Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 19 mei 2010 om 08:49
woensdag 19 mei 2010 om 09:06
Vandaag :
Routine's
Stofzuigen van boven naar benee
Strijken.
was draaien.
Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak.
Rainz: voor jou !
En nu aan de slag, want er komt een vriendinnetje van Tut spelen, dan moet alles wel spik en span zijn natuurlijk
Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 19 mei 2010 om 10:22
woensdag 19 mei 2010 om 11:38
quote:borodini schreef op 19 mei 2010 @ 09:06:
Vandaag :
Routine's
Stofzuigen van boven naar benee
Strijken.
was draaien.
Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak.
vader bellen
Whoehoe, alleen de strijk nog maar. Fikse berg, dat dan weer wel, maar goed, tv aan en gaaaan
Net een omelet gegeten van de bami van gisteren met hete-kip. My god, wat was dat lekker, tis maar goed dat ik nog maar een beetje had, anders had ik zeker te weten mezelf helemaal vol gepropt .
Vandaag :
Routine's
Stofzuigen van boven naar benee
Strijken.
was draaien.
Tante van Vriend bellen voor koffie afspraak.
vader bellen
Whoehoe, alleen de strijk nog maar. Fikse berg, dat dan weer wel, maar goed, tv aan en gaaaan
Net een omelet gegeten van de bami van gisteren met hete-kip. My god, wat was dat lekker, tis maar goed dat ik nog maar een beetje had, anders had ik zeker te weten mezelf helemaal vol gepropt .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 19 mei 2010 om 11:54
Ja wat Druif zegt. Als ze zo denkt hem terug te krijgen denkt ze wel raar. Het werkt meestal averechts.
Ojee ze leest mee, dus ik moet niet te veel hints geven.
(Pakt nog een speld of wat).
Buuf ben je al uit je wiskundig probleem?
Bor ik vind het zo gezellig dat je er weer bent. Jij gek wijf.
Die omelet klinkt heerlijk. En je brengt me op een idee. Zonder bami. Dat dan weer wel.
Itsme is dus lekker op vakantie. Nog een dikke week en dan is het zover. Its begin je al een beetje zenuwachtig te worden? Of doe je het gewoon even. Fluitje van een cent.
Ojee ze leest mee, dus ik moet niet te veel hints geven.
(Pakt nog een speld of wat).
Buuf ben je al uit je wiskundig probleem?
Bor ik vind het zo gezellig dat je er weer bent. Jij gek wijf.
Die omelet klinkt heerlijk. En je brengt me op een idee. Zonder bami. Dat dan weer wel.
Itsme is dus lekker op vakantie. Nog een dikke week en dan is het zover. Its begin je al een beetje zenuwachtig te worden? Of doe je het gewoon even. Fluitje van een cent.
woensdag 19 mei 2010 om 12:52
Badkamer poetsen
Bovenverdieping poetsen
Bedden verschonen
Benedenverdieping stofzuigen en dweilen
Naar de logopedist
Zo, druk bezig geweest vanmorgen. Nu heb ik een zere nek, dus denk dat er vanavond van schilderen wederom niets komt, net als gisteravond. Al had gisteravond een leukere reden, heerlijk de hele avond met man aan de telefoon gehangen.
Bovenverdieping poetsen
Bedden verschonen
Benedenverdieping stofzuigen en dweilen
Naar de logopedist
Zo, druk bezig geweest vanmorgen. Nu heb ik een zere nek, dus denk dat er vanavond van schilderen wederom niets komt, net als gisteravond. Al had gisteravond een leukere reden, heerlijk de hele avond met man aan de telefoon gehangen.
woensdag 19 mei 2010 om 13:16
Dag meisjes.
En hallo meelezer. Jij bent even een eind raar in je hoofd zeg.
Lijstje voor vandaag;
- werken (gefikst)
- eten want HONGER (gefikst)
- opruimen
- stofzuigen
- plantjes water geven binnen en buiten
- waar ik verder nog zin in heb
- naar de tandarts (neeeeeeeeeeeee)
En hallo meelezer. Jij bent even een eind raar in je hoofd zeg.
Lijstje voor vandaag;
- werken (gefikst)
- eten want HONGER (gefikst)
- opruimen
- stofzuigen
- plantjes water geven binnen en buiten
- waar ik verder nog zin in heb
- naar de tandarts (neeeeeeeeeeeee)
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 mei 2010 om 13:25
Zo, ik kom ook nog even een paar spelden prikken. Misselijk zeg, hier een beetje gaan zitten meelezen en doorbriefen, bah!
Ik realiseer me dat ik jullie verder eigenlijk niet zo goed gelezen heb dus ik moet later nog even terugkomen om te reageren.
Vandaag ga ik:
- werken
- sporten??? (t is wel mijn sportavond maar ben even mn drive kwijt, sinds ik weer lekker naar mn werk fiets heb ik niet meer zo'n zin om ook nog op de sportschool te fietsen...)
- was vouwen!!!!!
- paar betalingen doen
- paar privemails beantwoorden
Dus..
Geniet van het zonnetje!!
Ik realiseer me dat ik jullie verder eigenlijk niet zo goed gelezen heb dus ik moet later nog even terugkomen om te reageren.
Vandaag ga ik:
- werken
- sporten??? (t is wel mijn sportavond maar ben even mn drive kwijt, sinds ik weer lekker naar mn werk fiets heb ik niet meer zo'n zin om ook nog op de sportschool te fietsen...)
- was vouwen!!!!!
- paar betalingen doen
- paar privemails beantwoorden
Dus..
Geniet van het zonnetje!!
woensdag 19 mei 2010 om 13:51
Ga ik ook zo doen Marels, lekker in de tuin zitten. (da's dus liggen, want in de luie tuinstoel )
Tja, meelezen.... Karma komt altijd weer terug hoor, dus als je er domme dingen mee doet, komen de domme dingen wel weer bij je terug. Dus succes ermee meelezer
Rainz, gewoon lekker blijven schrijven, wat belangrijk is gooi je gewoon op de BH. Je hoeft te tenslotte nergens voor te schamen
Helemaal kwijt wat ik nog wilde zeggen hier. Lief neemt zo lekker turkse pizza's mee, daarna rusten. Moet me meer aan het rustschema gaan houden, uiteindelijk gaat dat productiever zijn heb ik begrepen. Dus ja, dan moet het maar he?
Tja, meelezen.... Karma komt altijd weer terug hoor, dus als je er domme dingen mee doet, komen de domme dingen wel weer bij je terug. Dus succes ermee meelezer
Rainz, gewoon lekker blijven schrijven, wat belangrijk is gooi je gewoon op de BH. Je hoeft te tenslotte nergens voor te schamen
Helemaal kwijt wat ik nog wilde zeggen hier. Lief neemt zo lekker turkse pizza's mee, daarna rusten. Moet me meer aan het rustschema gaan houden, uiteindelijk gaat dat productiever zijn heb ik begrepen. Dus ja, dan moet het maar he?
woensdag 19 mei 2010 om 14:50
Ik lig nog niet in de tuin.
Heb wel de kamer al opgeruimd, een enórme mand was gevouwen en met Boro gebeld.
Zo nog even stofzuigen en dan ga ik de tuin in.
En IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS!
Heb ik al eens verteld dat ik een enorme tandartsfobie heb? Komt doordat ik vroegah een hele goeie tandarts had en daarna een rare sadist. Moest ooit een gaatje laten boren en ik moest er voor terug komen, dus hij vroeg of ik wilde verdoven of niet. Ik heb toen op mijn kaart gezet dat ik áltijd met verdoving geboord wilde worden. Toen ik de week later terug kwam is hij me zonder verdoving gaan boren.
Toen ben ik zeker drie jaar niet meer bij de tandarts geweest, tot ik hier woonde en met Marelsman mee ging naar zijn tandarts. De Man Met De Snor, zoals we hem noemen, begint me stukje bij beetje van mijn angst af te helpen (ik mocht niet meer bang zijn anders ging ie volgende keer echt eng doen, zei hij ) maar ik heb er nog steeds een pesthekel aan. Daarbij voelde ik wat bij het kauwen, van de week, dus ik ben bang dat ik een gaatje heb. En meer dan simpele controles heb ik echt nog niet aangedurfd hoor. Is ook niet nodig geweest, maar ik word al kriegel als hij mijn gebit gaat schoonmaken, laat staan dat hij wel zou moeten boren
Heb wel de kamer al opgeruimd, een enórme mand was gevouwen en met Boro gebeld.
Zo nog even stofzuigen en dan ga ik de tuin in.
En IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS!
Heb ik al eens verteld dat ik een enorme tandartsfobie heb? Komt doordat ik vroegah een hele goeie tandarts had en daarna een rare sadist. Moest ooit een gaatje laten boren en ik moest er voor terug komen, dus hij vroeg of ik wilde verdoven of niet. Ik heb toen op mijn kaart gezet dat ik áltijd met verdoving geboord wilde worden. Toen ik de week later terug kwam is hij me zonder verdoving gaan boren.
Toen ben ik zeker drie jaar niet meer bij de tandarts geweest, tot ik hier woonde en met Marelsman mee ging naar zijn tandarts. De Man Met De Snor, zoals we hem noemen, begint me stukje bij beetje van mijn angst af te helpen (ik mocht niet meer bang zijn anders ging ie volgende keer echt eng doen, zei hij ) maar ik heb er nog steeds een pesthekel aan. Daarbij voelde ik wat bij het kauwen, van de week, dus ik ben bang dat ik een gaatje heb. En meer dan simpele controles heb ik echt nog niet aangedurfd hoor. Is ook niet nodig geweest, maar ik word al kriegel als hij mijn gebit gaat schoonmaken, laat staan dat hij wel zou moeten boren
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 mei 2010 om 15:12
He he. Nu eerst even pauze.
Poeh, ik had even een aanvalletje opruimwoede.
Altijd meegenomen.
Inloopkast is nog meer aan kant.
Al mijn schoenen staan in de inloopkast op een rekje wat eerder in de slaapkamer stond.
Overbodig spul in vuilniszakken naar zolder.
Heel de boven en benedenverdieping gestofzuigd.
Troela naar vriendin gebracht
Poffertjes gebakken.
Straks:
Tante bellen (die heeft vandaag haar eerste chemo gekregen)
Troela weer ophalen
Koken (witlof met ham en kaas uit de oven)
Wandelen.
Tjonge Coe, het houdt maar niet op bij jullie he?
Gelfje, naar je werk fietsen is toch net zo goed als op de sportschool? Knap hoor. :duim omhoog:
Het ziet er echt heerlijk uit buiten, maar om de een of andere reden heb ik geen zin om buiten te gaan zitten.
Ik ben raar.
Poeh, ik had even een aanvalletje opruimwoede.
Altijd meegenomen.
Inloopkast is nog meer aan kant.
Al mijn schoenen staan in de inloopkast op een rekje wat eerder in de slaapkamer stond.
Overbodig spul in vuilniszakken naar zolder.
Heel de boven en benedenverdieping gestofzuigd.
Troela naar vriendin gebracht
Poffertjes gebakken.
Straks:
Tante bellen (die heeft vandaag haar eerste chemo gekregen)
Troela weer ophalen
Koken (witlof met ham en kaas uit de oven)
Wandelen.
Tjonge Coe, het houdt maar niet op bij jullie he?
Gelfje, naar je werk fietsen is toch net zo goed als op de sportschool? Knap hoor. :duim omhoog:
Het ziet er echt heerlijk uit buiten, maar om de een of andere reden heb ik geen zin om buiten te gaan zitten.
Ik ben raar.