Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier aanstaande dinsdag roostervrije dag. Derde Pinksterdag

Daarom ga ik dus voor bakfiets Suus, auto zuigt met dit weer.
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:07:

Om je kind achter te plakken Bam? Hoe raad je het
quote:Suze2 schreef op 19 mei 2010 @ 09:10:

Ik ga zo een baby mee en een aanhangfiets kopen. Ik ben er helemaal klaar mee dat ik alles met de auto moet, ook als het zalig weer is.

Zo,n aanhangfiets lijkt me ook wel wat ja.

zitje kan dan toch gewoon achterop blijven?
vandaar dat jij wacht op je Doe - Koe Star?
Nee hoor, want ik mag weer een fiets uitzoeken op mijn werk. Fietsplan
Meld
quote:bambino schreef op 19 mei 2010 @ 09:12:

[...]

Zo,n aanhangfiets lijkt me ook wel wat ja.

zitje kan dan toch gewoon achterop blijven?

Yep. Maar daar mag Meetje nu nog niet in dus deze zomer los ik het met baby mee op.

Star, bakfiets lijkt me onhandig en zwaar fietsen? En zo blijft het grote ding ook een beetje in beweging. Nou ja, straks kunnen ze ook allebei in een zitje.

Welke wil je dan? Cabby lijkt me nog wel wat...
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:14:

Nee hoor, want ik mag weer een fiets uitzoeken op mijn werk. Fietsplan Je weet dat dat geen reet oplevert he? Uiteindelijk? Want het voordeel dat jij trekt wordt je door de fietsenboer extra in rekening gebracht .
Ja groot en onhandig wel, maar ik zou niet weten hoe ik met twee kinderen op mijn normale fiets naar het zwembad/supermarkt zou moeten, want waar laat ik de spullen dan? Vandaar dat fakbiets me wel wat leek

Cabby is met 1 wiel voor toch? Niet handig want ik ben motorisch niet zo handig vrees ik Babboe ga ik voor.
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:14:

Nee hoor, want ik mag weer een fiets uitzoeken op mijn werk. Fietsplan ah dat is handig!
Ik ga koters even douchen. Als ik het uit moet leggen roep je wel he Star?
quote:Suze2 schreef op 19 mei 2010 @ 09:18:

[...]

Je weet dat dat geen reet oplevert he? Uiteindelijk? Want het voordeel dat jij trekt wordt je door de fietsenboer extra in rekening gebracht .Weet ik, maar vind het zo op afbetaling (wat het natuurlijk gewoon is) wel handig. Kan ik andere dingen doen met de rest van mijn Doe-Koe (die houden we erin Bam )
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:18:

Ja groot en onhandig wel, maar ik zou niet weten hoe ik met twee kinderen op mijn normale fiets naar het zwembad/supermarkt zou moeten, want waar laat ik de spullen dan? Vandaar dat fakbiets me wel wat leek

Ik heb fietstassen onder grote zitje. Ok, ik moet niet de weekboodschappen willen meenemen maar voor 1 dag lukt wel heur.
Fietstassen passen niet onder mijn zitje
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:19:

[...]

Weet ik, maar vind het zo op afbetaling (wat het natuurlijk gewoon is) wel handig. Kan ik andere dingen doen met de rest van mijn Doe-Koe (die houden we erin Bam )Nee ok! Dan heb je het helemaal door idd
Zucht, baby wil weer eens niet slapen
hamertje?
Gelukt
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 09:19:

[...]

Weet ik, maar vind het zo op afbetaling (wat het natuurlijk gewoon is) wel handig. Kan ik andere dingen doen met de rest van mijn Doe-Koe (die houden we erin Bam )

Die doe-koe is voor schoenen toch!

Gek, Amsterdam wemelt het van de bakfietsen, hier zie ik er niet 1.
Doe-koe voor deze

Hallo!

Amaal nog rechtop?! Gaat ie verder?

Dat je het jammer vond dat de kids weer naar school konden, ongelovelijk!

Ben gisteren naar yoga geweest, leuke groep! Goed gekozen dus gelukkig. Heb je Gap trui vaak aan.

Gefeli Kokos, met je verjaardag!!

Ik heb een fietskar Star. O.k., het past in het Miss Etam-imago, maar het is zo handig! Helemaal met de boodschappen en regen.

Maargoed, jij bent meer bakfiets-style.

CG weer naar school, het was weer wennen voor haar. Hoop dat ik niet gebeld wordt, want ga statten.
Fietskar is zo'n ding achter fiets? Vind ik niet Miss-Etam, maar gewoon bloedlink

Ga je kopen Compu?
Ja, erachter. Ik vind 'm erg veilig, het is ook een goeie, met kunststof bak en een opvallende kleur en vlag.

Ik ga op jassenjacht! Moet nu mezelf een schop onder mijn kont verkopen.
*schop*
Raak!

En gelijk geslaagd. Parka-achtig legerjasje van C&A. Met groeiruimte.

Star, heb jij ge-update over mans werk? Volgens mij loop ik tandje achter.

Superweertje hier!! Mag van mij de hele zomer zo blijven. Ben bijna jaloers op Bridges. Bijna zei ik, he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven