3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 17 mei 2010 om 16:30
Hé!
Ik ben een beetje chagrijnig aan het worden, omdat ik nu al een uur aan 't wachten ben op de monteur die mijn airco in de slaapkamer zou komen maken. Ik slaap nu al bijna twee weken op de bank in de huiskamer (wel airco), omdat het gewoon te heet is zonder.
Af en toe kan ik zo balen van dit land! Waarschijnlijk komt ie niet eens opdagen, of veel te laat. Ben ik helemaal voor niet extra vroeg van m'n werk naar huis gegaan. En ik heb over een half uur een eetafspraak, maar die ga ik denk maar afzeggen of vragen of het later kan. Grrrrrrr!!!
Ik ben een beetje chagrijnig aan het worden, omdat ik nu al een uur aan 't wachten ben op de monteur die mijn airco in de slaapkamer zou komen maken. Ik slaap nu al bijna twee weken op de bank in de huiskamer (wel airco), omdat het gewoon te heet is zonder.
Af en toe kan ik zo balen van dit land! Waarschijnlijk komt ie niet eens opdagen, of veel te laat. Ben ik helemaal voor niet extra vroeg van m'n werk naar huis gegaan. En ik heb over een half uur een eetafspraak, maar die ga ik denk maar afzeggen of vragen of het later kan. Grrrrrrr!!!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
maandag 17 mei 2010 om 16:54
kom hier ook even zwaaien, mis jullie ook te veel om niet mee te schrijven, watje ben ik he?
Ieb, klinkt niet gezellig die crisis
blommetje, je mag best wat warmte deze kant op sturen, wij missen nog een graad of 10, deal?
Appeltje, heb je veel schik gehad het weekend?
Ieb, klinkt niet gezellig die crisis
blommetje, je mag best wat warmte deze kant op sturen, wij missen nog een graad of 10, deal?
Appeltje, heb je veel schik gehad het weekend?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 17 mei 2010 om 17:33
Nou Moos, dat is nog even afwachten. Hij maakt een hoop herrie die man (zuchten en steunen enzo).
Het is altijd lastig met die werkmannen in huis. Aan de ene kant moet je ze goed in de gaten houden, anders jatten ze al je spullen (bij mij zijn al eens geld, een camera, m'n I-pod en al mijn zeeppompjes gejat). Aan de andere kant loop ik een beetje heel ongepast te wezen door als vrouw alleen een man binnen te laten. Als ik dan om hem heen blijf draaien, krijgt iemisschien nog rare ideeën. Al die seksueel gefrustreerde mannen hier...
Lekkere generaliserende post dit..... Maar ja, zo is het wel. Ik hoop dat ik niemand beledig!
Het is altijd lastig met die werkmannen in huis. Aan de ene kant moet je ze goed in de gaten houden, anders jatten ze al je spullen (bij mij zijn al eens geld, een camera, m'n I-pod en al mijn zeeppompjes gejat). Aan de andere kant loop ik een beetje heel ongepast te wezen door als vrouw alleen een man binnen te laten. Als ik dan om hem heen blijf draaien, krijgt iemisschien nog rare ideeën. Al die seksueel gefrustreerde mannen hier...
Lekkere generaliserende post dit..... Maar ja, zo is het wel. Ik hoop dat ik niemand beledig!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
maandag 17 mei 2010 om 17:40
maandag 17 mei 2010 om 18:33
Fijn Bloem kan weer in haar eigen bed slapen
Ibi heeft een crisis bezweerd
Appel haar haar zit weer goed
Mocy is lekker in een heel goed boek aan het lezen
We eten allemaal weer lekker....
Ik heb ook heerlijk gegeten
Zalm... met penne en geroosterde groene asperges met een saus van kastanjes champinongs uitje en blauwe kaas met cremefraich en wat verse dillen en kleine garnaaltjes erdoor... echt mega JAMMIE
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd