Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ja vreselijk heerlijk Koreveen!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:Wickivi schreef op 19 mei 2010 @ 21:13:

Ooh het lijkt me zo ontzettend grappig als het appartement van Linda en Henk het meeste op gaat brengen en zij de 50.000 euro gaan krijgen

Ja, daar ben ik dus ook zo bang voor (ben namelijk nog steeds voor M&M) dat Henk en Linda dus de meeste tijd/energie in hun appartement kunnen steken, PLUS dat ze nog redelijk vers en fris zijn... ik denk dus dat zij de meeste kans maken op winst.

Ik denk echt dat de Henkies de meest verstandige keuze gemaakt hebben...
Man oh man wat zijn die Dennis en Martine toch erg.

Jammer dat ze er niet gewoon uitgetieft zijn, want het is niet eens leuk meer om naar te kijken.
Am Yisrael Chai!
Die Grefo's vind ik ook geen aanwinst trouwens, vervelende mensen.
Am Yisrael Chai!
Ja, sjongejongejonge, wat een ontzettende huilebalken zijn Dennis en Martine EN VOORAL MARTINE. Bah, bah, bah.

Stelletje luie varkens.

En oh ja, btw, ik lag echt wel in een deuk om de rekencapaciteiten van Linda.

Doe es 38,5 gedeeld door 3, schatje?
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2010 @ 21:17:

Die Grefo's vind ik ook geen aanwinst trouwens, vervelende mensen.

Eens!

Little Miss Perfect en haar onderdanige mannetje.
Martine en Dennis, báh wat een instelling
Godgloeiende wat is die Henk SAAI !

Het lijkt wel of hij altijd een script opleest ipv gewoon een gesprek voert, zelfs als hij met Linsa praat.
Henk en Linda zouden best wel eens kunnen gaan winnen. Ze hebben het idd goed bekeken om zich niet in het fiasco op de zolder te mengen.

Waarom geven Martine en Dennis toch elke keer zo snel op.Zo ontzettend jammer! N&M waren mijn favoriet, maar ik hoop vandaag ook nog op een leuke oneliner van Nienke.

Ik wacht in spanning af!
Ik weet totaal niet meer voor wie ik moet zijn....gun het niemand meer eigenlijk......
Wát een onrecht! En wat stom zeg, Henkie&wife hebben het handiger aangepakt. Die walgelijke kwalleballen D&M gaan kinderachtig niks-doen. Nou daar is Martine héél goed in, dus niks nieuws voor haar. Zó onsportieve sneue figuren.

Ik ben voor M&M, vind dat ze eigenlijk best gelijk hebben.
En ik begrijp ook niet waarom de koppels niet meer geselecteerd worden op kluscapaciteiten. Vorige seizoenen waren ze toch wel capabeler...
Snap ook niet dat Martine en Dennis er niet uitgezet zijn.. Waardeloos stel zeg, liever lui dan moe en alleen maar klagen en afgeven op een ander..

Ik hoop dat Maarten en Monique of Henk en Linda winnen. Deze laatste hebben gelijk dat ze zich niet op de zolder storten. Snap ook eigenlijk niet dat Miek en Nienke zich op de zolder storten terwijl ze zelf de boel nog niet eens af hebben...

Kijken blijft leuk om te zien hoe het afloopt..
Ik ben ook nog steeds voor M&M
Inderdaad die wallen!!!
D gaat lelijke woorden zeggen

En ze kunnen er niks aan doen

Ook zo medelijden?
En ik snap nog steeds niet dat N&M die enen als noodgreep 'moesten 'doen, ze hadden toch nog geld????
Wat vind Martine nu eigenlijk gemeen? Ze heeft toch zelf het budget niet goed beheerd? Wie geeft ze nu de schuld?
goeie uitspraak van dennis over zn agressiviteit. vond ik knap.

jammer dat zij gaat huilen en gelijk weer troost nodig heeft.
Martine is echt een dikke kleuter: hoe ze op dat briefje reageerde
Ik hoop nu ook eigenlijk dat H&L gaan winnen. M&N hebben hun eigen gat gegraven door met die xontrol freaks in zee te gaan (al denken M&N ze dat ze het samen gaan doen met M&M..)
Inderdaad Kaaaaatje, ze hebben het er zelf naar gemaakt, maar dat zien ze totaal niet
quote:milaantje schreef op 19 mei 2010 @ 21:26:

Ik hoop nu ook eigenlijk dat H&L gaan winnen. M&N hebben hun eigen gat gegraven door met die control freaks in zee te gaan (al denken M&N ze dat ze het samen gaan doen met M&M..)
sorry voor de dubbele post
Ben wel benieuwd naar de samenwerking met het geitenhok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven