Vlinder - spot - topic
zondag 14 juni 2009 om 09:28
Nu het weer zomer gaat worden (althans dat is de bedoeling) kunnen we ook weer vaker vlinders zien in onze tuinen, op vakantie of op balkons.
Ik vind het prachtige insecten. Vinden jullie het leuk om mee te kletsen en foto's te plaatsen over welke jullie gezien hebben?
Vorig jaar hadden we een beetje en slap vlinderjaar, maar ik heb nu 3 vlinderstruiken in de tuin en ik hoop er nu wel meer te gaan zien als de zon een beetje meewerkt.
Ik vind het prachtige insecten. Vinden jullie het leuk om mee te kletsen en foto's te plaatsen over welke jullie gezien hebben?
Vorig jaar hadden we een beetje en slap vlinderjaar, maar ik heb nu 3 vlinderstruiken in de tuin en ik hoop er nu wel meer te gaan zien als de zon een beetje meewerkt.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 19 mei 2010 om 19:54
woensdag 19 mei 2010 om 19:57
Als ze niet open gaan voor onze vakantie dan breng ik ze bij mijn mams. Daar heb ik de voorliefde voor de natuur van geërfd dus dat zit wel goed. Maar liever heb ik nog dat ik het zelf zie! Het wordt nu mooi weer en er zijn bloemen genoeg, dus tijd om te ontpoppen. Ik zeg; doen!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 19 mei 2010 om 23:09
donderdag 20 mei 2010 om 11:30
donderdag 20 mei 2010 om 19:08
En terwijl ik dus de foto's hier op het topic aan het zetten was, zijn er opeens nog twee uit gekomen. Ik had helemaal niet verwacht dat er nog iets uit zou komen vandaag. Dus dat was een grote verrassing. Het gaat dus goeoeoed.
Wel jammer dat ik het uit de cocon komen weer heb gemist.
Nog een stuk of dertig kansen.
Innige omhelzing met misschien een broertje of zusje.
Bijna klaar om uit te vliegen.
Vechten om een plekkie.
Wel jammer dat ik het uit de cocon komen weer heb gemist.
Nog een stuk of dertig kansen.
Innige omhelzing met misschien een broertje of zusje.
Bijna klaar om uit te vliegen.
Vechten om een plekkie.