Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 15 mei 2010 om 14:26
Hoi meiden,
Jaaa, het weer lijkt iets op te klaren... fijn. Ik ben dat druilerige rotweer goed zat.
Klinkt gezellig, Coe!
Gefling, Goed bezig!!! uitruimen van de kasten moet hier ook hoognodig gebeuren. Heb al wel een begin gemaakt in de kast van het jongste meisje, maar er zijn er nog 2.
Mamz, hoe gaat het?
Jaaa, het weer lijkt iets op te klaren... fijn. Ik ben dat druilerige rotweer goed zat.
Klinkt gezellig, Coe!
Gefling, Goed bezig!!! uitruimen van de kasten moet hier ook hoognodig gebeuren. Heb al wel een begin gemaakt in de kast van het jongste meisje, maar er zijn er nog 2.
Mamz, hoe gaat het?
zaterdag 15 mei 2010 om 18:06
Zo. De parkervloer bij vriendin is er uit.
Was me dat een karwei zeg, maar slopen is wel lekker om je eens goed af te reageren.
Nu even spaghetti a la Goldman eten en vanavond misschien even naar de kermis. Ik heb een ongelofelijke trek in oliebollen.
Gelf, knap van je, die kast opruimen. Ik heb de mijn pas zelf ook gedaan en was ook zo trots op mezelf.
Helemaal vergeten dat we in de vakantie Goldman zijn deel ook zouden doen, maar de vakantie is om en er is niks gebeurd..
Marels is jarig ja!
Ik had haar al geflissiteerd op Hyves, maar hier nog maar een keer: Marels, gefeliciteerd meid!
Klinkt goed Coe, Q-time met vriend tot half 6 in de ochtend
Honger!!!!
Was me dat een karwei zeg, maar slopen is wel lekker om je eens goed af te reageren.
Nu even spaghetti a la Goldman eten en vanavond misschien even naar de kermis. Ik heb een ongelofelijke trek in oliebollen.
Gelf, knap van je, die kast opruimen. Ik heb de mijn pas zelf ook gedaan en was ook zo trots op mezelf.
Helemaal vergeten dat we in de vakantie Goldman zijn deel ook zouden doen, maar de vakantie is om en er is niks gebeurd..
Marels is jarig ja!
Ik had haar al geflissiteerd op Hyves, maar hier nog maar een keer: Marels, gefeliciteerd meid!
Klinkt goed Coe, Q-time met vriend tot half 6 in de ochtend
Honger!!!!
zaterdag 15 mei 2010 om 18:54
Rug is vandaag zonder pillen pijnvrij dus dat is weer met een sissert afgelopen. Nu nog even zorgen dat ik een hele dag in de megaballenbak (goed voor vier tijdschriften, meen ik) zonder koppijn bekoop
Goldie, sinds ik dit jaar (of vorig jaar) Miles Davis en consorten ontdekte ben ik helemaal waus van jazz. Heb de kinderen aangezegd dat ze er gewoon een paar uur van gaan uitzitten of ze dat nu leuk vinden of niet
Gelfling, ben je nog aan het rondje fietsen toegekomen?
Coebergh, doorzakken zal gisteravond zeker geen straf zijn geweest.. in de stad?
Goldie, sinds ik dit jaar (of vorig jaar) Miles Davis en consorten ontdekte ben ik helemaal waus van jazz. Heb de kinderen aangezegd dat ze er gewoon een paar uur van gaan uitzitten of ze dat nu leuk vinden of niet
Gelfling, ben je nog aan het rondje fietsen toegekomen?
Coebergh, doorzakken zal gisteravond zeker geen straf zijn geweest.. in de stad?
zaterdag 15 mei 2010 om 21:35
He Marels, ik heb weer eens niet opgelet geloof ik want ik had het helemaal gemist maarrrrr gefeliciteerd!
Boodschappen zijn binnen,wasjes gedraaid en we hebben zelfs nog een stuk gefietst!! Best wel weer een goeie dag dus.
Coe hoe is het met ukkie? Heeft ie nogf veel last van zn hoofd?
Rainz,blij te horen dat jullie een fijne avond hadden samen. Het is je zo gegund! Vind je het ook fijn om nu een weekje zonder elkaar te zijn en alles op een rijtje te kunnen zetten?
Fijne avond allemaal!
Boodschappen zijn binnen,wasjes gedraaid en we hebben zelfs nog een stuk gefietst!! Best wel weer een goeie dag dus.
Coe hoe is het met ukkie? Heeft ie nogf veel last van zn hoofd?
Rainz,blij te horen dat jullie een fijne avond hadden samen. Het is je zo gegund! Vind je het ook fijn om nu een weekje zonder elkaar te zijn en alles op een rijtje te kunnen zetten?
Fijne avond allemaal!
zondag 16 mei 2010 om 09:18
Ruim op tijd hoor Zoeb!
Dankjewel allemaal voor de felicitaties!
Ik was gisteren de hele dag weg, naar Keltfest. Ik heb me omdat ik jarig was helemaal de tering gewinkeld
Had van mijn vader geld gekregen en zelf nog wat apart gezet, want ik wilde een rok kopen. Uiteindelijk thuisgekomen met twee rokken, een práchtig jasje en een tas.
Was geweldig, ik stond bij het winkeltje waar ik graag heen wilde en ik had die rok en dat jasje aan. Dus ik had bedacht dat ik die ging kopen, en ik had het met dat vrouwtje van die winkel over dat ik al een corset van hen heb en dat ik dus speciaal bij hen een rok erbij kwam kopen. Dus ik zei, tussen neus en lippen door "tja, ik kwam speciaal vandaag, want jullie zijn hier op mn verjaardag, blablabla". En toen vertelde ik dat ik van mijn vader geld gekregen had om bij mijn winkelcenten te stoppen.
Even later zei ik; dan moet ik alleen nog een keer een tas kopen, maar dat komt nog wel.
Toen kreeg ik van haar een tas voor bij mijn rok & jasje omdat ik jarig was Zo ongelofelijk lief!!
Hoe is het met jullie liefjes? Ik heb jullie wel gemist!
Vandaag;
- opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- wc schoonmaken
- wassen draaien
- misschien nog een beetje wandelen.
Dankjewel allemaal voor de felicitaties!
Ik was gisteren de hele dag weg, naar Keltfest. Ik heb me omdat ik jarig was helemaal de tering gewinkeld
Had van mijn vader geld gekregen en zelf nog wat apart gezet, want ik wilde een rok kopen. Uiteindelijk thuisgekomen met twee rokken, een práchtig jasje en een tas.
Was geweldig, ik stond bij het winkeltje waar ik graag heen wilde en ik had die rok en dat jasje aan. Dus ik had bedacht dat ik die ging kopen, en ik had het met dat vrouwtje van die winkel over dat ik al een corset van hen heb en dat ik dus speciaal bij hen een rok erbij kwam kopen. Dus ik zei, tussen neus en lippen door "tja, ik kwam speciaal vandaag, want jullie zijn hier op mn verjaardag, blablabla". En toen vertelde ik dat ik van mijn vader geld gekregen had om bij mijn winkelcenten te stoppen.
Even later zei ik; dan moet ik alleen nog een keer een tas kopen, maar dat komt nog wel.
Toen kreeg ik van haar een tas voor bij mijn rok & jasje omdat ik jarig was Zo ongelofelijk lief!!
Hoe is het met jullie liefjes? Ik heb jullie wel gemist!
Vandaag;
- opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- wc schoonmaken
- wassen draaien
- misschien nog een beetje wandelen.
668, the neighbour of the Beast
zondag 16 mei 2010 om 09:31
zondag 16 mei 2010 om 09:36
Wat lief Marelsje
En Allemaal ,
Ik heb een beetje hetzelfde als zusenzo, maar dan wat anders Ik was zo lamlendig van dat compueteren, en bijna automaitsch de hele dag blijven hangen dat ik dat niet meer wilde.
De afstand heeft mij (en mijn huisje) wel goed gedaan, hoop tijd genomen voor andere dingen .
Maar goed, anyway, ik ga nu rustig aan weer mee babbelen met jullie, want ik mis jullie wel, en mezelf netjes inhouden, niet meer dagen lang blijven plakken. Wat er geschreven wordt als ik weg ben kan ik altijd later nog terug lezen
( Mss de F5 knop verbranden
)
Coubergh! A wordt 31 mei bij jullie opgenomen dus het ziet er naar uit dat we toch eens gaan meeten .
En Allemaal ,
Ik heb een beetje hetzelfde als zusenzo, maar dan wat anders Ik was zo lamlendig van dat compueteren, en bijna automaitsch de hele dag blijven hangen dat ik dat niet meer wilde.
De afstand heeft mij (en mijn huisje) wel goed gedaan, hoop tijd genomen voor andere dingen .
Maar goed, anyway, ik ga nu rustig aan weer mee babbelen met jullie, want ik mis jullie wel, en mezelf netjes inhouden, niet meer dagen lang blijven plakken. Wat er geschreven wordt als ik weg ben kan ik altijd later nog terug lezen
Coubergh! A wordt 31 mei bij jullie opgenomen dus het ziet er naar uit dat we toch eens gaan meeten .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 16 mei 2010 om 09:39
31 mei al! Wat goed!
Hoe vindt ie het zelf?
Ik heb dat ook een beetje op het moment hoor, dat ik gewoon iets ánders ga doen dan computeren (ja mensen, het kán) en dat je er dan dus achter komt; hee, er is ook ándere ontspanning dan forummen. Lezen bijvoorbeeld. Of pra-ten met je vent, ook al zoiets raars. Maar dan merk je gewoon dat je minder en minder behoefte hebt aan internet, en dat leek mij op zich wel een goeie ontwikkeling.
Hoe vindt ie het zelf?
Ik heb dat ook een beetje op het moment hoor, dat ik gewoon iets ánders ga doen dan computeren (ja mensen, het kán) en dat je er dan dus achter komt; hee, er is ook ándere ontspanning dan forummen. Lezen bijvoorbeeld. Of pra-ten met je vent, ook al zoiets raars. Maar dan merk je gewoon dat je minder en minder behoefte hebt aan internet, en dat leek mij op zich wel een goeie ontwikkeling.
668, the neighbour of the Beast
zondag 16 mei 2010 om 09:41
Een klein pretpark,niet zo duur,wel leuk!
Ik weet niet meer wie het vroeg,hoe het met Ukkie gaat.Hij zegt dat ie soms nog hoofdpijn heeft.Aan zijn gedrag,lees sikkeneurig,kun je goed merken dat ie niet lekker in zijn vel zit.Maar hij stuitert ook de hele dag door,is moeilijk om zijn rust te pakken.Ik hoop dat ie vanaf morgen weer wat meer in zijn ritme komt.
Ik weet niet meer wie het vroeg,hoe het met Ukkie gaat.Hij zegt dat ie soms nog hoofdpijn heeft.Aan zijn gedrag,lees sikkeneurig,kun je goed merken dat ie niet lekker in zijn vel zit.Maar hij stuitert ook de hele dag door,is moeilijk om zijn rust te pakken.Ik hoop dat ie vanaf morgen weer wat meer in zijn ritme komt.
zondag 16 mei 2010 om 09:47
goedemorgen dames,
gelukkig heb ik een etiketje, waardoor ik dingen en reallife heel makkelijk combineer met dit leven
Fijn boro, dat het al zo snel gaat
leuk marels van die extra tas
Mijn lijstje:
-tas inpakken
-boodschappenlijstje maken voor morgen
-uitvissen of wij het huisje met de vaatwasser hebben
-werken
gelukkig heb ik een etiketje, waardoor ik dingen en reallife heel makkelijk combineer met dit leven
Fijn boro, dat het al zo snel gaat
leuk marels van die extra tas
Mijn lijstje:
-tas inpakken
-boodschappenlijstje maken voor morgen
-uitvissen of wij het huisje met de vaatwasser hebben
-werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 16 mei 2010 om 09:47
Hij vindt het wel spannend, is erg onzeker, maar het is niet zo'n drama als toen hij van Amsterdam naar DH ging, toen dacht hij nog dat hij wel naar huis zou kunnen komen, en nu had hij zelf al bedacht dat dat em niet ging worden.
Wel opvallend dat hij nu zichzelf eindelijk laat zien in DH, inc driftbuien en scheldpartijen, dat heeft hij 1 jaar lang dus niet gedaan in een instelling . Gelukkig geloofden ze wel hoe heftig het is met hem maar toch bizar dat hij zich een jaar lang ingehouden heeft. ( wel liet hij een hoop andere dingen zien natuurlijk, zoals zijn obessie's en zijn poepen in broek ellende enzo )
Wel opvallend dat hij nu zichzelf eindelijk laat zien in DH, inc driftbuien en scheldpartijen, dat heeft hij 1 jaar lang dus niet gedaan in een instelling . Gelukkig geloofden ze wel hoe heftig het is met hem maar toch bizar dat hij zich een jaar lang ingehouden heeft. ( wel liet hij een hoop andere dingen zien natuurlijk, zoals zijn obessie's en zijn poepen in broek ellende enzo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 16 mei 2010 om 11:41
Goedemorgen!
Marels, gefeliciteerd nog!
Wat een leuke dag had jij gisteren, en wat een lieve winkel mevrouw.
Haai Boro!
Fijn dat het eindelijk gaat gebeuren.
Succes met alles!
Ik kan het volgens mij redelijk, computeren, huishouden en werken.
Vanochtend vroeg ben ik begonnen met de kast boven uit te mesten.
Ik moest mijn diploma's hebben en die liggen in die kast.
Maar het was zo'n pestzooi in de kast dat ff te keer ben gegaan.
4 vuilniszakken zijn er uit gekomen.
Nu heb ik even pauze, boven is het helemaal klaar en na de pauze ga ik verder mer de was.
Was- en afwasmachine draaien al.
Verder moet ik vandaag,
- Kamertje opruimen.
- Keuken opruimen.
- Wassen.
- Strijken.
- Lijst voor vakantie maken.
- Boeken uitzoeken die ik mee wil nemen met vakantie.
- Huiswerk, woendag weer naar school.
- Planten water geven, binnen en buiten.
Nu even een broodje eten en daarna weer verder gaan.
Tot de volgende pauze!
Marels, gefeliciteerd nog!
Wat een leuke dag had jij gisteren, en wat een lieve winkel mevrouw.
Haai Boro!
Fijn dat het eindelijk gaat gebeuren.
Succes met alles!
Ik kan het volgens mij redelijk, computeren, huishouden en werken.
Vanochtend vroeg ben ik begonnen met de kast boven uit te mesten.
Ik moest mijn diploma's hebben en die liggen in die kast.
Maar het was zo'n pestzooi in de kast dat ff te keer ben gegaan.
4 vuilniszakken zijn er uit gekomen.
Nu heb ik even pauze, boven is het helemaal klaar en na de pauze ga ik verder mer de was.
Was- en afwasmachine draaien al.
Verder moet ik vandaag,
- Kamertje opruimen.
- Keuken opruimen.
- Wassen.
- Strijken.
- Lijst voor vakantie maken.
- Boeken uitzoeken die ik mee wil nemen met vakantie.
- Huiswerk, woendag weer naar school.
- Planten water geven, binnen en buiten.
Nu even een broodje eten en daarna weer verder gaan.
Tot de volgende pauze!
Erik is de Mol en HPL de Lul.