help alsjeblieft..?!

16-05-2010 01:28 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen, graag wil ik aan jullie mijn verhaal kwijt en hoop dat jullie me kunnen helpen hoe en wat ..? heb van de week ook iets gepost hier maar na dit terug gelezen te hebben heb ik daar toch een hoop dingen weggelaten hoop dat jullie me kunnen helpen.....:(

Ik ben 22 en mijn ex:( 25 na 7 jaar relatie heeft hij er een punt achter gezet,...we hadden net een half jaar geleden een huis gekocht samen alles was gewoon super...

op het moment dat we samen gingen wonen kwam ik er achter dat hij al een aantal maanden (3) een vrouwelijke collega hielp bij het opbouwen van haar swingers internet site...hij vertelde me dat hij het niet tegen me verteld had omdat hij bang was dat ik jaloers zou worden ,... omdat ik dat nogal snel ben.... begreep dit wel van hem maar toch zat het me niet lekker..ik moet wel even vertellen dat deze vrouwelijke collega bekend staat als een vrouw die ''vroeger'' veel relatie's naar de knoppen geholpen heeft omdat dit haar blijkbaar een kick gaf...en ik regelmatig gewaarschuwd werd voor haar dat ik met haar op moest passen..

Ook vondt ik een sms van haar in zij telefoon : mijn knie is kapot dankzij jou..Xx

dit riep ?? bij mij op en heb hem toen ook gevraagd waar dit smsje over ging.. hij vertelde me dat het kwam omdat ze in ons huis was komen kijken en haar knie tegen de trap had gestoten ..?! Okee dacht ik dat kan ik vertrouwde hem daarin.! dacht wel waarom is ze hier geweest terwijl ik hier niet was...?

maar toch zat het me gewoon niet lekker en waren er elke keer discussies over..dat smsje spookte constant door mijn hoofd en ging er maar niet uit ... kwam dit omdat ik zo jaloers ben ..?

heb er veel gesprekken met hem over gehad en hij zei dat het echt niets meer was dan een vriendschap tussen hem en haar... en zijn hulp voor de site.. Op een gegeven moment ging zei ( die overigens gewoon getrouwd is )steeds vaker bellen dat ze problemen had met haar pc en moest mijn vriend er regelmatig naar toe dit zat me ook gewoon niet lekker .zat ik weer alleen op de bank..:( Na weer discussie op discussie hebben we er echt een goed gesprek over gehad en heb ik gezegt dat ik het er echt heel moeilijk mee had... hij heeft toen het contact met haar verbroken !( 3,5 maand) In deze tijd ging alles SUPER tussen ons. alleen bleef ik rotopmerkingen over haar maken als ik haar zag ... Dat is niet goed van me dat weet ik ...:(

Vervolgens in deze periode stond mijn vriend te praten met een andere vrouw in de kroeg ook hier maakte ik een opmerking over...

Stom!!!!

Na een tijdje heeft mijn vriend toch het contact met haar weer opgepakt..(waarschijnlijk omdat ik niet ophield met mijn opmerkingen...?!?) hier kwam ik achter omdat hij zich op zou laten halen door een mannelijke collega die bleek vrij te zijn... dus kwam zei hem halen ... Hij loog hierover tegen mij...Heb dit die dag met hem besproken en hij was gewoon bang voor ruzie hij wilde me een x een ochtend uit laten slapen zodat ik eindelijk eens mijn rust kon pakken.. en was bang dat als hij zou zeggen dat zei hem kwam halen...ik hem weg gebracht had.! begrijp dit ook wel...

Na een goed gesprek leek alles goed te zijn ging naar mijn werk en ging vol plezier naar huis! eenmaal thuis aangekomen zag ik dat er visite geweest was . vroeg het aan hem en idd zijn vrouwelijke collega bleek langs geweest te zijn..terwijl we de afspraa gemaakt hadden dat ze niet in mijn huis zou komen terwijl ik er niet was... Je raadt het al dit ontplofte in een grote ruzie met als gevolg dat ik weer terug bij mijn moeder stond met mijn koffertjes ...relatie over:( 7 jaar...

inmiddels staat ons huis te koop en voel ik me gewoon ontzettend klote ik mis hem en wil dolgraag dat het goed komt...

ook weet ik dat hij gewoon boos was dat ik hem niet vertrouwde... en daarom dit de druppel was..!

Weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet heb hem verteld hoe zielsveel ik van hem hou! maar hij wil op dit moment rust ...en heb het idee dat hij het zelf ook niet goed meer weet !

1 DING weet ik zeker hij is de liefde van mijn leven !!!!!!

ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen..

thnx alvast

liefs
quote:Christiane04 schreef op 16 mei 2010 @ 15:39:

[...]

Gelukkig! Maar je moet ze de kost geven die die naiviteit nog steeds wel bezitten en blijven trekken aan een dood paard. De ware liefde wordt nog wel eens verward met het niet alleen willen/kunnen/durven zijn.Klopt helemaal! Ben door schade en schande wijs geworden... Maar ben dan ook wel een stuk ouder dan to nu is!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 15:40:

Een week of 7 uit ,.... En het huis staat ongeveer 4 weken te koop nu ,...!Ok, het is nu dus al bijna 2 maanden uit en het huis staat al een maand te koop. Sorry lieverd, maar dit ziet er bijzonder somber uit. Probeer hem alsjeblieft los te laten en voor jezelf te kiezen! Het voelt nu alsof je niet zonder hem kunt en inwendig aan het afsterven bent, maar geloof me, dit gevoel gaat over. Op een dag word je wakker zonder pijn en verdriet en heb je weer helemaal zin in het leven!
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 18:07:

[...]

Ok, het is nu dus al bijna 2 maanden uit en het huis staat al een maand te koop. Sorry lieverd, maar dit ziet er bijzonder somber uit. Probeer hem alsjeblieft los te laten en voor jezelf te kiezen! Het voelt nu alsof je niet zonder hem kunt en inwendig aan het afsterven bent, maar geloof me, dit gevoel gaat over. Op een dag word je wakker zonder pijn en verdriet en heb je weer helemaal zin in het leven!

ik hoop echt dat dat minder gaat worden want het gemis is echt heel erg...

ik hoop dat je glijk hebt over een dag zonder pijn en verdriet want dat voelt nu echt totaal niet zo .. maar heb ook besloten voor mezelf dat ik er in ieder geval alles aan gedaan heb nu ...
Maar hoop je dat hij je weer terug wilt??

Hoe zit het nu eigelijk tussen jou ex en die collega, weet je of ze elkaar nu nog neuken zien?
quote:FunkyJoy schreef op 16 mei 2010 @ 20:45:

Maar hoop je dat hij je weer terug wilt??

Hoe zit het nu eigelijk tussen jou ex en die collega, weet je of ze elkaar nu nog neuken zien?

natuurlijk hoop ik dat weet dat onze relatie voor hem ook veel betekende ...en dat hij ook verdriet heeft..

Ze zien elkaar geloof ik nog wel maar dan puur voor pc's die hij maakt voor haar nieuwe baan.......zei heeft ontslag genomen namelijk...op hun oude gezamelijke werk ...

ze zien elkaar niet veel meer .... dat is een stuk minder geworden
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 21:02:

[...]

natuurlijk hoop ik dat weet dat onze relatie voor hem ook veel betekende ...en dat hij ook verdriet heeft..

Ze zien elkaar geloof ik nog wel maar dan puur voor pc's die hij maakt voor haar nieuwe baan.......zei heeft ontslag genomen namelijk...op hun oude gezamelijke werk ...

ze zien elkaar niet veel meer .... dat is een stuk minder gewordenHoe weet je dat eigenlijk? Hebben jullie nog zoveel contact dan?
Je ex is een lying son of a bitch. Die is jou niet waard meid. Er komt een dag dat je dat zelf inziet.

En natuurlijk dacht je niet dat hij zou vreemdgaan. Dan had je geen relatie met hem gehad neem ik aan. Maar helaas, het gebeurt. Ook met mannen van wie we het nooit gedacht hadden.
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 21:16:

[...]

Hoe weet je dat eigenlijk? Hebben jullie nog zoveel contact dan?we hebben elkaar vorige week nog gezien en daarin vertelde hij me dat ... en hoor het ook van anderen..
maar denk jij nu ook echt dat hij is vreemdgegaan, of twijfel je daar nog aan?
quote:FunkyJoy schreef op 16 mei 2010 @ 21:28:

maar denk jij nu ook echt dat hij is vreemdgegaan, of twijfel je daar nog aan?

mijn gevoel zegt echt dat hij NIET vreemd gegaan is ,....

heb daar ook geen twijfel over eigenlijk ...

snap dat sommige van jullie dat niet begrijpen ..
Keertje SOA testen zou ik doen ipv jezelf druk maken om je ex enzo.
Ik zou misschien beginnen met het zoeken van een nieuw huisje voor jezelf. Dat geeft wat afleiding en is een stap in de goede richting. Of vind je het wel fijn bij je moeder?
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 21:45:

Ik zou misschien beginnen met het zoeken van een nieuw huisje voor jezelf. Dat geeft wat afleiding en is een stap in de goede richting. Of vind je het wel fijn bij je moeder?

Nee zeker niet i echt niet fijn om terug naar ''huis'' te moeten voelt meer als een tijdelijke verblijf plek ..ben ook druk opzoek naar iets voor mezelf

en dan zie ik wel hoe het loopt hoop gewoon ook dat hij inziet dat dit het niet waard is ... en dat ik zielsveel van hem hou en er alles maar dan ook alles voor zou doen om te zorgen dat het goed komt .
Het enige wat je nu kunt doen is afstand houden en verder gaan met je leven. Goed om te horen dat je al op zoek bent. Wat voor woonruimte zou je willen hebben?
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 22:23:

Het enige wat je nu kunt doen is afstand houden en verder gaan met je leven. Goed om te horen dat je al op zoek bent. Wat voor woonruimte zou je willen hebben?

gewoon een klein appartementje voor mezelf zodat ik lekker mijn eigen plekje heb..!

Jaa hem met rust laten lijkt me ook het beste nu en heb het idee dat hij dan zelf ook wel het 1 en ander in gaat zien want merk nu als ik hem spreek dat hij ook al helderder na denkt dan de weken hiervoor
Ik heb het idee dat je al vrij helder denkt wanneer je je huis te koop zet?
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 22:45:

Ik heb het idee dat je al vrij helder denkt wanneer je je huis te koop zet?nee alles gebeurde in een flinke roes van boosheid en verdriet de eerste weken,..
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 22:47:

[...]

nee alles gebeurde in een flinke roes van boosheid en verdriet de eerste weken,..Het lijkt me vrij stom radicaal om je huis in de verkoop te zetten als alles nog niet duidelijk is. Daarom denk ik dat hij echt klaar is met deze relatie. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar ik denk dit echt.

Leuk appartementje voor jezelf zal je goed doen! Hoop dat je snel iets vindt. Is dat lastig in jouw woonplaats?
quote:Twister2010 schreef op 16 mei 2010 @ 22:52:

[...]

Het lijkt me vrij stom radicaal om je huis in de verkoop te zetten als alles nog niet duidelijk is. Daarom denk ik dat hij echt klaar is met deze relatie. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar ik denk dit echt.

Leuk appartementje voor jezelf zal je goed doen! Hoop dat je snel iets vindt. Is dat lastig in jouw woonplaats?

ja is allemaal nog niet zo makkelijk te vinden maar ben druk opzoek dus hoop ook snel dat ik iets vindt...

en dat klopt ook zo vond ik hem de eerste weken ook over komen maar heb nu toch soms het idee dat hij het allemaal niet meer zo zeker weet niet dat hij dat letterlijk zegt natuurlijk maar ken hem ook iets langer dan vandaag
Sorry hoor maar je gaat je huis, lees JE HUIS echt no way in een roes te koop zetten!!

zowel zou ik heeeel blij zijn dat ik van deze meneer af ben.
quote:Wittedruif schreef op 16 mei 2010 @ 23:06:

Sorry hoor maar je gaat je huis, lees JE HUIS echt no way in een roes te koop zetten!!

zowel zou ik heeeel blij zijn dat ik van deze meneer af ben.ik bedoel het ook niet echt op die manier meer dat we beide op dat moment zo ontzettend boos waren en dat het gewoon echt de druppel was dus alles gelijk geregeld om overal zo snel mogelijk van af te zijn alleen nu ..... nu we week na week verder gaan ga ja dingen toch anders bekijken zonder te veel emotie en vaker helderder .... en bekijk dingen nu ook anders dan de eerste weken ...
Ja het is algemeen bekend dat de meeste heren na een "fling" toch weer liever terug willen naar de vastigheid. Ergo, hij heeft spijt en wil jou weer terug. Vraag aan jou: wil jij dat?

Overigens vind ik het raar dat je vriend die collega hielp met een swingers(??)site, dat ze over de vloer komt als jij er niet bent (en dus ook mee naar boven gaat als zijn verhaal waar is). En dan dat smsje.. je zegt zelf dat jullie een trap met vloerbedekking hebben.. hoe kan ze dan een kapotte knie hebben als ze 'm aan een zachte trap heeft gestoten! En hoe stoot je je knie nou aan de trap? Als je het mij vraagt heeft hij haar flink van achteren genomen op een harde ondergrond en tja.. dat gaat wel eens pijn doen.

Ik zou dus lekker alleen verder gaan voorlopig. Je bent 22 dus nog tijd genoeg om iemand te vinden die geen collega's helpt met swingerwebsites, naar de slaapkamer brengt, op de grond achterlangs neemt. Hard, maar waar.
quote:Waldorf114 schreef op 16 mei 2010 @ 23:20:

Ja het is algemeen bekend dat de meeste heren na een "fling" toch weer liever terug willen naar de vastigheid. Ergo, hij heeft spijt en wil jou weer terug. Vraag aan jou: wil jij dat?

Overigens vind ik het raar dat je vriend die collega hielp met een swingers(??)site, dat ze over de vloer komt als jij er niet bent (en dus ook mee naar boven gaat als zijn verhaal waar is). En dan dat smsje.. je zegt zelf dat jullie een trap met vloerbedekking hebben.. hoe kan ze dan een kapotte knie hebben als ze 'm aan een zachte trap heeft gestoten! En hoe stoot je je knie nou aan de trap? Als je het mij vraagt heeft hij haar flink van achteren genomen op een harde ondergrond en tja.. dat gaat wel eens pijn doen.

Ik zou dus lekker alleen verder gaan voorlopig. Je bent 22 dus nog tijd genoeg om iemand te vinden die geen collega's helpt met swingerwebsites, naar de slaapkamer brengt, op de grond achterlangs neemt. Hard, maar waar.

Ik snap wat je bedoelt maar onze woonkamer was boven ;) haha dus dat scheelt alweer... en idd dat smsje vondt ik toen ook gewoon heel erg vreemd en daarom heb ik die '''vriendschap niet vertrouwd

ook omdat die vrouw nou niet een bepaald goede reputatie had.. en een andere kijk op het leven dan hij en ik..
Ok... maar ja dan nogmaals: hoe kun je je knie kapot krijgen aan een zachte trap?

Maar goed, wat je gelooft moet je natuurlijk zelf weten. Alleen: wil jij hem terug, ja of nee? Zo ja, maak er werk van, zo nee, ga zelf verder en maak daar wat van..

Dat zijn de enige opties toch??
quote:blackberrygirl schreef op 16 mei 2010 @ 22:59:

[...]

ja is allemaal nog niet zo makkelijk te vinden maar ben druk opzoek dus hoop ook snel dat ik iets vindt...

en dat klopt ook zo vond ik hem de eerste weken ook over komen maar heb nu toch soms het idee dat hij het allemaal niet meer zo zeker weet niet dat hij dat letterlijk zegt natuurlijk maar ken hem ook iets langer dan vandaagBesef je dat weer van alles voor hem aan het invullen bent? Hij heeft namelijk niet gezégd dat hij het niet zeker meer weet en je misschien wel terug wil. Dat heb je zelf bedacht. Ik denk namelijk dat hij heel goed weet wat hij wil, anders zou hij nooit het huis te koop hebben gezet. Wiens idee was dat eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven