Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 19 mei 2010 om 16:58
Wat mooi Zoeb!En wat leuk dat jullie goede zorgen aan dit moois hebben bijgedragen.
Ik heb niet veel nuttigs meer gedaan,zometeen maar een snelle bami in elkaar flansen.Het is de wekelijkse vriend die komt dus hoef me niet uit te sloven Sate's gooi ik op de grill en klaar is Coetje.
Na het eten drink ik koffie in de voortuin
Ik heb niet veel nuttigs meer gedaan,zometeen maar een snelle bami in elkaar flansen.Het is de wekelijkse vriend die komt dus hoef me niet uit te sloven Sate's gooi ik op de grill en klaar is Coetje.
Na het eten drink ik koffie in de voortuin
woensdag 19 mei 2010 om 18:24
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 19 mei 2010 @ 17:44:
Wat prachtig Zoeb!! Weet je ook of de poppen van Maleficent 'geboren' zijn?
Ik ga mijn diploma halen en daarna met de groep uit eten.
Tot later!
Wat goed Buuf! Gefeliciteerd!
Ik ga ook iets doen, ben alleen nog maar bezig geweest met nagellak eraf halen.
Van vingers om dat ik straks nieuwe nagels krijg en van tenen omdat ik het grijs zat was.
Op de tenen zit nu oranje, in afwachting van het WK.
Wat prachtig Zoeb!! Weet je ook of de poppen van Maleficent 'geboren' zijn?
Ik ga mijn diploma halen en daarna met de groep uit eten.
Tot later!
Wat goed Buuf! Gefeliciteerd!
Ik ga ook iets doen, ben alleen nog maar bezig geweest met nagellak eraf halen.
Van vingers om dat ik straks nieuwe nagels krijg en van tenen omdat ik het grijs zat was.
Op de tenen zit nu oranje, in afwachting van het WK.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 19 mei 2010 om 20:18
Wat een mooie vlinders, Zoeb.
Poppetje is al lek dus kan verder wel op ignore denk ik. Iedereen al geweest?
Buuv, als je je diploma voor die opleiding binnen hebt dan heb je dat knappies gedaan
Vandaag:
Naar de tandarts geweest: mag over twee weken voor een wortelkanaalbehandeling
Naar de fysio (au)
Extra kind aan huis gehad. De heren wilden niet naar de speeltuin, maar hebben op een klein waterballet na wel voornamelijk buiten gespeeld
In de zon gelegen
Afwas gedaan en optisch puinruimen aangejaagd
Beetje gestudeerd
Poppetje is al lek dus kan verder wel op ignore denk ik. Iedereen al geweest?
Buuv, als je je diploma voor die opleiding binnen hebt dan heb je dat knappies gedaan
Vandaag:
Naar de tandarts geweest: mag over twee weken voor een wortelkanaalbehandeling
Naar de fysio (au)
Extra kind aan huis gehad. De heren wilden niet naar de speeltuin, maar hebben op een klein waterballet na wel voornamelijk buiten gespeeld
In de zon gelegen
Afwas gedaan en optisch puinruimen aangejaagd
Beetje gestudeerd
woensdag 19 mei 2010 om 22:11
In '88 ging het voor het eerst alleen op vakantie, was super mét of zonder voetbal.
Ik heb weer nieuwe mooie nagels, teennagels zijn mooi oranje en ik het iets (niet veel) aan mijn huiswerk gedaan.
Morgen vrij, ik heb dan een klein lijstje,
- Hardlopen.
- Kapper.
- Lijst voor vakantie maken.
- De was, wassen, drogen en opruimen.
- Om 19.00 thuis zijn voor verwarmingsman.
Fijn lijstje!
Toedeloe!
Ik heb weer nieuwe mooie nagels, teennagels zijn mooi oranje en ik het iets (niet veel) aan mijn huiswerk gedaan.
Morgen vrij, ik heb dan een klein lijstje,
- Hardlopen.
- Kapper.
- Lijst voor vakantie maken.
- De was, wassen, drogen en opruimen.
- Om 19.00 thuis zijn voor verwarmingsman.
Fijn lijstje!
Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 19 mei 2010 om 22:14
Pfff, ben blij dat ik vanmorgen al zo'n beetje alles had gedaan wat ik moest doen vandaag, want vanmiddag was er een stroomstoring. Heb sinds een anderhalf uur of zo weer stroom. Water was er ook mee opgehouden, dus morgen maar een half uur eerder opstaan om de kinderen even in bad te stoppen.
Da's overigens best apart, geen stroom hebben. Dan merk je pas hoeveel apparaten je gebruikt die stroom nodig hebben. Ik noem maar iets simpels als een koffiezetapparaat. Koken ging ook niet, want ik kook keramisch.
In '88 was ik nog te jong om heel bewust iets van voetbal mee te krijgen, kan me wel nog een keer een wedstrijd herinneren die we op de middelbare in de kantine met de hele school hebben bekeken. Maar dat is '96 of zo geweest.
Da's overigens best apart, geen stroom hebben. Dan merk je pas hoeveel apparaten je gebruikt die stroom nodig hebben. Ik noem maar iets simpels als een koffiezetapparaat. Koken ging ook niet, want ik kook keramisch.
In '88 was ik nog te jong om heel bewust iets van voetbal mee te krijgen, kan me wel nog een keer een wedstrijd herinneren die we op de middelbare in de kantine met de hele school hebben bekeken. Maar dat is '96 of zo geweest.
woensdag 19 mei 2010 om 23:19
*die las ik nog net op tijd*
Zoebie
Denk dat dat hele voetbal toen voor je kon doodvallen zo.
Ik moet slapen nu (vanmiddag ook al een vrouw die ik toevalligerwijs aansprak en die had het dan over vergevorderde kanker van haar man en een dwarslaesie van haarzelf en daar ging ik dan, naar de fysio om een paar zeurende vastzittende spieren los te laten wroeten... eerlijk bestaat niet).
Zoebie
Denk dat dat hele voetbal toen voor je kon doodvallen zo.
Ik moet slapen nu (vanmiddag ook al een vrouw die ik toevalligerwijs aansprak en die had het dan over vergevorderde kanker van haar man en een dwarslaesie van haarzelf en daar ging ik dan, naar de fysio om een paar zeurende vastzittende spieren los te laten wroeten... eerlijk bestaat niet).