Kokosolie
woensdag 7 april 2010 om 22:24
toevallig zit ik net met mn haar in de olijfolie bij wijze van een masker, kun je ook met je kokosolie doen.
De geur moet je van houden, mij lijkt de combinatie met een parfum met vijgengeur erg lekker, heb je toch net even een andere walm dan die van een bos haar vol kokosspul.
Overigens vind ik lang niet alle produkten met kokos even sterk ruiken, dus wie weet valt het met die walm sowieso wel reuze mee?
De geur moet je van houden, mij lijkt de combinatie met een parfum met vijgengeur erg lekker, heb je toch net even een andere walm dan die van een bos haar vol kokosspul.
Overigens vind ik lang niet alle produkten met kokos even sterk ruiken, dus wie weet valt het met die walm sowieso wel reuze mee?
donderdag 8 april 2010 om 08:36
Ja ik heb ervaringgggggggggg
Ik heb een hele grote pot bij de tuinen gehaald, ik koop het altijd in de aanbieding
Ik vind de geur zaliggg, en je ruikt echt niet zo lang nar cocos. Je kunt het zelfs onder je oksels smeren als natuurlijke deodorant, tested myself en it works ! ik gebruik het in de zomer in mijn haar voor bescherming en ik smeel mijn lichaam en gezicht er ook mee in. Wel gebruik ik het in de zomer, in de winetr en koude dagen, vine ik het plakken en rottig uitsmeren, het is een vaste supstantie die pas vloeibaar word zodra het in je handen verwarmd. aangezien ik koukleuntje, liever niet te lang met mijn blote lijf in de badkamer staat(zonder verwarming) vind ik het te lang duren, dussss, in de zomer is het no problemo. Google er maar 's op, is echt goed spul ! Oja... het kan zelfs helpen bij eczeem/acné op ej gezicht, vanwegen een soort zuur die in de cocosolie van nature zit.
Nou ja ik ben iig enthousiast !
Ik heb een hele grote pot bij de tuinen gehaald, ik koop het altijd in de aanbieding
Ik vind de geur zaliggg, en je ruikt echt niet zo lang nar cocos. Je kunt het zelfs onder je oksels smeren als natuurlijke deodorant, tested myself en it works ! ik gebruik het in de zomer in mijn haar voor bescherming en ik smeel mijn lichaam en gezicht er ook mee in. Wel gebruik ik het in de zomer, in de winetr en koude dagen, vine ik het plakken en rottig uitsmeren, het is een vaste supstantie die pas vloeibaar word zodra het in je handen verwarmd. aangezien ik koukleuntje, liever niet te lang met mijn blote lijf in de badkamer staat(zonder verwarming) vind ik het te lang duren, dussss, in de zomer is het no problemo. Google er maar 's op, is echt goed spul ! Oja... het kan zelfs helpen bij eczeem/acné op ej gezicht, vanwegen een soort zuur die in de cocosolie van nature zit.
Nou ja ik ben iig enthousiast !
vrijdag 9 april 2010 om 23:52
Ik vind kokos geur echt geweldig,
maar het probleem bij zulke producten is dat het niet voor onze haar geschikt is.
Ik weet niet precies je afkomst maar als je nederlands bent kan je het beter niet in je haar doen en al helemaal niet op je gezicht!
Want surinaams haar is veel stugger daarvoor is die kokosolie ook.
maar het probleem bij zulke producten is dat het niet voor onze haar geschikt is.
Ik weet niet precies je afkomst maar als je nederlands bent kan je het beter niet in je haar doen en al helemaal niet op je gezicht!
Want surinaams haar is veel stugger daarvoor is die kokosolie ook.
maandag 31 mei 2010 om 17:23
Hierboven schreef ik dat ik de geurloze kokosolie gekocht had. Maar die is idd voor het bakken en staat in mn keukenkastje. Ik heb nu de extra virgin van Aman Prana en vind het heerlijk. Gebruik het als bodylotion, nachtcreme en oogcreme. Mn huid ziet er echt goed uit en mn donkere kringen zijn bijna weg. Ook werkt het tegen mn straie, volgens mij.
Ik raad het iedereen aan..
Ik raad het iedereen aan..
donderdag 11 november 2010 om 23:23
Ik gebruik kokesolie extra virgin voor het bakken frituren of wokken en op me brood doe ik soms van Aman Prana kokes olijf rode palmolie op brood soms maar ik hoor vaak dat je je het ook op de huid lippen en haar kan aanbrengen en ik wil graag jullie ervaringen horen wat je jullie precies mee doen kwa de verzorging en of je goeie restaten ziet ik hoor wel want ik ben wel beniwuw gr. roxanne
vrijdag 12 november 2010 om 18:14
Jah maar ik wist nog niet precies hoe deze site werkte ik heb me gisteren voor eerst aangemeld Ik haal Aman Pran bij de natuurwinkel of Ekoplaza deze olies zijn de beste olies ter wereld als je het vergelijkt met zonnebloemolie olijfolie halverine magerine en meer van de olies de beste vind ik kokesolie palmpitolie rode palmolie en rauwe cacao boter. en kokesolie kan je ook nog eens op je huis smeren beter dan dat bestaat niet.
vrijdag 12 november 2010 om 21:00
Vandaag nog een grote groene pot pure kokosolie bij de tuinen gehaald, normaal kost ie 12.99 maar ik heb m voor 6.50 gekocht aangezien je 50% korting kreeg.
Nu ben ik van plan om mijn groene blikje vaseline lip therapy die bijna leeg is, schoon te maken en de kokosolie met een lepeltje erin doen, zodat ik het kan meenemen in mijn tas. Erg handig aangezien ik zeker nu het koud is mijn lippen en huid ongeveer 3x per dag insmeer om mijn baby zachte huidje te behouden.
Morgen ga ik de kokosolie samen met olijfolie en wat jojoba olie opwarmen en als maskertje in mijn haar doen met een handdoek erover heen en dan relaxen met een rooibostheetje erbij...mmmmm...
I loveeeeee tutten
Nu ben ik van plan om mijn groene blikje vaseline lip therapy die bijna leeg is, schoon te maken en de kokosolie met een lepeltje erin doen, zodat ik het kan meenemen in mijn tas. Erg handig aangezien ik zeker nu het koud is mijn lippen en huid ongeveer 3x per dag insmeer om mijn baby zachte huidje te behouden.
Morgen ga ik de kokosolie samen met olijfolie en wat jojoba olie opwarmen en als maskertje in mijn haar doen met een handdoek erover heen en dan relaxen met een rooibostheetje erbij...mmmmm...
I loveeeeee tutten