pijn linkerzij

21-05-2010 21:07 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ga natuurlijk morgen de VK bellen en zo nodigna het weekend de huisarts... maar ik wou toch even vragen of iemand mijn klachten herkend:

ik heb pijn aan de linkerkant van mn lichaam het begon bij de ribben, maar het zit nu ook meer naar boven en meer naar beneden. Ik ben nu 25 weken zwanger. De pijn is erger als ik lig.

Iemand die dit herkend?
Het kan het kind zijn ( althans, je banden die oprekken) . Wanneer moetje weer naar je VK? Vraag dan of ze je urine even nakijkt op eiwitten
officieel moet ik 7 juni weer
officieel moet ik 7 juni weer
Als je ongerust bent, gewoon NU de verloskundige bellen. Gewoon doen, zij zijn er ook om je gerust te stellen in dit soort situaties. Voel je je kindje goed bewegen?
ja het kindje beweegd goed, en ik heb niet echt het idee dat het doordat het komt omdat het kindje beweegt, want ook als hij/zij niet in beweging is voel ik pijn. De pijn is niet constant het komt met vlagen en als ik stillig is het het ergste.

De laatste jee bij de verloskundige was mn bloeddruk perfect. Dat is nu 2 weken geleden,
Ik had op een gegeven moment het idee dat kind mijn rib had gebroken. Zo pijnlijk was een plek links onder mijn ribben. Maar dat was volgens mij vanaf een week of 30. Ik denk dat hij daar toen met zijn dikke billen zat.
als je twijfelt, bel gewoon je VK eventjes

Beter 1 keer te vaak bellen voor piet snot dan te weinig en daar een hoop stress van hebben.
quote:aafke2009 schreef op 21 mei 2010 @ 21:15:

ja het kindje beweegd goed, en ik heb niet echt het idee dat het doordat het komt omdat het kindje beweegt, want ook als hij/zij niet in beweging is voel ik pijn. De pijn is niet constant het komt met vlagen en als ik stillig is het het ergste.

De laatste jee bij de verloskundige was mn bloeddruk perfect. Dat is nu 2 weken geleden,

Heb je last als je moet plassen? Het zou bv een blaasontsteking of iets dergelijks kunnen zijn. Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap nierstuwing gehad en ik ging door de grond van de pijn. Zeker als ik moest plassen. Damn....

Ik had toen ook pijn in de linkerzij.
Ik ga nu eerst proberen te slapen. Als ik een rotnacht heb door de pijn of dat het morgen nog zo is bel ik gelijk morgenochtend de verloskundige. Ik hou jullie op de hoogte. En laten we hopen dat het niks ergs is.
Ik heb het ook gehad hoor. Zat te hoog voor bandenpijn en te laag voor geschop op mijn ribben.

De vk heeft toen gevoeld en waar ik au riep bleek dat er een zenuw en spier liep waar de baby lekker tegen aan hing. Dat gaat rekken en geeft een vervelende pijn. Ze hing er precies met schouder in en zo met haar hele gewicht.

Klinkt dat herkenbaar?

En idd bij twijfel altijd vk bellen!
Hoi Aafke, ik heb 2 weken geleden (ben nu 36 wkn) ook zoiets gehad, stond te kijken bij de Giro en kreeg opeens van die pijn. Net naast en onder mijn ribben en echt mijn zij. Heel raar, had niet het idee dat het iets met de baby te maken had, meer met iets oncomfortabels in mijn lijf. Ben gaan zitten en het trok langzaam weg, wel binnen een minuut of 20 ofzo).

Heb je nog steeds pijn? Dan zou ik gewoon even bellen voordat je de nacht in gaat. Anders slaap je ook nog eens niet lekker.

Succes.
Sterkte!!!
Altijd de verloskundige bellen als je klachten hebt waar je je zorgen om maakt. Opeens pijn in je zij kan van alles zijn, van onschuldig tot ernstig. Wat het precies is en of je je zorgen moet maken, dat kan je verloskundige het beste bepalen. Gewoon bellen dus!
Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld, en het verhaal uitgelegd, het klinkt alsof het een beurs gevoel is doordat de baby er wel eens tegenaan schopt zegt ze. Maar ze wil voor de zekerheid dat ik even langskom, om even de bloeddruk en urine te bekijken.
Inderdaad toch even bellen hoor. Het kan van alles zijn!

Ik heb zelf ook pijn in die streek gehad. Hier lag de baby tegen mijn nierbekken aan waardoor de nier ging stuwen. Inderdaad erg pijnlijk! (en ook wel een beetje beangstigend aangezien ik maar 1 nier heb). Maar het kunnen net zo goed je banden zijn.

Wij kunnen dat moeilijk bepalen, dus even de verloskundige bellen. Daar zijn ze voor! Sterkte
Oh mosterd lees ik.... fijn dat je langs kan komen zo snel!
Aafke, hoe is het nu?
ben vanmiddag bij de vk geweest en het is pijn doordat de baby tegen mijn ribben en linkerzij drukt. Urine en bloeddruk waren prima! het kan wel nog de hele zwangerschap aanhouden zei ze! gelukkig niks ergs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven