Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
- binnenplant water geven

- was ophangen en tweede inzetten

- Marelsman zn haar tondeuzen

- opruimen

- stofzuigen

- dweilen

- wc schoonmaken
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik wil helemaal niets vandaag. Mag dat?



Gaat alleen niet, de kledingkast moet opgeruimd en daar moet Lief bij helpen.... Dus die moet. Maar verder lig ik in bed, bad, bed, bank, bad denk ik



Marels! Nog gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat mag Fuss!

Lijkt me vermoeiend elke keer uit dat bad en afdrogen enzo.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat had ik nog niet bedacht... He, wat moet ik nu?
Alle reacties Link kopieren
Blijven liggen in het bad tot het water te koud wordt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Da's na een uurtje of 2,5. Moet kunnen
Alle reacties Link kopieren
Da's bast lang.

Ik zou dan al helemaal gek zijn geworden in dat bad.



Ik ga weer iets doen, pauze is om.

En Sportman kan ik ook al niets laten doen, die is werken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Als je in bad ligt; af en toe een beetje water er uit laten lopen en met heet weer bijvullen. Kun je de hele dag blijven liggen. Tot je vel er afvalt, dat wel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wat Marels zegt. Zo af en toe warm water erbij en dan kun je het de hele dag uithouwen.

Heb je geen velletje meer over. Maar alla, je moet wat hé Fus.



Marels wat een superleuke winkel dat je een tas kreeg. Zooo leuk.



Bor, wat snel al dat A naar de andere instelling gaat. Is het gemakkelijker voor jou, dichterbij of zo?



Ik heb ook een beetje afstand genomen. Zo af en toe even op het forum, maar verder weinig pc bij mij. Ook wel door mijn ogen hoor, dus noodzakelijk, maar 't is wel lekker.



'k Heb nu de halve tuin al klaar. En 't is zo lekker buiten. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!



Wat een rust hier.

Allemaal fanatiek bezig ofzo?

Ik heb pauze met vodka, ik vrees dat er niet veel meer van mijn lijst terecht komt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds, wel al aan mijn 2e glas.

Als het leeg is ga ik weer verder.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook pauze. Kon halverwege de kast al niet meer op mijn benen staan (letterlijk ) en ben toen op bed gaan liggen. Nu zit ik beneden en hoeft alleen het beddengoed nog maar.



Drank... da's lang geleden

Hoe vond je die opkomst bij het boksen trouwens? Spectaculair zeg!
Ach.. mag best hoor Nikki. Het is ten slotte een rustdag.



Hier wel aan de arbeid geweest. Troepjes geruimd (kunt wel zien dat we veel thuis geweest zijn in de vakantie) en gestofzuigd. Verder ben ik bezig met de voorbereidingen voor het kinderfeestje van oudste.
Fussie, ik heb trouwens ontzettend bewondering voor de manier waarop je met je zwangerschap omgaat. Je moet het tenslotte ook zonder je moeder doen. Knap hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Drank is op, ik ga weer iets doen.



Balen Fuss, dat de benen niet meer willen. Rustig aan hè!

Het was zeker een opkomst, jammer dat die 'nederlander' verloor.

Nu staat de Giro op, maar da's maar een saai gebeuren.



Druifje jammer dat het van dat rot weer was in de vakantie.

Hebben de dames zich wel een beetje vermaakt, of hadden ze jou daar bij nodig?



Ik ga wat doen, NU.

Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Wat lief van die winkelmevrouw Marels!



Vodka als pauze-drankje Nikki?



Toch mooi dat je die halve kast wél gedaan heb Fuss



Iedereen een teletubbie !



Wij waren vandaag een dagje naar Rosmalen, een of andere 50's/70's/70's-beurs. Veel juke-boxen en andere ouwe rommel enzo.

Leuke dingen gezien (Nostalgie ten top!) maar niks gekocht.



Vanavond even met Troela naar de kermis.

Dat wil zeggen: zij op de kermis, ik op terras.



Verder geen nieuws, behalve dan dat ik misschien ook wel eens wat computer mag minderen..
Alle reacties Link kopieren
Hoooi Gold

Veel plezier op de kermis het terras



Its, fijne vakantie! Of is het voor jou geen vakantie, als je meegaat als verzorgende? (verzorgende klinkt stom, maar ik weet even geen ander woord )



Druif, wat een lief berichtje heb je geschreven!

Maar wat ik al eerder schreef, ik heb er gelukkig niet meer zo'n moeite mee dat mijn mama niet meer leeft. Het heeft zijn plekje zeg maar.



Hier is de kast af Heerlijk, die kan van mijn 'verlof-dingendoen-lijstje' af



Nu draait er nog een wasje, en Lief kookt. Mijn activiteiten voor vandaag bestaan nog uit borduren en naar bed gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 16 mei 2010 @ 11:41:

Ik kan het volgens mij redelijk, computeren, huishouden en werken.

Vanochtend vroeg ben ik begonnen met de kast boven uit te mesten.

Ik moest mijn diploma's hebben en die liggen in die kast.

Maar het was zo'n pestzooi in de kast dat ff te keer ben gegaan.

4 vuilniszakken zijn er uit gekomen.

Nu heb ik even pauze, boven is het helemaal klaar en na de pauze ga ik verder mer de was.

Was- en afwasmachine draaien al.

Verder moet ik vandaag,



- Kamertje opruimen.

- Keuken opruimen.

- Wassen.

- Strijken.

- Lijst voor vakantie maken.

- Boeken uitzoeken die ik mee wil nemen met vakantie.

- Huiswerk, woendag weer naar school.

- Planten water geven, binnen en buiten.



Nu even een broodje eten en daarna weer verder gaan.

Tot de volgende pauze!





Joehoe, ik ben een heel eind gekomen vandaag!

Ik ga nu iets aan het huiswerk doen.

En daarna eten, Sportman is over een uurtje thuis.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Van mijn lijstje is behalve de vaatwasser en 2 wassen niks terecht gekomen.Oudste was een dagje met vriendin mee en wij zijn met de jongens naar de speeltuin geweest.Konden zo af en toe zelfs op het terras(als we dus niet achter Ukkie aanzaten)

Daarna naar vestingstadje in de buurt.Middelste is helemaal into geschiedenis dus daar lekker rond gelopen en het een en ander laten zien.Er was ook nog kermis dus daar nog even rondgehangen.



Morgen weer de wekker,bleehhh :(
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde zo graag jazzen dat ik me helegaars niet heb gemeld vanochtend



Vandaag:

Beetje uitgeslapen terwijl de kinderen een film keken

Gejazzed

Middelste teruggekregen

Oudste flink op zijn staart getrapt (he, waarom gaat het niet gewoon lekker met dat jong)



Middelste is eigenlijk de enige die weer zin heeft in school

Ik ook
Hier een overstuur Mmetje, hij had doordat we op bezoek waren een slaapje gemist en was dus supermoe.

Gelukkig ligt 'ie nu lekker te slapen.



Ondertussen moet er ook flink opgeruimd worden, een gedeelte heb ik al gedaan.

Was is al verzameld, nu nog de vuilniszak vervangen en de plee een kleine beurt geven.
Kom je volgende week bij ons jazz-en Mamz?
Alle reacties Link kopieren
Kan er bij jullie gejazzt worden? (geen idee waar je woont, heb je het over dat grootse festival aan zee?)

Zou met liefde ja zeggen (best benieuwd naar jou en Mmetje ook) maar vrees dat ik dit weekend iets te hard los ben gegaan met de portemonnee, en er staat nog meer op het programma deze maand.



Stoer hoor, nu nog zo hard werken
Alle reacties Link kopieren
North Sea Jazz MissM?

Ik heb een jaar of twee geleden eens een lifter meegenomen. Die ging er toen ook heen. Dju dat was een leuke knul. En erg dankbaar dat ie helemaal mee mocht rijden. Normaal neem ik nooit lifters mee, maar deze jongen had iets.



Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt. De sauna is klaar. Het achterste gedeelte van de tuin opgeruimd en weer een hoop rommel weggegooid. Djesus wat verzamel je toch een hoop in de loop der jaren.



Net lekker gedoucht. Onthaard (Oksels) en mijn wenkbrauwen geverfd en geharst. Ik kan er weer tegen. Oh ja, voor de bruiloft van mijn zus dit weekend nog even mijn haar verven.
Alle reacties Link kopieren
North Sea is tegenwoordig in Rotterdam.

Ik weet dat MissM daar niet woont, waar wel weet ik niet.



Ohhhh lekker een sauna in de tuin Zoeb!

Heerlijk lijkt me dat.



Ik schiet niet echt op mijn laatste deel van miin lijst.

We zitten Paul de Leeuw te kijken.



Toch lekker Mamz, dat er weer iemand zin in school heeft.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven