Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 18 mei 2010 om 00:28
Lieve Bieb, wat ben jij toch een kanjer. Kijk in de spiegel, wie zie je, inderdaad een kanjer! Niks geen watwasdatwoordookalweer maar een super leuk intelligent warm vriendelijk wereldmens. En hij (ofterwijl daar heb ik geen woorden voor over).
Ik heb er nog aangedacht om mijn superwoman pakje aan te doen en even over te komen vliegen speciaal voor jou maar aan de andere kant wil ik je dit ook niet aandoen:
Wat een mens he? Je zult maar zo naar een feestje gaan...
Ook wel weer dapper misschien, hoewel, toch.. kweenie hoor.
Ik heb er nog aangedacht om mijn superwoman pakje aan te doen en even over te komen vliegen speciaal voor jou maar aan de andere kant wil ik je dit ook niet aandoen:
Wat een mens he? Je zult maar zo naar een feestje gaan...
Ook wel weer dapper misschien, hoewel, toch.. kweenie hoor.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 18 mei 2010 om 00:42
Anneke
Suzanne Vermeer vind ik dus niet leuk schrijven, heb 1 boek van haar proberen te lezen (All Inclusive) maar vond het niets helaas. Ik vond haar een beetje knullig schrijven. Ik zal eens even plakken wat ik qua thrillerachtigs heb geleend bij de bieb, misschien zitten er nog tips bij voor de boekenwurmen onder ons:
Vlugt, Simone van der Op klaarlichte dag
2. Hermans, Daniëlle De watermeesters
3. Appel, René Van twee kanten
4. FitzGerald, Helen Mijn laatste bekentenis
5. Appel, René Tegenliggers, Geweten en Tweestrijd
6. FitzGerald, Helen Kleine meisjes
7. Escober Onrust
8. FitzGerald, Helen De duivelskamer
10. Hollander, Loes den Wisselgeld
11. French, Nicci Medeplichtig
12. Mulder, Siska Zus
13. Hoogstraaten, Marianne Een middag aan zee
14. Appel, René Misbruik wordt gestraft
15. Hoogstraaten, Marianne Kruisgang
17. Dijkzeul, Lieneke De stille zonde
18. Dijkzeul, Lieneke Koude lente
20. Visser, Judith Oversteken
21. Dijkzeul, Lieneke De geur van regen
22. Mollema, Elisabeth Ladykiller
23. Appel, René Hittegolf : zes spannende zomerverhalen
24. Lutz, Jessica Happy Hour : literaire thriller
Suzanne Vermeer vind ik dus niet leuk schrijven, heb 1 boek van haar proberen te lezen (All Inclusive) maar vond het niets helaas. Ik vond haar een beetje knullig schrijven. Ik zal eens even plakken wat ik qua thrillerachtigs heb geleend bij de bieb, misschien zitten er nog tips bij voor de boekenwurmen onder ons:
Vlugt, Simone van der Op klaarlichte dag
2. Hermans, Daniëlle De watermeesters
3. Appel, René Van twee kanten
4. FitzGerald, Helen Mijn laatste bekentenis
5. Appel, René Tegenliggers, Geweten en Tweestrijd
6. FitzGerald, Helen Kleine meisjes
7. Escober Onrust
8. FitzGerald, Helen De duivelskamer
10. Hollander, Loes den Wisselgeld
11. French, Nicci Medeplichtig
12. Mulder, Siska Zus
13. Hoogstraaten, Marianne Een middag aan zee
14. Appel, René Misbruik wordt gestraft
15. Hoogstraaten, Marianne Kruisgang
17. Dijkzeul, Lieneke De stille zonde
18. Dijkzeul, Lieneke Koude lente
20. Visser, Judith Oversteken
21. Dijkzeul, Lieneke De geur van regen
22. Mollema, Elisabeth Ladykiller
23. Appel, René Hittegolf : zes spannende zomerverhalen
24. Lutz, Jessica Happy Hour : literaire thriller
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 18 mei 2010 om 08:03

dinsdag 18 mei 2010 om 09:57
Annekeg dat mens op die foto is wel heel erg. Je moet maar durven. Nu ga ik me jou vast en zeker voor de geest halen als die superwoman.
Leuke boeken zat om te lezen hoor. Ik vind de boeken van Linda Holeman zo verschrikkelijk mooi en spannend geschreven. Ik kan ze niet wegleggen. De granaatappel en de Doornappel zijn echt de moeit waard.
Leuke boeken zat om te lezen hoor. Ik vind de boeken van Linda Holeman zo verschrikkelijk mooi en spannend geschreven. Ik kan ze niet wegleggen. De granaatappel en de Doornappel zijn echt de moeit waard.
dinsdag 18 mei 2010 om 10:04
Anneke Ik heb dat plaatje ooit ook eens gegoogled. En toen bedacht waar die F voor stond... maar weet t nu niet meer
Heartwork: Liever niet in het onderwijs eigenlijk Ik heb een sollicitatie gestuurd om als huishoudelijke hulp te gaan werken. Daar heb ik tenminste ervaring in
En zit tegelijkertijd heel veel vacatures te googelen/bij de bron te zoeken .
Pilous succes bij de dokter.
Ik maak er een hele lange wachtrij van
Heartwork: Liever niet in het onderwijs eigenlijk Ik heb een sollicitatie gestuurd om als huishoudelijke hulp te gaan werken. Daar heb ik tenminste ervaring in

dinsdag 18 mei 2010 om 10:08
quote:Kletsmajoor schreef op 18 mei 2010 @ 10:04:
Anneke Ik heb dat plaatje ooit ook eens gegoogled. En toen bedacht waar die F voor stond... maar weet t nu niet meer
Snap ik helemaal hoor. Af en toe vraag ik me ook weleens af waarom ik daar ooit voor gekozen heb haha. Ik heb namelijk af en toe best weleens een ruzietje met collega's. Ik ben wat jovialer/hartelijker naar de leerlingen en dat nemen ze me niet altijd in dank af. Vaak komt er dan jaloezie om de hoek kijken, vaak denken ze dat ik het dan niet aan kan. Maar goed, dan praat je weer eens over je verschillen/de reden waarom je docent bent geworden bladie bla en dan lig je toch weer dicht bij elkaar. Hoop je.
Weer zo'n kletsverhaal. Ik moet wat bondiger zien te worden hoor. haha
Goedemorgen allemaal trouwens
En philous succes bij de HA.

Snap ik helemaal hoor. Af en toe vraag ik me ook weleens af waarom ik daar ooit voor gekozen heb haha. Ik heb namelijk af en toe best weleens een ruzietje met collega's. Ik ben wat jovialer/hartelijker naar de leerlingen en dat nemen ze me niet altijd in dank af. Vaak komt er dan jaloezie om de hoek kijken, vaak denken ze dat ik het dan niet aan kan. Maar goed, dan praat je weer eens over je verschillen/de reden waarom je docent bent geworden bladie bla en dan lig je toch weer dicht bij elkaar. Hoop je.
Weer zo'n kletsverhaal. Ik moet wat bondiger zien te worden hoor. haha
Goedemorgen allemaal trouwens
En philous succes bij de HA.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 18 mei 2010 om 10:15
God..
Mijn buurvrouw, een vrouw van een jaar of 30 heeft een dochtertje (erg lief en knap meisje van anderhalf). Net schrok ik opeens van een HEEL hoog geluid. Bleek dat haar moeder voor het raam stond. Dan staat ze als een chipmunck te gillen 'OMAAAAA OMAAAA'. JE BENT EEN HALF UUR TE LAAAHAAAAAT'..
En nu gilt ze op zo'n enge manier dat ik eigenlijk ga denken dat ze niet helemaal honderd is.
Om eerlijk te zijn.. ik word er een beetje bang van.
Tis nu gelukkig weer even stil.
Raar woaijf.
Mijn buurvrouw, een vrouw van een jaar of 30 heeft een dochtertje (erg lief en knap meisje van anderhalf). Net schrok ik opeens van een HEEL hoog geluid. Bleek dat haar moeder voor het raam stond. Dan staat ze als een chipmunck te gillen 'OMAAAAA OMAAAA'. JE BENT EEN HALF UUR TE LAAAHAAAAAT'..
En nu gilt ze op zo'n enge manier dat ik eigenlijk ga denken dat ze niet helemaal honderd is.
Om eerlijk te zijn.. ik word er een beetje bang van.
Tis nu gelukkig weer even stil.
Raar woaijf.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 18 mei 2010 om 10:22
dinsdag 18 mei 2010 om 10:56
dinsdag 18 mei 2010 om 11:45
quote:annekeg schreef op 18 mei 2010 @ 00:49:
Truste allemaal, ik moet nog een aantal uurtjes, wij gaan vanavond met z'n allen naar How to train a dragon!Die is echt zóóó leuk!!!! En ik ben zo'n vreselijke huilie dat ik het niet droog heb gehouden....bij een tekenfilm notabene....is toch om je dood te schamen?
Truste allemaal, ik moet nog een aantal uurtjes, wij gaan vanavond met z'n allen naar How to train a dragon!Die is echt zóóó leuk!!!! En ik ben zo'n vreselijke huilie dat ik het niet droog heb gehouden....bij een tekenfilm notabene....is toch om je dood te schamen?
dinsdag 18 mei 2010 om 12:12
kletsmajoor, ik ben docente beeldende vakken zoals dat zo mooi heet. De officiële naam is nog vele malen langer. Ze doen wat om je opleiding een interessante naam te geven he. haha
Ik zit nu op een website waar zo'n check lijstje staat voor wat je allemaal moet meenemen naar je sollicitatiegesprek. Wel handig.
Alleen nu lees ik dat het slim is om je vacature mee te nemen waar wat aantekeningen op staan. Die vacature heb ik, slimmerd dat ik ben, natuurlijk weer niet bewaard. Shit.
-is bezig met vragen verzinnen voor na het gesprek.. alleen weet ik er dus geen 1.
Ik zit nu op een website waar zo'n check lijstje staat voor wat je allemaal moet meenemen naar je sollicitatiegesprek. Wel handig.
Alleen nu lees ik dat het slim is om je vacature mee te nemen waar wat aantekeningen op staan. Die vacature heb ik, slimmerd dat ik ben, natuurlijk weer niet bewaard. Shit.
-is bezig met vragen verzinnen voor na het gesprek.. alleen weet ik er dus geen 1.

Poelepoelepoelepoes!