Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
1.22 is geen opdracht in TINAB. Noahtb was denk ik in de war met het topic

De voorkant is nu wel erg "zoet"geworden dus heb ik met de achterkant geprobeerd dat te compenseren.

Veel te zoet hoor die voorkant, achterkant had voorkant moeten zijn.
Leuk Fieka, je kaft. Vooral de achterkant vind ik wel lekker wreckerig

Oh, we moeten aan het vervolg van WTJ begrijp ik? Wat voor soort opdrachten staan daar in?

Ik zie op internet ook wel veel foto's van mensen die een dummyboek wrecken, maar ik vraag me af of ik dat nou leuk zou vinden. Ik denk dat ik dan wat leidraad zou missen en het al snel geklieder op een pagina wordt.

Oeh, ik lees net dat mijn gekke krijtjes ook met wasbenzine zouden moeten vervagen. Zal ik het nog een keer proberen?
Ik zou zeggen, gewoon doen Soleil.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 mei 2010 @ 14:10:

Ik vond zojust weer een nieuwe fruitsticker in de bus. Altijd leuk

Huh? In de bus? Die iemand op de muur geplakt had ofzo?

Ik dacht eerst aan een brievenbus, dus snapte em al niet echt...
quote:noahtb schreef op 18 mei 2010 @ 01:23:

Ik heb TINAB ook binnen. Hij ziet er nog zo mooi en gloedjenieuw uit .

Tot nu toe vind ik hem minder leuk maar dat komt omdat ik vind dat de opdrachten cryptischer zijn.

1.22 Hoe laat is het Noah?
quote:Janna80 schreef op 18 mei 2010 @ 21:26:

[...]

Huh? In de bus? Die iemand op de muur geplakt had ofzo?

Ik dacht eerst aan een brievenbus, dus snapte em al niet echt... Ja gewoon op een stoel geplakt. Bizar he is nu al de vierde die ik tegen kom. Was me voorheen nooit opgevallen. Heb gisteren de witte pagina gemaakt. Is ook erg leuk geworden. Hoop echt snel foto's te kunnen plakken.
quote:noahtb schreef op 18 mei 2010 @ 01:23:

Ik heb TINAB ook binnen. Hij ziet er nog zo mooi en gloedjenieuw uit .

Tot nu toe vind ik hem minder leuk maar dat komt omdat ik vind dat de opdrachten cryptischer zijn.

1.22Wat voor soort opdrachten zijn het dan?
Ja Ieb kom op met die foto's.

Mijn wreckie is nog lang niet vol hoor, dus ik wacht nog even met het aanschaffen van iets anders.

Grappig Fieka de tegenstelling tussen voor- en achterkant. Je kan hem (?) alleen niet meer sturen (zonder enveloppe) aan jezelf nu.
Hoi!

Ik heb ook een WTJ. Ik word helemaal tuuuuureluur van mezelf. Ik vind mijn pagina's niet mooi en ik heb zo'n moeite met vernielen. Maar ik doe het dus wel. Een uitdaging. Ik ben wel fan. Maar van de foto's hier, ben ik zo onder de indruk, dat ik mijn WTJ maar saai vind.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Kookwekkertje,

Ik heb ook moeite met het vernielen hoor...dat druist toch wel tegen mn gevoel in. En "niet mooi" of juist "wel mooi" is subjectief. Ik zie ook regelmatig ideeën die ik toffer vind dan ik al heb gedaan.

Probeer je daar niet veel van aan te trekken. Je doet het voor jezelf, niet voor een ander!

Vandaag weer de hele dag gewerkt, dus niet gewreckt En vanavond ga ik ook niet wrecken. Ik heb even een kleine wreckpauze. Het ontbreekt me even aan inspiratie dus ik kruip met een boek op de bank. Ik heb nog wel aan de office-pagina gewerkt maar die is nog niet helemaal klaar.

Ik was ook niet van plan om hem op te sturen. Iets daaraan staat me al vanaf het begin tegen. Ik kan het niet benoemen, het is denk ik meer een gevoel. Ik had het dan beter gelijk in het begin moeten doen, maar nu zie ik het niet zo zitten. Noem mij maar maf (en dat gebeurt irl met grote regelmaat )

Wreck ze weer allemaal, ik ben lezen.
Kookwekkertje, ik denk dat we allemaal wel eens bij foto's van anderen denken: ooooo, had ik dat maar bedacht! Of: díe kan het pas goed of dat is pas mooi!

Maar als je maar lol hebt in het gefröbel toch? Durf je een foto te plaatsen? Ik weet zeker dat het ook mooi is wat je maakt.

Ik heb ook moeite met het vernielen trouwens. Ik wil stiekem alleen maar dat het mooi wordt

Maar als er een keer iets mislukt, kan ik ook wel makkelijk mijn schouders ophalen en denken: ach, dat is toch eigenlijk het idee van de WTJ.
Oh, ik durf best foto's te plaatsen hoor.. ik ben nu alleen nog niet zo ver. Zodra ik wat pagina's af heb, plaats ik foto's. Inderdaad, je doet het voor jezelf en niet voor een ander. Maar ik zag de pagina met het bolletje wol, bij de opdracht "Make a mess, clean it up".. wauw! Alles dat ik nu bedenk vind ik ineens stukken minder spectaculair. Maar ik heb wel lol hoor, geloof me.
Haha, tegen het bolletje wol kan ik ook niet op nee

Ik ben net ook weer vol goede moed aan een idee begonnen, maar het is nu alweer mislukt. Haha, mijn ideeën zijn duidelijk beter dan mijn uitvoering Morgen maar eens kijken of het nog te redden valt. En anders heb ik mijn taak weer volbracht: het boek is weer wat verder gewreckt
Kookwekkertje, gewoon doen :-D het is echt helemaal leuk, en zoals Soleil al zegt, tegen dat bolletje wol kun je nauwelijk op (welkom trouwens )

en verdorie wat een mooie dingen heb ik hier weer gezien. Ik wou vandaag even weer lekker wrecken maar had toch besloten de jurk voor een vriendin van mij af te maken... dus wie weet. mijn wreckie's leven hang nu wel aan een zijden ruggetje, want hij is bijna in 2en gesplitst (wel lief, mn oma kwam al met plakband aanzetten hihi maar dat mocht niet, vond ze wel sneu)
Ik heb ook moeite om iets te vernielen... Maar ja... ooooit zal ik eraan moeten geloven he..
Ik heb ermee gedouched en gewandeld. Is dat niet voldoende?
Dat douchen! Dat ga ik morgen doen. Anders durf ik niet meer... Wel jammer dat ik al begonnen ben aan de cirkelpagina. En ik heb ook al vingerafdrukken in het boekje staan. Ben benieuwd wat er van overblijft. Ik zag ook dat je je favoriete pagina weg moet geven... au! Maar, OH wat is het toch leuk. Serieus. Trouwens, ik voel me inderdaad welkom, dank daarvoor. Binnenkort plaats ik foto's. Beloofd.
Leuk kookwekkertje ik ben echt heel benieuwd!!
Dat douchen doe ik na het laten vallen, lekker vies en dan weer schoon.
Da's ook een goed idee STeph

Ik heb het hier al eerder gezegd, maar nog maar eens als waarschuwing: ga niet naar Pipoos, ik herhaal, niet naar Pipoos!

Zóveel leuke dingen daar! Ik ging heel gericht één dingetje halen en ik kwam met een tas vol thuis
welkom kookwekker! mijn pagina's zijn ook niet zo mooi of origineel als dat ik hier zie hoor. Maar ik heb er wel plezier in en kan er ook echt naar uit kijken om weer te doen.
Ik heb net weer lekker zitten kliederen, ik zit helemaal onder de verf. Zouden er ook van die verfschorten voor volwassenen bestaan; in een oud overhemd van papa pas ik niet zo goed meer

Het is nog niet af, dus foto's volgen later.
Pipoos, dat is in een andere stad GELUKKIG veel te duur.

Kookwekker, sorry niet gezien. Welkom hier en er zijn ook gewone mensen die niet zo'n mooie pagina's hebben.
.
anoniem_39653 wijzigde dit bericht op 21-05-2010 20:57
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven