Good luck!
zaterdag 15 mei 2010 om 22:52
Ik ook Hel, 1. (Of was bed met donker? Dan misschien 3 en de rest heel licht houden?)
Oh en man was ook vrij en heeft hele tuin zomerklaar gemaakt, zich uitgeleefd met hogedrukreiniger op Triptraps (kleine rottige kiertjes...) en alle tuintegels, zandbak ververst en mij gezelschap gehouden bij de koffie...
Ik ga erin. Zit te klooien met trouwfoto's maar gooi de hele zooi door elkaar dus dat is niet goed. Stom. Morgen maar weer verder en kijken of ik er ooit nog een leuk album van kan maken naast album van fotograaf...
Oh en man was ook vrij en heeft hele tuin zomerklaar gemaakt, zich uitgeleefd met hogedrukreiniger op Triptraps (kleine rottige kiertjes...) en alle tuintegels, zandbak ververst en mij gezelschap gehouden bij de koffie...
Ik ga erin. Zit te klooien met trouwfoto's maar gooi de hele zooi door elkaar dus dat is niet goed. Stom. Morgen maar weer verder en kijken of ik er ooit nog een leuk album van kan maken naast album van fotograaf...
zondag 16 mei 2010 om 10:20
Nummer 1 Hel. Bed heeft toch zilveren poten en is grijs (?). Staat heel mooi.
Zo, meldplicht van mijn kant, ben vandaag 37 weken. Hoera! Ik mag officieel bevallen!! Nou, kom naar beneden en sla je slag zou ik zeggen. Ze hoort het alleen niet...
Hel, AANgewarmd? Vind ik heel Noord Hollands klinken Ik zou opgewarmd zeggen. Of kan dat dan weer alleen met eten haha.
Ieks, jongste was half 7 wakker (ondanks zijn fijne donkere gordijn) en is zo huilerig.... Ik leg hem er staks weer in, hopelijk met succes.
Zo, meldplicht van mijn kant, ben vandaag 37 weken. Hoera! Ik mag officieel bevallen!! Nou, kom naar beneden en sla je slag zou ik zeggen. Ze hoort het alleen niet...
Hel, AANgewarmd? Vind ik heel Noord Hollands klinken Ik zou opgewarmd zeggen. Of kan dat dan weer alleen met eten haha.
Ieks, jongste was half 7 wakker (ondanks zijn fijne donkere gordijn) en is zo huilerig.... Ik leg hem er staks weer in, hopelijk met succes.
zondag 16 mei 2010 om 10:22
quote:Helenita2 schreef op 15 mei 2010 @ 22:39:
[...]
Had ik ook nog niks over gemeld. Ligt lelijk & oud laminaat van vorige bewoners. Wordt ws zeil novilon maar twijfelen nog tussen dit, dit, of dit. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van de sfeer die ik we erbij in het hoofd hebben...Oh tweede dit is leuk!
[...]
Had ik ook nog niks over gemeld. Ligt lelijk & oud laminaat van vorige bewoners. Wordt ws zeil novilon maar twijfelen nog tussen dit, dit, of dit. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van de sfeer die ik we erbij in het hoofd hebben...Oh tweede dit is leuk!
zondag 16 mei 2010 om 14:13
Wat? 37 weken alweer? Sjessus wat gaat dat snel! Tijd voor dame om te komen!
Tribune: hoe zat het ook alweer... Opbouwen. M&M's, thee (liters) drank voor de nachtelijke sessies, komkommers, wortels, paprika, blokjes kaas, stukkie worst... Zoiets?
Leuk: heb er zin in!!!
Wie gooit die dansende cavia erin? Was die niet van Mal?
Tribune: hoe zat het ook alweer... Opbouwen. M&M's, thee (liters) drank voor de nachtelijke sessies, komkommers, wortels, paprika, blokjes kaas, stukkie worst... Zoiets?
Leuk: heb er zin in!!!
Wie gooit die dansende cavia erin? Was die niet van Mal?
zondag 16 mei 2010 om 16:46
Maatje wordt later paardenmeisje. Uiteraard. Maar ze gaat niet trouwen en blijft altijd bij ons. Da's dan wel weer lief. Gisteren omhelste ik vriend, Maatje geschrokken: niet doen mama, dan krijg je een baby in je buik als je met papa gaat knuffelen.. Blijkbaar wil ze nog steeds geen broertje of zusje (hoewel ze baby's geweldig vindt). Nou ja, gelukkig maar dan (verdenk vriend ervan dat 'ie haar gebrainwashed heeft).
Leuk, jullie adviezen voor de vloer! Kan alle drie goed met bed (aluminium met donker houten hoofd- en voeteneinde idd). Mijn eerste ding was dat betonlook, toen wit en nu neig ik toch erg naar dat hout-achtige.
Leuk, jullie adviezen voor de vloer! Kan alle drie goed met bed (aluminium met donker houten hoofd- en voeteneinde idd). Mijn eerste ding was dat betonlook, toen wit en nu neig ik toch erg naar dat hout-achtige.
zondag 16 mei 2010 om 16:52
zondag 16 mei 2010 om 16:56
Whahahahaha lekker ding die Maatje, oude vrijster.
Hoe heeft vriend haar gebrainwashed dan?
Ceetje vroeg zich vanmorgen af of ze wel op mijn buik mocht leunen want dan zou ze de nieuwe baby zeer doen?
Ze wil trouwens nog steeds maar 1 baby als ze groot is en voor de rest neemt ze gewoon mijn geenbabypilletjes
Hoe heeft vriend haar gebrainwashed dan?
Ceetje vroeg zich vanmorgen af of ze wel op mijn buik mocht leunen want dan zou ze de nieuwe baby zeer doen?
Ze wil trouwens nog steeds maar 1 baby als ze groot is en voor de rest neemt ze gewoon mijn geenbabypilletjes
zondag 16 mei 2010 om 17:33
zondag 16 mei 2010 om 18:31
Nou mis je een stukje in de opvoeding Hel, dat Maatje denkt dat je van knuffelen kindjes gaat krijgen .
Volgens mij is het al tijden dat je vanaf 37 weken thuis mag bevallen. Maar ik ga naar het zkh hoor.
Star, een nieuwe baby... En bedankt Cee
Ik zeg voor op de tribune: Magnums. Gold of Almond, maakt niet uit!
Zeg Suze, wil je ruzie? 5 weken zitten, tsss. Even positief denken hoor!
Mal, lekker naar Bloemendaal, maar nog best koud toch? Hoe ging het rijden op de ring ?
ooh dames, het kaartje is klaar!!! Zo leuk geworden!!! Mal is the best!
Volgens mij is het al tijden dat je vanaf 37 weken thuis mag bevallen. Maar ik ga naar het zkh hoor.
Star, een nieuwe baby... En bedankt Cee
Ik zeg voor op de tribune: Magnums. Gold of Almond, maakt niet uit!
Zeg Suze, wil je ruzie? 5 weken zitten, tsss. Even positief denken hoor!
Mal, lekker naar Bloemendaal, maar nog best koud toch? Hoe ging het rijden op de ring ?
ooh dames, het kaartje is klaar!!! Zo leuk geworden!!! Mal is the best!