Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Oei Zoeb, dan is het leven wel heel oneerlijk hè.

Iedereen feest en jullie in zo'n klote situatie.

Wat Mamz al zegt......................................



Ik ben lekker vrij vandaag en de zon schijnt, dan is het leven (voor mij) wel weer prettig.



Gelf, hoe gaat het met jullie?

Coe, sterkte vandaag, zet je schrap!

Goldie, hoe gaat het tante en buurman?

En met jou na alle fam.shit?

Dukke voor iedereen en iedereen die ik vergeten ben!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Zoeb en Coe jij sterkte vandaag!



Ik ga maar weereens aan de lijstjes



Vandaag ook begonnen met lijnen (eiwitdieet) dus even afleiding.



In de ochtend:

De was wegwerken,

opruimen, bedden verschonen



Middag:

tuinonkruidvrij maken



En tussen deze bedrijven door natuurlijk werken dus ik doe niet niks. (7 kinders vandaag incl. eigen danwel)



En maar hopen dat ik geen schijtbui krijg en gewoon ga eten....neee dat ga ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal !



eerst maar even een lekkere groups

Zusenzo, fijn dat we je even zien.



Naast mijn routine's en de strijk ( Laatste mand, gisteren had ik nog 3 -!!!- volle manden ) wil ik vandaag de wiifit weer onder het stof vandaan halen en even fiks steppen ofzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Oh Boro, wat ben ik blij dat ik niet de enge was die de strijk niet onder controle had.

En wat zijn we goed, dat we dat nu wel hebben.

Wat een kutklus hè



Ik ga lopen, Adios!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vandaag lekker naar buiten met Mmetje.

Die ligt nu uitgeteld in bed na twee dagen kinderdagverblijf.

ik heb 's donderdags altijd een rustig dagje



ik heb nu een leuke app voor mijn iPhone gedownload: een to do lijst. Lekker afstrepen

en dan hoef ik jullie niet langer meer te vervelen met mijn lange termijnplannen die ik steeds opschreef omdat ik ze anders vergeet.



Vlinders zijn mooi, gelukkig zie ik er weer veel

de laatste tijd.



De voetbalkoorts begint hier ook te komen. James geeft er normaal gesproken niets om, maar zodra het om oranje gaat dan moet er gekeken worden.
Strijken, wat is dat?

* negeert de stapel was die zeer verkreukeld in het washok ligt *
Ik heb trouwns een flinke hoofdpijn vandaag, zometeen maar even een pilletje.
En nu eerst douchen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 20 mei 2010 @ 08:49:

Oh Boro, wat ben ik blij dat ik niet de enge was die de strijk niet onder controle had.

En wat zijn we goed, dat we dat nu wel hebben.

Wat een kutklus hè



Ik ga lopen, Adios!





Ik ben echt stiekem een beetje trots op mezelf, sinds een week of wat heb ik de was gewoon echt onder controle Geen eindeloze bergen was meer, geen overloop bezaaid met kleding, maar gewoon 2 ( Kleine ! ) wasmanden inde keuken die nooit overvol raken.

Alleen die strijk he Dat had ik opgespaard, maar besloot gisteren dat het toch maar echt moest gebeuren.

Ik streek eigenlijk nooit, maar eerlijk is eerlijk het ziet er toch een stuk netter uit allemaal, ondanks mijn zorgvuldige uitklop-rechthang-systeem

Vandaag weer 2 wassen draaien en ophangen, dan zijn de manden weer helemaal leeg.



Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
oh god, bedenk me net dat ik naar de tante van Vriend ga



Dus vanmiddag de strijk maar, nu snel douchen en de routine's boven. Dan als ik terug kom de routine's beneden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Buuf, van harte gefeliciteerd! Lekker dat het klaar is..



Strijken doe ik niet aan. Als ik zie dat ik het moet strijken, koop ik het niet. Heb ik het in een vlaag van verstandsverbijstering toch gekocht, dan heb ik het praktisch nooit aan of aan met kreukels.

Mijn vroegere buurvrouw streek alles... zelfs dekbedovertrekken.. nooit begrepen.



Ik heb een druk dagje vandaag:

* lijstje maken wat mee te nemen op mini-vakantie

* spullen inpakken voor dit weekend. We vertrekken vanavond.

* huis puiken... opruimen en vooral... was opvouwen .

* langs hobbywinkel (gaat wrsch. niet lukken)

* lunchen met collega

* na schooltijd kraamvisite van collega

* bij tijds eten en laatste dag avondvierdaagse



al gedaan:

* vaatwasser uitruimen en nieuwe vaat inruimen

* boodschappen

* woonkamer gepuikt
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Dank voor de felicitaties! Eindcijfer is een 8 en ik ben er blij mee, al ga ik (waarschijnlijk) niets doen met het papiertje. Gezellig gegeten in een wokrestaurant met ons allen.



Van 1988 kan ik me alleen nog herinneren dat de koningin in mijn toenmalige woonplaats was en ik (en met mij zo'n 1000 anderen) voor de familie gezongen heb

Voetbal? Euhm.....



Vandaag:



* camera's en toebehoren voor elkaar maken

* flitser huren voor zaterdag

* tandarts bellen doet Happy

* badkamer poetsen

* beetje oprommelen



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Jullie herinneren me eraan dat de was hier ook begint te stapelen. Ik moet in elk geval de was draaien die in de wasmand zit *en kinderen leren om hun zooi in die wasmand te gooien*



Vandaag:

Lunchpakketten maken en op school afleveren

24-uurs bloeddrukmeetding halen (dat wordt lange mouwen en wat meer schaduw dan zon vandaag)

Muis bij tandarts brengen

Route verkeersexamen oefenen met Oudste (erg bijtijds, het is morgen, en we hadden er een hele meivakantie de tijd voor).

En die was dus.

Vind het wel zat zo, ik moet een dag door zien te komen met hooguit paracetamollen om de koppijn tegen te houden.
19 Juni ga ik met mijn liefste collega en inmiddels vriendin naar Guus Meeuwis en voorafgaand kijken we daar voetbal. En eerlijk? Ik verheug me er enorm op. Vind het echt heel leuk . Verder ben ik niet zo van het voetbal.. Ik behoor tot het type dat zomaar zou kunnen gaan juichen voor de tegenpartij.
Alle reacties Link kopieren
Druif, ik vind je avatar leuk!



Toen Happy en ik 2 jaar geleden trouwden voetbalde Nederland ook tegen 'ikweetnietmeer'. Er zijn toen 's avonds gasten weggegaan en Nederland verloor



Goed, ik ga wat doen!
Alle reacties Link kopieren
En dit jaar vieren we onze huwelijksdag (ook) op het Empire State Building in New York!!
Dank je Buuf.. ik vond dat we wel recht hadden op wat meer zon.

Ik weet het nog van je trouwen ja... ik heb me er toen wel over verbaasd. Ook over het personeel van de toko waar het was overigens.
Was zit in de droger

vaatwasser staat aan

planten hebben water gehad

tandarts is gebeld

ik ben schoon en onthaard



nog te doen:

plee poetsen

bed verschonen

meer wassen en drogen en opruimen

boodschappen

cb met Mmetje

lekker wandelen
Alle reacties Link kopieren
Grrr, ben al 2x mn bericht kwijtgeraakt.. nu dus even echt de korte versie..



Goedemorgen!

Zoeb wat ontzettend gaaf die vlinders, dat wil ik ook het wordt tijd voor een huis met tuin geloof ik.



Buuf gefeliciteerd met je diploma, weet heel eerlijk gezegd niet meer waarvoor het was maar dat maakt niet uit. Felicitaties zijn altijd goed



Strijken doe ik niet aan, alles wat ik heb wat gestreken moet worden komt eigenlijk nooit de kast (of wasmand) uit. Net als dingen die je met de hand moet wassen.. Ik koop dus ook zoveel mogelijk 'lui' in.



Vandaag werken en allerlei dingen doen die ik gisteren zou doen. We hebben gisteren gespijbelt omdat het mooi weer was zijn we lekker ergens buiten gaan eten.

Ik gooi binnenkort even een update op de BH.



Have a nice day!
Buuf gefeliciteerd met je diploma!
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 20 mei 2010 @ 09:05:

[...]





Ik ben echt stiekem een beetje trots op mezelf, sinds een week of wat heb ik de was gewoon echt onder controle Geen eindeloze bergen was meer, geen overloop bezaaid met kleding, maar gewoon 2 ( Kleine ! ) wasmanden inde keuken die nooit overvol raken.

Alleen die strijk he Dat had ik opgespaard, maar besloot gisteren dat het toch maar echt moest gebeuren.

Ik streek eigenlijk nooit, maar eerlijk is eerlijk het ziet er toch een stuk netter uit allemaal, ondanks mijn zorgvuldige uitklop-rechthang-systeem

Vandaag weer 2 wassen draaien en ophangen, dan zijn de manden weer helemaal leeg.







Ik ook hoor, op jou en mezelf!

Hier was de strijkmand zo hoog, dat als je er naar keek hij al omviel.

Sportman gaat tegenwoordig, lees al een jaar of 4, netjes naar zijn werk en die overhemden streek ik alleen als het het seizoen was en dan nog........................................

Nu liggen er alleen, te kleine korte broeken van mij in.

Een stuk of 3, dus het is te overzien!

Het is alleen jammer dat de kledinglast van Sportman nu wel erg vol zit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Komt alleen even buuf feliciteren



zo, nu gaan we in de zon in
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net terug van het hardlopen, ging lekker.

Het was warm, heerlijk gewoon!

Nu even wat water drinken, anders krijg ook weer eens hoofdpijn, sterkte MissM en Mamz met de hoofden.

Dan douchen en op de fiets naar de kapper, ik hoop dat het er niet te druk is.

Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes!



In 88 bij de finale van het voetbal stond ik samen met tante op de kermis en -hoe wonderlijk- er liep geen hond/kip/mens.

Alle kermis-vrouwen hielden de boel (onnodig) open en alle mannen zaten in de woonwagens voetbal te kijken.



Vandaag:

Tennissen

Koffie leuten

Rekje met schoenen terug uit de inloopkast halen (manlief is het er niet mee eens)

Met oudste naar het theorie-examen (rijbewijs). Spannuuund!

Stofzuigen

Overhemden en een paar bloezen strijken.

Een wandeling maken?



Tante voelde zich na de eerste chemo gisteren redelijk, alleen een beetje loom/moe. In het ziekenhuis hadden ze gezegd dat de tweede dag na de chemo de zwaarste is, dus vandaag even afwachten.

Morgen spreek ik haar uitgebreid, want dan begint de kermis.



Buurmannetje heeft zijn eerste hormoon-injectie gekregen in afwachting van de bestralingen die waarschijnlijk volgende week zullen beginnen.



Met Mevr Poes ziet het er Goddank weer goed uit.

En over een weekje woont ze weer terug in NL, dus die uitjes naar Londen zijn voorlopig afgelopen .



Oke, nu even douche en omkleden.

Ik hoop dat oudste slaagt vanmiddag, dan heeft ze dat iig al in the pocket en kan ze verder op weg naar haar echte rijbewijs.

Duimen jullie?
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven