Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
ik doe altijd zo:

haar kletsnat maken (echt als een verzopen kat zeg maar), shampoobar natmaken, en dan over je hele natte haar wrijven. Dan opschuimen met je handen.

Ik krijg altijd superveel schuim...
Ooh, ik baal zo !

Had speciaal bij lush nederland besteld, omdat ik een vers gezichtsmasker wilde/nodig had. En nu blijkt dat de zending wel aan de deur is geweest, maar weer vertrokken is ! (omdat er een handteking bij moest.)

Het gekke is bij al mijn vorige zendingen hoefde er geen handtekening bij !

baal , baal, dat is morgen waarschijnlijk niet meer goed, met die zon in de auto,

Ik wacht het even af, hopelijk valt het morgen mee ? !!!
Die gele substantie is gewoon cremezeep. Heb hem vorige week bij Lush in Istanbul als proefje gekregen toevallig. Ze lieten een beetje in t midden wat voor zeep. Ik vind hem te schoonmaakmiddel-citroenig, dus heb hem in de keuken als handzeep.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wie heeft er ervaring met het online bestellen van verse gezichtsmaskers ?

Gaat dat meestal goed, of is een dagje extra in de TNT- bestelbus, met zon teveel, en kan ik hem morgen weggooien.

of valt het mee >
Je gaat t wel merken he, morgen. Als er wormpjes doorheen kruipen, kun je m beter niet meer op je gezicht smeren denk ik
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hallo, ik ben nieuw hier en o.a. door dit topic ook aan de Lush verslingerd geraakt! Ik ben al een flink eind op weg om alles uit te proberen, tot nu toe zijn de favorieten; Big, American Cream, Porridge, Enzymion en AOBS.

Mijn badkamer ruikt echt zo lekker nu!

Groeten,

Nienke
Van mijn schoonzusje heb ik 2 Lush-producten gekregen, maar ik vind ze allebei 10x niks.

De ene is een labello, maar dan in een klein en onhandig doosje met een schroefdeksel. En dan moet je met je vinger het spul op je lippen smeren. Dat vond ik al niks, maar mijn zusje probeerde het spul een keertje en vond het smerig smaken en bovendien rook het ranzig zei ze. Ik kan niet ruiken (en daardoor ook erg slecht proeven), dus mij was dat niet opgevallen, maar ik heb het spul daarna toch maar weggegooid.

Het andere was een soort van douchegel, maar dan in een potje en in de vorm van drilpudding. En daar moet je dan een stukje vanaf zien te pulken om mee te gaan douchen. Ook vreselijk onhandig. Want zo'n kloddertje valt zo van je spons of washandje af. Je kon het voor geen meter uitsmeren ofzo. Ik merkte dat ik elke keer weer greep naar mijn handige douchegel uit een fles. Dus dat potje staat te verstoffen. Misschien moet ik ook eens aan mijn zusje vragen hoe het inmiddels ruikt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat laatste is een jelly... Ik vond ze eerst ook nergens over gaan, maar inmiddels ben ik om en gebruik ik er 1. Heb je een puff? Ik 'snij' altijd een stukje af met een spateltje en druk dat in een (natte, maar hoeft niet eens perse) puff. Daar knijp ik dan even in. Het springt er niet van af, en schuimt vervolgens heel makkelijk, werkt net als douchegel en je hebt veel minder nodig. Echt no problemo hier, dus misschien helpt het bij jou ook.
quote:Nomad schreef op 14 maart 2010 @ 23:39:

[...]

Hmmm twee keer wassen? Dus twee keer shampoo in je haar doen? Ik denk echt dat het in mijn geval aan het niet schuimen ligt. Maar heb het nog niet helemaal opgegeven, zal vandaag weer eens een Lush poging doen.

Dat heeft niets met Lush te maken. Shampoo, elke fatsoenlijke shampoo schuimt niet op heel vies haar. Dat betekent niet dat hij zijn werk niet doet.

Dat het de 2e keer wel schuimt komt omdat je de 1e keer alle rommel er al uit gewassen hebt.
Weet een van jullie hoe lang het ongeveer duurt voor je een bestelling van Lush NL binnen krijgt?
Ik had zondag besteld bij lush nl en betaald via ideal en mijn pakje was er vandaag!

H'suan wen hua

Brazened honey

Aqua marina

I should coco

Sandstone

Shimmy shimmy

En 2 proefjes die ik had gevraagd!

Flying fox

Vanilla deelite

Me happy!
Ik dacht dat het er altijd vrij snel was, behalve als je een masker hebt besteld, dan kan het wat langer duren. Maar ik denk dat je het ondertussen al binnen hebt?

Ik ben trouwens jaloers op mensen die in de UK wonen, het assortiment (ook van Retro dingen) is daar veel groter.

Hebben jullie trouwens nog tips wat ik echt eens moet proberen?
@Nomad - Traag, maar wat Noah zegt, bedoelde ik dus ook. Inderdaad, de eerste keer shampoo in je haar, uitspoelen, en dan nog een keer. Dan schuimt het wel.
quote:dingie schreef op 26 april 2010 @ 15:27:

Ik ben trouwens jaloers op mensen die in de UK wonen, het assortiment (ook van Retro dingen) is daar veel groter.

Dan bestel je toch in de UK. Die paar pond extra verzendkosten bespaar je ruimschoots op de prijs van de producten (Pond staat laag dus alles is bij Lush UK een stuk voordeliger dan bij Lush NL)
Wat Naomii zegt dus

Ik bestel alles wat ik gebruik van Lush in de UK, scheelt enorm veel.

Soms ga ik in NL naar een Lush, gewoon even voelen, ruiken en testen en ik koop ook altijd wel iets in de NL Lush, maar de meeste spullen koop ik in de UK.
Tot voor kort kocht ik gewoon alles in de Lush winkel, tot dat ik het prijsverschil ging berekenen!

Ik heb me een tijd terug voorgenomen om het Lush winkelbezoek te beperken tot de vip avondjes (Ik ben nu eenmaal dol op goodiebags ), het kopen van verse maskertjes en natuurlijk het inleveren van 5 lege zwarte potjes voor een vers masker. De rest bestel ik wel in de UK
Voor vipavondjes zit ik net even te ver van een Lush winkel helaas

Ik ga met een forumvriendin binnenkort nog even weer gebruik maken van een treinkaartje van Kruitvat, en dan natuurlijk naar een stad waar een Lush zit
Ik woon ook een eind van de Lush steden vandaan maar ik werk op dit moment in het centrum van Den Haag. Dan wordt het wel heel makkelijk om naar een vipavond te gaan natuurlijk
quote:Naomii schreef op 30 april 2010 @ 18:11:

Ik heb me een tijd terug voorgenomen om het Lush winkelbezoek te beperken tot de vip avondjes (Ik ben nu eenmaal dol op goodiebags ), het kopen van verse maskertjes en natuurlijk het inleveren van 5 lege zwarte potjes voor een vers masker. De rest bestel ik wel in de UKIk doe eigenlijk hetzelfde en vind het wel af en toe prettig om nog wat advies te krijgen of nieuwe producten eerst even te teste nen te ruiken voordat ik ze in de UK bestel.
quote:elleinspe schreef op 30 april 2010 @ 18:32:

Voor vipavondjes zit ik net even te ver van een Lush winkel helaas

Ik ga met een forumvriendin binnenkort nog even weer gebruik maken van een treinkaartje van Kruitvat, en dan natuurlijk naar een stad waar een Lush zit

Leuk!

quote:lola68 schreef op 01 mei 2010 @ 15:51:

[...]

Leuk!

En wat is hier zo leuk aan???
euh.....dat je met een vriendin gaat winkelen?

en....dat ik misschien wel mee mag?
Even een vraagje van een ervaren lush-fan. Ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan via de site. Het is nu vrijdag en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb expres in NL besteld omdat het er dan sneller zou zijn dan uit de UK en ik heb met mijn creditcard betaald. Ik heb echt nog nooit zo lang op een bestelling hoeven wachten! Ik heb ook expres geen vers masker besteld omdat het dan pas dinsdag verzonden kon worden en ik hoopte natuurlijk dat ze het maandag meteen op de bus zouden doen.

De bevestigingsmail die ik gekregen heb komt van een Duits adres (eindigt op .de) wat ik eigenlijk wel een beetje vreemd vond. Maar op de site staat bij sommige producten ook in het Duits dat ze uitverkocht zijn in plaats van in het Nederlands.

Ik baal echt want ik lig de hele week in bed (hele erge zwangerschapsmisselijkheid) en lig maar te wachten en te wachten op die doos vol lekkere bruisballen. Maandag hoop ik weer gewoon te gaan werken en zal je zien dat het dan bezorgd wordt. We zijn de deur ook niet echt uit geweest, alleen op 5 mei zijn we 2 uurtjes weg geweest. Er zat toen geen berichtje in de brievenbus.

Ik ga er denk ik maar even achteraan bellen...
Ik kan je vertellen: vanuit de Uk is het er sneller dan vanuit Nederland, ik heb soms wel 10 dagen! moeten wachten op een pakketje, ook zonder masker. Bevestigingsmailtje met een Duits adres heb ik ook wel eens gehad, dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.

Veel beterschap met je zwangerschapsmisselijkheid. Kun je de Lushgeuren nog verdragen? Ik ben ook zwanger en al het zoete kan ik nu niet verdragen, alleen the olive branch vind ik lekker.
Wat raar Pezuls, ik heb dat echt nog nooit gehad! meestal was het er de volgende dag of na 2 dagen al. Echt balen! Ik kan de geuren wel goed verdragen gelukkig want een uurtje in bad is het enige uitstapje dat ik op een dag heb nu. Valt wel een beetje tegen moet ik zeggen maar hopelijk is de misselijkheid snel over.

Ik zag onder aan de mail een nummer staan dus ik ga maar eens even bellen zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven