3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 20 mei 2010 om 23:32
Je loopt nonchalant met Oprah in je hand (evt. ingesmeerd met leverworst) met straathond en zwart gevaar vreet dat ding op en jij zegt "ahhhhh ik moest oprah meenemen van steegje want ze wilde dat oprah ook wat frisse lucht kreeg. Je weet hoe die kleintjes zijn en ach daar ga je dan maar in mee als moeder....."
donderdag 20 mei 2010 om 23:35
donderdag 20 mei 2010 om 23:47
Dat meisje heb ik al eens binnen gehad, bleek dat kind onder de hoofdluis te zitten.
Daar kwam ik achter toen ze al boven had gespeeld met dochter en de poppekleertjes en knuffels,zucht.
en ik heb haar ook eens binnengehaald toen ze huilde want de hangjongeren zaten over haar vader te roddelen die in de bak zat.
Ja heel erg aso, ik ken dat helemaal niet
Nah, nu dan een beetje
Daar kwam ik achter toen ze al boven had gespeeld met dochter en de poppekleertjes en knuffels,zucht.
en ik heb haar ook eens binnengehaald toen ze huilde want de hangjongeren zaten over haar vader te roddelen die in de bak zat.
Ja heel erg aso, ik ken dat helemaal niet
Nah, nu dan een beetje
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 20 mei 2010 om 23:48
donderdag 20 mei 2010 om 23:49
Dat was voor mij echt de druppel na al die dingen die hij verder al had geflikt en iedereen die klaagde over dat jongetje kreeg de moeder lazarus op de stoep.
wij hebben nog een handtekeningenactie gedaan en opgestuurd naar de woningbouwvereniging
wij hebben nog een handtekeningenactie gedaan en opgestuurd naar de woningbouwvereniging
donderdag 20 mei 2010 om 23:54
Nee, ik woon in een idioot dorp waar ze bijna alle normale eengezinswoningen hebben opgeknapt en verkocht.
Dus ik heb me laten inschrijven elders, waar ik ook hoop op een baan in de toekomst
Erg he die aso's, bah.
Ik heb mijn dochter gezegd dat ze ze moet negeren en dat dat meisje waarschijnlijk over tien jaar al drie kinderen heeft van vier verschillende vaders.
Dat laatste ontglipte mij, maar ja, ...
Dus ik heb me laten inschrijven elders, waar ik ook hoop op een baan in de toekomst
Erg he die aso's, bah.
Ik heb mijn dochter gezegd dat ze ze moet negeren en dat dat meisje waarschijnlijk over tien jaar al drie kinderen heeft van vier verschillende vaders.
Dat laatste ontglipte mij, maar ja, ...