Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Compu, hij werkt vandaag 6 uur, 3 keer per week 6 uur. Hij vindt het erg spannend, maar gaat wel goed.

O gosje, mijn baby gaat los op Sieneke
whahaha die is al vast aan het oefenen voor songfestival!
Las vandaag dat Sieneke nog nooit in het buitenland is geweest.

Oh Star, lekker weer het huis voor je alleen. Nouja, bijna dan.

Het maakt hem vast weer wat opgewekter!

Oja, die echo van morgen is vanwege de achtergrond. Ben benieuwd wat er te zien is bij dit aantal weken.
Grappig, jas is van Dyanne. Kleur is dezelfde als mijn zonnebril en de toekomstige kinderwagen.

Nu op naar sippe Mien.
Hallo!

Kokos, nog gefeliciteerd!!! Zaterdag het echte feestje? Nou dat wordt een tuin feest denk ik.

Compu, dat is nog beste een snelle geslaagde poging voor een jas, klinkt leuk.

Mamax, taart was gelukt/geslaagd en lekker! Hier het pasteitje recept.

Empanadas (20stuks) <-is vaak al snel te weinig

Dit recept is wel heel erg een recept op gevoel dus alle hoeveelheden zijn een beetje gegokt

Pakje bladerdeeg

Dadels stuk of 6

250gr gehakt

half blikje (van zo'n heel klein blikje) doperwten

blikje mais (zo'n heel klein blikje)

ui

champignons (een paar)

kerriepoeder

zout/peper

ketchup

geraspte kaas (oud)

geklopt ei.

Oven voorverwarmen op 230graden

Gehakt rullen, uitje fruiten, champignons klein snijden en bakken.

Dadels in kleine stukjes snijden, doperwten en mais uit laten lekken.

Alle ingrediënten door elkaar. Moet smeuïg worden, dus ketchup op gevoel.

Bladerdeeg schuin doorsnijden, de driehoekjes al (aan de gesneden zijde) vastplakken, zakje vullen dichtdrukken, besmeren met ei en dan wat kaas erover en 15 minuten in de oven.

Hier ook een groot succes onder alle kinderen.

Ik had er gister 40 en alles is op. je kan ze vooraf maken en dan al bakken of later bakken. Na het bakken kan je ze ook makkelijk invriezen

Zo. Nu honger gekregen dus ga even lunchen
We zijn op de 1e school geweest en dat voelde zo goed, dat we waarschijnlijk helemaal niet meer verder kijken. Het voelde als een jas die Jonathan precies past.

Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Niet meer verderkijkendan Mal. Klinkt goed zo. Moet jij niet naar het zkh trouwens?

Bakfietsen, boodschappen??? Daar heb je toch auto's voor?

Ik heb het ook overwogen hoor, maar L fietst zelf, b kan achterop en baby over 9 mnd voorop. Tot die tijd wandel ik en rij ik auto . Lekker verantwoord

hippe dame en helemaal afgestyld dus Compu . Fijn dat die trui bevalt. Past het jukje ook? Kan ook na de zwangerschap maar met mijn boezem trok het in mijn nek
Ik heb steeds door jullie het liedje: iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld enz in mijn hoofd, fijn
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 13:32:

We zijn op de 1e school geweest en dat voelde zo goed, dat we waarschijnlijk helemaal niet meer verder kijken. Het voelde als een jas die Jonathan precies past.

Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.Hé mal, wat super dat jullie gelijk zo'n goed gevoel hadden. Was dit ook die school die bij jullie al de voorkeur had?
quote:amalia schreef op 19 mei 2010 @ 14:33:

Ik heb steeds door jullie het liedje: iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld enz in mijn hoofd, fijn

Wij zijn aan het kijken voor zo'n achterhang fiets. En dan nog een grotere fiets voor T want hij trapt zich te pletter. Welke maat hebben de kids met de nieuwe fietsen?
Star, gave jurk!!! Waar en ook in andere kleuren?
Het is rustig op mijn werk....
En hier ook
Zwaai

wat een gave jurk Star, die zal jou vast erg goed staan!

Amalia, het pakje is op de bus, dus die zou er morgen moeten zijn. Was nog even haasten, want ik had er niet op gerekend dat ik de hele morgen weg zou zijn.

Enka, dat vind ik altijd een leuk gezicht, zo'n achterhangfiets.

O, en morgen weer naar de kliniek, want dan springt me ei.
16 inch Enka, heeft L nu. Prima!

Buikfoto;s op Hyves gezet. Ik zou zeggen; neem allen weer plaats op de tribune, want ik vind het wel dik genoeg die buik... Schrok zelf van de foto's.
Haha Amalia, wat doe jij in het Kingsize piemel topic
Ha ha, betrapt; jij was daar dus ook!
Ik zat met verbazing te lezen dat jij daar was

Ach ja, met zo'n titel is mijn nieuwsgierigheid gewekt natuurlijk.
www.topvintage.nl

Mal, was dat die school met groen en beesten enzo?
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 17:55:

www.topvintage.nl

Mal, was dat die school met groen en beesten enzo?Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 13:32:

Was wel een lang gesprek, 3 uur, en we hebben ook alles gezien.

Wat klinkt dat mooi Mal!

Fijn, ik zou ook niet verder kijken.
quote:enka schreef op 19 mei 2010 @ 14:42:

Wij zijn aan het kijken voor zo'n achterhang fiets. En dan nog een grotere fiets voor T want hij trapt zich te pletter. Welke maat hebben de kids met de nieuwe fietsen?Juul heeft 18 inch
quote:Maleficent schreef op 19 mei 2010 @ 18:53:

[...]

Ja, en eigen zwembad, gymzaal, bloemenkast, muzieklokaal, snoozelruimte, bibliotheek, alles wat ze nodig hebben, dat is daar al aanwezig. En als ze van school komen hebben ze ook een baan! Dat vond ik nog het meest verbazingwekkende, Jonathan voor te stellen met een baan .

Zo klinkt echt gaaf zeg! Je zou toch willen dat alle scholen dat hadden, klinkt echt geweldig.

Ha ha ja J met een baan. En dan zo;n vlassig snorretje erbij, want dat krijg je tegen die leeftijd . Zie het helemaal voor me

Oh spannend morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven