Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren




Bijna vrij.
Wat mooi Zoeb!En wat leuk dat jullie goede zorgen aan dit moois hebben bijgedragen.



Ik heb niet veel nuttigs meer gedaan,zometeen maar een snelle bami in elkaar flansen.Het is de wekelijkse vriend die komt dus hoef me niet uit te sloven Sate's gooi ik op de grill en klaar is Coetje.



Na het eten drink ik koffie in de voortuin
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi en leuk Zoeb!



Ik ben net terug van school, krijg het nog druk ook.

Ik ga nu ook gelijk maar iets doen, anders loop ik zo achter na de vakantie.

Vanavond lees ik bij!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat prachtig Zoeb!! Weet je ook of de poppen van Maleficent 'geboren' zijn?



Ik ga mijn diploma halen en daarna met de groep uit eten.



Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Prachtig Zoeb!
Alle reacties Link kopieren
Nee bij Mal is nog niets geboren.
Alle reacties Link kopieren
Diploma Buuf?

Voor die opleiding die je aan het doen was?

Wat goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 19 mei 2010 @ 17:44:

Wat prachtig Zoeb!! Weet je ook of de poppen van Maleficent 'geboren' zijn?



Ik ga mijn diploma halen en daarna met de groep uit eten.



Tot later!





Wat goed Buuf! Gefeliciteerd!



Ik ga ook iets doen, ben alleen nog maar bezig geweest met nagellak eraf halen.

Van vingers om dat ik straks nieuwe nagels krijg en van tenen omdat ik het grijs zat was.

Op de tenen zit nu oranje, in afwachting van het WK.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nik oranje speelt eerste wedstrijd pas over 3weken,dan is dat oranje er allang afgebladderd



Buuf gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh Coe, ik neem oranje mee met vakantie hoor!

Ik heb ook 2 vlaggen uit mijn toko en oranje boxershorts van mijn pa en Sportman!

Ik ben er helemaal klaar voor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie vlinders, Zoeb.



Poppetje is al lek dus kan verder wel op ignore denk ik. Iedereen al geweest?



Buuv, als je je diploma voor die opleiding binnen hebt dan heb je dat knappies gedaan



Vandaag:

Naar de tandarts geweest: mag over twee weken voor een wortelkanaalbehandeling

Naar de fysio (au)

Extra kind aan huis gehad. De heren wilden niet naar de speeltuin, maar hebben op een klein waterballet na wel voornamelijk buiten gespeeld

In de zon gelegen

Afwas gedaan en optisch puinruimen aangejaagd

Beetje gestudeerd
Alle reacties Link kopieren
Mogge.

Ik ben goedgekeurd door de tandarts. Dus ik ben er weer voor een half jaar vanaf.



Lijstje is ook af;

- opruimen

- stofzuigen

- was vouwen

- wc schoonmaken

- werken
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mooie foto's van de vlinders Zoeb! Al ben ik niet zo vlinderachtig, het blijven insecten he
668, the neighbour of the Beast
Als,als,als,stel dat uhm Nederland de kwart finale haalt,dan hebben wij het feest van dochter.Hangen we een cafescherm op van een vriend.Kunnen de jonge mannen vast waarderen!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik dat voetbal toch hard ga proberen te negeren. Ik ben het nu al zooooo spuugzat.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook een feessie op één van de wedstrijddagen, zie ik net.

Even opgezocht. Maar bij mij mogen ze mooi niet kijken
668, the neighbour of the Beast
In '88 versierden mijn broers en ik ons huis.Vonden mijn ouders niet leuk
Alle reacties Link kopieren
In '88 hadden we een gaaf personeelsfeestje op die dag. Of het nu echt om het voetbal ging weet ik niet, maar de eindscore maakte dat feestje toch wel reuze gezellig
Alle reacties Link kopieren
In '88 ging het voor het eerst alleen op vakantie, was super mét of zonder voetbal.



Ik heb weer nieuwe mooie nagels, teennagels zijn mooi oranje en ik het iets (niet veel) aan mijn huiswerk gedaan.



Morgen vrij, ik heb dan een klein lijstje,



- Hardlopen.

- Kapper.

- Lijst voor vakantie maken.

- De was, wassen, drogen en opruimen.

- Om 19.00 thuis zijn voor verwarmingsman.



Fijn lijstje!

Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ben blij dat ik vanmorgen al zo'n beetje alles had gedaan wat ik moest doen vandaag, want vanmiddag was er een stroomstoring. Heb sinds een anderhalf uur of zo weer stroom. Water was er ook mee opgehouden, dus morgen maar een half uur eerder opstaan om de kinderen even in bad te stoppen.



Da's overigens best apart, geen stroom hebben. Dan merk je pas hoeveel apparaten je gebruikt die stroom nodig hebben. Ik noem maar iets simpels als een koffiezetapparaat. Koken ging ook niet, want ik kook keramisch.



In '88 was ik nog te jong om heel bewust iets van voetbal mee te krijgen, kan me wel nog een keer een wedstrijd herinneren die we op de middelbare in de kantine met de hele school hebben bekeken. Maar dat is '96 of zo geweest.
Alle reacties Link kopieren
In 88 zaten wij in het Ronald Mc Donaldhuis in Amsterdam.

De hele stad vierde feest, toeterde al als ze een oranje verkeerslicht zagen en wij zaten met een doodziek kindje. Het was zo raar, zo tegenstrijdig.
Alle reacties Link kopieren
*die las ik nog net op tijd*



Zoebie

Denk dat dat hele voetbal toen voor je kon doodvallen zo.



Ik moet slapen nu (vanmiddag ook al een vrouw die ik toevalligerwijs aansprak en die had het dan over vergevorderde kanker van haar man en een dwarslaesie van haarzelf en daar ging ik dan, naar de fysio om een paar zeurende vastzittende spieren los te laten wroeten... eerlijk bestaat niet).
Mogu!



Zoeb



Koffie en afwachten wat vandaag brengt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Zoeb



Straks even boodschappen doen en de keuken poetsen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Môgge

Och dat voetballen toen was wel afleiding. Alleen het was zo tegenstrijdig met die feestvierende meute. Heel Amsterdam liep in oranje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven