Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 18:53:

[...]

Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .Wow, dat klinkt goed!
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 19:18:

[...]

Wow, dat klinkt goed!

Zeg dat!

echt heel fijn
Goed Mal!!

Fijn om zo bezig te zijn met zijn toekomst toch? Vanaf wanneer zou hij er terecht kunnen?

Zijn er meer kindjes met zijn achtergrond? In wat voor klas zien ze hem?

Ik zie op school bij CG nog steeds veel tegenvallers hoor. Ik zal het even opnoemen; misschien ben je toch benieuwd waar wij tegen aan lopen..

Vandaag hebben ze het hoorapparaat maar uitgelaten, omdat het zo piepte. Ze zouden dat dus opnieuw moeten inbrengen.

Het dagverslag was niet gemaakt. Er zijn vrijwel geen gebaren gebruikt vandaag in de klas. De tafels zijn omgegooid, CG zit nu ineens aan de andere kant en het schoolreisje van volgende week is veranderd van locatie. Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik vind het toch storend.

Amalia, jij staat idd op het punt zeg! Ze lijkt al lager gezakt, klopt dat?

Ik vind dat verwaaide haar wel schattig!

Moet je straks afkicken van de Magnums?
Ik ben al van de magnums af Krijg niet zoveel meer naar binnen,beter hoor.

Mijn moeder kwam maandagavond binnen hier en ze zei dat ze vond dat de buik lager zag, dus dat kan wel kloppen wat je zegt. Voelde vanmiddag bij het lopen ook steken, dus dat zal wel van het indalen zijn.

Jee, ik zou er ook van balen als dat allemaal gebeurd op school Compu! En nee, ik vind je absoluut geen mierenneuker! Zou het aangeven ook hoor.

L kwam maandag thuis en vertelde aan man dat de juf zo schreeuwde en dat het pijn aan zijn oren deed . Er is een jongetje die nogal druk is, en ik heb haar ook al eens gehoord tegen hem. Man ook en die heeft hem pas 2x van school gehaald. Daarnaast heeft L het al eens eerder gezegd.

1. ik vind het heel sneu dat mijn kleuter aangeeft dat het pijn aan zijn oren doet. Dit zal wel meevallen, maar hij vindt het in ieder geval niet leuk.

2. ik vind het niet normaal dat een juf tegen een kleutertje van 4 schreeuwt, hoe vervelend hij ook is

3. Het schreeuwen tegen hem maakt kennelijk geen indruk en werkt natuurlijk niet.

Ik wil dit dus ook aankaarten, maar vind het ook wel lastig. Moet ik naar binnen lopen: hallo, wil je niet zo schreeuwen?

Of: je schreeuwt nogal tegen een kind, heb je het al eens op een andere manier geprobeerd, want dit werkt niet.

Best lastig...
Compu, ik vind je geen mierenneuker hoor. Dat zijn dingen waar ik ook niet blij van zou worden. Op deze school zijn ze nogal van de orde en rust en regelmaat en dat vind ik ook belangrijk (niet dat ik zo'n geordend huis heb ). Ik kwam nog een moeder tegen van een jongetje die in de klas heeft gezeten bij Mr J en die zei dat ze het een geweldige school vond. Was ook wel leuk dat dat jongetje mij nog herkende, schattig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Juist omdat je het niet thuis hebt is het handig om dat op school te hebben Mal
quote:amalia schreef op 19 mei 2010 @ 21:00:

Juist omdat je het niet thuis hebt is het handig om dat op school te hebben Mal

Nu precies, dan kan hij ergens anders goede gewoonten aanleren

wat stom dat die juf tegen de kleuters schreeuwt. Ik zou het wel aankaarten want kinderen kunnen daar wel last van krijgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja hè? Ik was er ook echt wel verdrietig over, kreeg een naar gevoel in mijn buik...

Oh, voordat jij het meldt: ik was even op het rimmen/baffentopic hoor. ha ha.

Verveel me... (ja ja )
Amaal, naast jou 2 opties is er nog een 3e: aangeven wat L aangeeft. Je eerste 2 opties gaan namelijk waarschijnlijk slechts oproepen dat juf jou een secreet vindt .

Mal wat klinkt die school super! En wat fijn dat jullie er zo'n goed gevoel bij hebben. Fijn!

Compu, ik zou ook not amused zijn. Kan je je gevoel ergens kwijt?

Kek jasje gescoord dus, mooi!
Goed, missie Baby Mee geslaagd. Missie aanhangfiets mislukt. Het was er een waarbij geen zitje achterop kan. Bam: je moet er dus een hebben met een bagagedrager
P'cies, had ik ook al bedacht dat ze mij dan niet echt een leuke moeder gaat vinden.

Ik wil sowieso even een voortgangsgesprek, en dan ga ik het ook maar aankaarten. Maar vindt het best lastig hoor, zo even out of the blue kritiek geven. Want hoe aardig je het ook brengt, het blijft gewoon kritiek.

Suffe tv vanavond zeg...
Je kan toch best zeggen dat L aangeeft dat hij soms last van het schreeuwen heeft? En dan in het midden laten wie, wat hoe en waar?
Dat is wel een goeie ja.

Ik zat ook te denken om het bij de vader van het desbetreffende jongentje aan te kaarten (vader brengt hem meestal). Ik zou het wel willen weten als de juf zo tegen L doet. Mss vertelt het jongentje het niet thuis. Maarja, moet ik me daar mee bemoeien? Moeilijk hoor.

Eerst maar eens mijn eigen zoon bespreken.

Trusten!
He bah. Zou ik ook niet naar uit kijken, zoiets aankaarten. Maar schreeuwen is niet oké, kan me voorstellen dat je daar vervelend gevoel van in je buik krijgt (oké, nu even geen grappig bedoelde opmerking over buik ). Is goeie raad, van Suus.

Aanhangfiets met bagagedrager Suus, moet het zitje dan achterop de aanhangfiets? Jammer, niet geslaagd. Verder shoppen (bestellen via inet?)?

Mal, dat klinkt echt helemaal goed, die school!

Compu, vind ik niet mierenneukerig, die dingen die je schrijft. Zijn het de gebeurtenissen/veranderingen op zich waar je moeite mee hebt, of is het meer de communicatie (gebrek daaraan)? O, nog even over novilon enzo, ik wilde ook betonlook, maar in de winkel zeiden ze dat je ondervloer dan supersuperstrak moet zijn. Sowieso belangrijk bij zeil, maar bij effen tinten helemaal (en bij dat soort dessigns erg uitkijken dat het niet "doods" oogt). Anders moet je egaliseren (extra werk, extra gedoe, extra kosten).

Zow, ik had me toch een draak in huis vandaag. Denk dat kind vanaf het weekend een beetje veel te verstouwen heeft gehad. Of ik heb gewoon een vervelend exemplaar. Hoop dat Ceetje het evengoed nog een beetje gezellig vond Star. Stoel al getest?
Hai

Ben er weer na een veel en veel te koud kamp snachts, maar overdag lekker weer!! Moe, te kort slaap dus nu lekker bedje in!

Heb alleen deze blz. even bijgelezen dus ik stap wel in!

Kokos: nog gefeliciteerd!

Amalia: nee niet naar de vader gaan! Zou ik als juf echt heel erg vinden, ik zou willen dat iemand (ook?) naar mij toe komt en niet via via of zo. Jij hebt er last van dus jij "moet" dan naar de juf. Inderdaad aankaarten wat L. zegt. Zonder oordeel of hoe en wat. L. heeft last van lawaai in de klas. Hij heeft het ook wel eens over jongetje en jdan aansturen dat je je kunt voorstellen dat het voor juf ook wel eens lastig is om mee om te gaan en rustig moet blijven etc. begrip opbrengen en het zo ter sprake brengen. Kan dat?

Verder zie ik later wel. Bye!
quote:Suze2 schreef op 19 mei 2010 @ 21:24:

Goed, missie Baby Mee geslaagd. Missie aanhangfiets mislukt. Het was er een waarbij geen zitje achterop kan. Bam: je moet er dus een hebben met een bagagedrager

Ik weet het ja, was ik al achter, en aangezien ik een kutfiets heb wat dat betreft, is deze missie ook al gestopt...

Bagagedrager is niet stabiel genoeg voor een zitje, dus dan ook niet voor zo,n fiets. Er kan ook geen stevige bagagedrager op mijn fiets gemaakt worden, omdat het een aparte bevestiging heeft......
Compu: Ik vind je helemaal geen mierenneukster, ik zou er ook niet blij van worden. Kun je het aankaarten?
Amaal heb je binnenkort geen oudergesprek? dan kun je het aangeven en anders vragen of ze even tijd voor je heeft na schooltijd? Ik zou het denk ik ter sprake brengen tijdens een ouderavond, tussen neus en lippen door.

En al in week 37! Goed zeg! Nu maar hopen dat dit een vlotte dame is .

Gaaf een bakfiets Star! Waar laat je hem, heb je een grote schuur?

Ik wil ook het belastinggeld, maar tot nu toe ook nog geen blauwe envelop in de bus. Ik heb het geld al wel 10x uitgegeven .

Mal ga je naar de D.d.B. school? Fijn hoor dat jullie er zo'n goed gevoel over hadden. Ik hoor er ook hele goede dingen over. Wanneer gaat hij daar naar toe?
Wat is een aanhangfiets? Zo'n fiets die achter je eigen fiets met een stang vast zit?

Hey Bridge, weer terug van kamp, sliepen jullie in tenten? Ben je al met de musical bezig? (gr.8 toch?)

Compu wat raar dat het allemaal zo slordig loopt. Hopelijk een incident. Waarom is de locatie van de schoolreis veranderd?

Hoe is het in het huis, manlief druk aan het werk .

Enka wat voor een fiets krijgt T.? Sjors moet ook hoognodig een nieuwe, hij trapt zich ook een ongeluk op zijn 12 inch. Ik wilde voor hem zo'n stoere fiets die L. en Ties ook hebben maar hij doet niets anders dan crossen dus ik denk dat we beter voor een stoere Kawasaki crossfiets kunnen gaan.
Amalia: Lastige situaties zijn dat! Ik denk dat als het om mijn kind gaat, ik toch de stouten schoenen aan zou trekken.

Juist een lerares hoort het goede voorbeeld te geven, en niet te gaan lopen schreeuwen. En daarbij bij een kind van 4, ze is niet wijs..
Hai Juud. Hoe is het?
Hier wel een blauwe brief...van manlief :(o
Zo,n crossfiets is idd ook gaaf, maar om daar echt mee over de weg te fietsen?

Ik ben nu aan het zoeken op marktplaats naar een fietsje met lage instap voor een paar euro, zodat meneer er goed op en af kan en hem mee kan nemen naar het plein.

Met die nieuwe lukt het hem nog niet zo goed om af te stappen, en dan dondert hij met fiets en al om als ik er niet bij ben.
Bam wat voor een opvang wil je voor Juul? In de vakantie meer en tijdens schoolweken 1x per week? Klinkt idd als een feestje, zal me ook een gezellige boel worden als al die kinderen het allemaal zelf mogen bepalen, het zal vast gestuurd zelf bepalen zijn. Werkt hier het beste bij Vent en de jongens .

Deze week weer begonnen met werken, alleen de ochtenden want de wonden willen niet dicht. Echt jammer want maandag mag eindelijk mijn sportbh uit en door al die wonden kan ik nog niets passen en kopen...
Gaat het wel met het werken?

Balen dat de wonden niet dicht willen, hebben ze enig idee hoe dat kan/komt?

Dus de bon nog niet verzilverd neem ik aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven