Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 18 mei 2010 om 12:35
Ik "moet" vandaag helemaal niks, alleen beter worden en dat schiet niet erg op nog.
een huiself doet alles wat je wilt en nodig hebt hoor Hela!
Alleen (heel belangrijk) geef hem nooit een eigen kledingstuk, dan is hij vrij en loopt ie weg.
Kun je alles weer zelf doen.
(Vrij naar JK Rowling, auteur H.Potter boeken)
een huiself doet alles wat je wilt en nodig hebt hoor Hela!
Alleen (heel belangrijk) geef hem nooit een eigen kledingstuk, dan is hij vrij en loopt ie weg.
Kun je alles weer zelf doen.
(Vrij naar JK Rowling, auteur H.Potter boeken)
dinsdag 18 mei 2010 om 12:40
dinsdag 18 mei 2010 om 14:04
Hey Floor!
Ah hetzelfde gezeik weer joh, niks bijzonders maar kan er zo pissig om worden als mensen zich met dingen bemoeien en dat dan niet tegen mij maar tegen andereen en dan maar lekker doorlullen.
Zal zooooooo blij zijn als ik hier weg ben!
(klinkt wel wat raar omdat Sgaapie en Egel natuurlijk een betere reden hebben om te verhuizen, sowwy )
Ah hetzelfde gezeik weer joh, niks bijzonders maar kan er zo pissig om worden als mensen zich met dingen bemoeien en dat dan niet tegen mij maar tegen andereen en dan maar lekker doorlullen.
Zal zooooooo blij zijn als ik hier weg ben!
(klinkt wel wat raar omdat Sgaapie en Egel natuurlijk een betere reden hebben om te verhuizen, sowwy )
dinsdag 18 mei 2010 om 14:44
Bammetje, jij hebt bijna een betere reden als ik hoor om te verhuizen. Ik zit voorlopig nog wel even goed, het kan wat beter en goedkoper en een stuk legaler Maar ik woon prettig. En volgens mij is dat bij jou ondertussen echt niet meer het geval.
Sms teruggestuurd of hij daar per direct mee wilde stoppen.
Antwoord: " Tuurlijk!"
Ik hoop er het beste van, en als er nog zoiets gebeurd dan meld ik het bij de baas.
Sms teruggestuurd of hij daar per direct mee wilde stoppen.
Antwoord: " Tuurlijk!"
Ik hoop er het beste van, en als er nog zoiets gebeurd dan meld ik het bij de baas.
Heb ik dat?!
dinsdag 18 mei 2010 om 14:47
dinsdag 18 mei 2010 om 14:49
Egel, duimduimduimduim, nog nagels over meis?
Sgaap, goed dat je hem afgesnauwd hebt
En ook duimduimduim
Hela, duimduimduim ook voor jou
Floor, verbouwse
BAM, kutdurp.
Door al dat duimen, kan ik nu verder niets anders doen dan in de zon zitten.
Sgaap, goed dat je hem afgesnauwd hebt
Hela, duimduimduim ook voor jou
Floor, verbouwse
BAM, kutdurp.
Door al dat duimen, kan ik nu verder niets anders doen dan in de zon zitten.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!