Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 16 mei 2010 om 18:11
Wat krijgen we nou toch weer? Ik ging even kijken wat voor topictitels we gehad hebben kom ik op deze site:
http://www.krabpaaldiscounter.nl/krabpa ... forums.asp
Maarre topictitels??
Tetterettes tetteren nog steeds verder of zo iets?
Splinter jouw taak!
http://www.krabpaaldiscounter.nl/krabpa ... forums.asp
Maarre topictitels??
Tetterettes tetteren nog steeds verder of zo iets?
Splinter jouw taak!

zondag 16 mei 2010 om 18:19
ja want anders snap ik er niets meer van!
Ik heb net al 12 pagina's moeten doorlezen
haha
Nou meiden, ik heb vandaag samen met Vriend de vloer erin gelegd (kaaaa uuuuuu teeeeeee werk) en ook nog de tijd gevonden om alle bonnen en weet ik het wat te organiseren, in te scannen, vergroten/verkleinen/samenvoegen op photoshop en ze uit te printen. Op te schrijven op de declareerlijst van de Bank en noem het maar dus ik heb het wel even gehad voor vandaag.
En dan moet ik nog koken.
Blegh..
Ik moet nu opeens zo lachen. Ik heb mezelf net beloofd dat zo gauw ik weer een salaris mag ontvangen ik ons ga trakteren op 3 dagen afhaal eten. Gewoon om er weer ziek van te worden zodat ik er weer vanaf ben voor een tijdje.. maar nu zou ik een halve moord doen voor wat chinees.
Lekker hollands.. zo'n tafel..
mmmm
Ik heb net al 12 pagina's moeten doorlezen
haha
Nou meiden, ik heb vandaag samen met Vriend de vloer erin gelegd (kaaaa uuuuuu teeeeeee werk) en ook nog de tijd gevonden om alle bonnen en weet ik het wat te organiseren, in te scannen, vergroten/verkleinen/samenvoegen op photoshop en ze uit te printen. Op te schrijven op de declareerlijst van de Bank en noem het maar dus ik heb het wel even gehad voor vandaag.
En dan moet ik nog koken.
Blegh..
Ik moet nu opeens zo lachen. Ik heb mezelf net beloofd dat zo gauw ik weer een salaris mag ontvangen ik ons ga trakteren op 3 dagen afhaal eten. Gewoon om er weer ziek van te worden zodat ik er weer vanaf ben voor een tijdje.. maar nu zou ik een halve moord doen voor wat chinees.
Lekker hollands.. zo'n tafel..
mmmm
Poelepoelepoelepoes!