hebben gemaakt !!

Oohh ik kan niet wachten tot morgen! Ben zo benieuwd naar de post die sinds woensdag is binnen gekomen!
Sjips, heel verhaal getypt, en nu is alles weg.

Morgen typ ik het opnieuw, nu heb ik het end in de bek..... lange dag geweest..... weltrusten!
Ja, dat is vaker de laatste tijd... Even kopieeren tussentijds... Of alvast een deel posten...
Ligaa, mooie kaart hoor!

Lampje, klinkt goed al die kaarten die je gekocht hebt.

Ik had ook weer een Hurray, mijn nieuwe kaart mag naar...... Duitsland!

Oeh het blijft spannend, ik ga maandag naar Engeland (weer nieuwe poging met school) maar nu kregen we net te horen dat vliegveld Londen morgen weer dicht gaat vanwege een nieuwe aswolk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven