Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 18 mei 2010 om 14:56
quote:Sgaapie schreef op 18 mei 2010 @ 14:47:
BTW ik begin me weer een beetje mens te voelen. Pfff ik haat griep, zo zinloos en lastig . Ik ben mijn hoofd aan het breken van wie ik dit kadootje gekregen heb en ik ben bang dan ik een van jullie hartelijk mag danken
:)
(gezien 2 incubatie tijd..)Graag gedaan hoor Al klinken jouw verschijnselen anders dan de mijne... maar goed, ik wil best zondebok spelen.
BTW ik begin me weer een beetje mens te voelen. Pfff ik haat griep, zo zinloos en lastig . Ik ben mijn hoofd aan het breken van wie ik dit kadootje gekregen heb en ik ben bang dan ik een van jullie hartelijk mag danken
(gezien 2 incubatie tijd..)Graag gedaan hoor Al klinken jouw verschijnselen anders dan de mijne... maar goed, ik wil best zondebok spelen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 18 mei 2010 om 16:30
hey lieve schatten
Sgaapie, het blijft een eikel, smsjes bewaren en bij de volgende actie aan baas doorgeven
Egeltje, heb je al iets gehoord??
ik duim heel hard voor iedereen die een ander huisje zoekt
Hela, gefeliciteerd met dochter
Sgaapie, het blijft een eikel, smsjes bewaren en bij de volgende actie aan baas doorgeven
Egeltje, heb je al iets gehoord??
ik duim heel hard voor iedereen die een ander huisje zoekt
Hela, gefeliciteerd met dochter
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 18 mei 2010 om 19:30
Heuj Allen,
even een update:
Het is mij compleet onduidelijk bij woningnet nu!
Ik sta op de 1e plaats voor de woning, maar krijg niet aangeboden?!
De reactie staat nu (is daarnet allemaal verwerkt) ook niet bij huidige reacties, maar bij historie waar woningen horen te staan die al toegewezen zijn en goedgekeurd aan iemand.
Vreemde situatie, en ik word er nogal onzeker van (net al ff janken dus) weet wel dat er afgelopen weken een en ander veranderd is en je tegenwoordig mail krijgt ipv post, als het goed is krijg ik dus mail.
Enfin, morgenochtend om 10u zijn ze telefonisch te bereiken.
Om 10.15u post ik hier weer!!
Dag meiden, lief dat jullie zo meegeduimd gehoopt en gedacht hebben!
Het heeft geholpen, ik sta hoe dan ook op nr 1!
(Moet nu weg zit bij ex, en ga snel alles wissen )
even een update:
Het is mij compleet onduidelijk bij woningnet nu!
Ik sta op de 1e plaats voor de woning, maar krijg niet aangeboden?!
De reactie staat nu (is daarnet allemaal verwerkt) ook niet bij huidige reacties, maar bij historie waar woningen horen te staan die al toegewezen zijn en goedgekeurd aan iemand.
Vreemde situatie, en ik word er nogal onzeker van (net al ff janken dus) weet wel dat er afgelopen weken een en ander veranderd is en je tegenwoordig mail krijgt ipv post, als het goed is krijg ik dus mail.
Enfin, morgenochtend om 10u zijn ze telefonisch te bereiken.
Om 10.15u post ik hier weer!!
Dag meiden, lief dat jullie zo meegeduimd gehoopt en gedacht hebben!
Het heeft geholpen, ik sta hoe dan ook op nr 1!
(Moet nu weg zit bij ex, en ga snel alles wissen )