Boekentopic (seks)
donderdag 8 april 2010 om 12:11
Ik hou van lezen. Ik hou van seks.
Ik hou van lezen over seks. En dan bedoel ik niet die verhaaltjes op internet,( alhoewel dat soms voor vijf minuten als ik inspiratieloos ben best leuk kan zijn) Maar echte boeken over seks.
Nou lees ik best veel, en altijd opzoek naar nieuwe boeken, dus dacht misschien leuk een soort boeken/tips/revieuw/klets topic te openen.
Ik zal de spits afbijten met een paar boeken.
Ik hou van lezen over seks. En dan bedoel ik niet die verhaaltjes op internet,( alhoewel dat soms voor vijf minuten als ik inspiratieloos ben best leuk kan zijn) Maar echte boeken over seks.
Nou lees ik best veel, en altijd opzoek naar nieuwe boeken, dus dacht misschien leuk een soort boeken/tips/revieuw/klets topic te openen.
Ik zal de spits afbijten met een paar boeken.
woensdag 14 april 2010 om 07:46
Suzy, bedankt voor je tips, ik ben idd aan het lezen op dit soort sites.
Gisteren lag mijn boek 120 dagen van sodom, al in de brievenbus, snel hé ? binnen 4 dagen dus, boek is in goede conditie, en netjes en brief erbij en visite kaartje, voor als ik nog meer boeken zouw illen bestellen.
Ik ben gisteravond meteen begonnen en heb de inleiding( best lang) bijna uit.
Passiespel klinkt ook goed Mynick ! hahha ik ben helmaal into books now !
Fijne dag en vel leesplezier.
Gisteren lag mijn boek 120 dagen van sodom, al in de brievenbus, snel hé ? binnen 4 dagen dus, boek is in goede conditie, en netjes en brief erbij en visite kaartje, voor als ik nog meer boeken zouw illen bestellen.
Ik ben gisteravond meteen begonnen en heb de inleiding( best lang) bijna uit.
Passiespel klinkt ook goed Mynick ! hahha ik ben helmaal into books now !
Fijne dag en vel leesplezier.
dinsdag 27 april 2010 om 22:57
woensdag 28 april 2010 om 10:07
Boek: Return to the chateau (stroy of O part Two)
Schrijver: Pauline regea
Categorie: , bdsm, Alhoewel het woord sm niet genoemd word.
gaat over: O, die na deel 1 terug gestuurd word naar Roissy. aldaar werkt ze als prostitute, en wacht ze tot haar meester haar weer komt halen.
Ik vind het een heel mooi boek, het is dunner dan 1, maar geeft weer een mooi kijkje in het hoofd van een sub, en O is 24/7, gor., totaal, heel bijzonder.
Schrijver: Pauline regea
Categorie: , bdsm, Alhoewel het woord sm niet genoemd word.
gaat over: O, die na deel 1 terug gestuurd word naar Roissy. aldaar werkt ze als prostitute, en wacht ze tot haar meester haar weer komt halen.
Ik vind het een heel mooi boek, het is dunner dan 1, maar geeft weer een mooi kijkje in het hoofd van een sub, en O is 24/7, gor., totaal, heel bijzonder.
vrijdag 30 april 2010 om 02:44
zaterdag 22 mei 2010 om 00:28
OK, ik heb het geprobeerd, echt avond na avond, maar ik vind de 120 dagen van Sodom echt een verachtelijk, walgelijk, goor, verwerpelijk en idioot boek dat helemaal geen ene f*ck te maken heeft met BDSM.
Ik ben aan het daadwerkelijke boek niet eens toegekomen, heb wel bijna de hele inleiding gelezen. En toen was ik er heel erg klaar mee.
Het heeft alles te maken met incest, moord, verkrachting, smeerlapperij, pedofilie en meer van dat soort zooi. Dingen die voor mij allemaal niet bij BDSM horen.
Dus nee, laat maar.
Ik ben aan het daadwerkelijke boek niet eens toegekomen, heb wel bijna de hele inleiding gelezen. En toen was ik er heel erg klaar mee.
Het heeft alles te maken met incest, moord, verkrachting, smeerlapperij, pedofilie en meer van dat soort zooi. Dingen die voor mij allemaal niet bij BDSM horen.
Dus nee, laat maar.
zaterdag 22 mei 2010 om 16:26
120 dagen is geen sm boek dat over sm zoals wij dat kennen gaat nee. Zeker niet als je kijkt naar wat de mensen overkomt, over het algemeen hebben ze daar geen toestemming voor gegeven.
Tis jammer dat je niet voorbij de inleiding bent gekomen. Na de inleiding komen namelijk de passies. Het begint met 150 passies, uiteenlopend van poep/plas seks, tot zweepslagen, kaarsvet etc. Daarin ook een boel met wederzijdse toestemming. Nog later gaat het over op lustmoorden, en dat is het punt waarop de meeste afhaken.
Ik vind het een interesante kijk in de geest van een ehm, aparte man;)
Tis jammer dat je niet voorbij de inleiding bent gekomen. Na de inleiding komen namelijk de passies. Het begint met 150 passies, uiteenlopend van poep/plas seks, tot zweepslagen, kaarsvet etc. Daarin ook een boel met wederzijdse toestemming. Nog later gaat het over op lustmoorden, en dat is het punt waarop de meeste afhaken.
Ik vind het een interesante kijk in de geest van een ehm, aparte man;)
zaterdag 22 mei 2010 om 17:08
Ik zat me echt de hele tijd te ergeren. Hoe de meisjes en de jongens (die f-ing 12 tot 15 jaar zijn) ' verkregen' waren en wie daarvoor vermoord was, de omschrijving van hoe iedereens hol eruit zag, de omschrijving van hoe in en in slecht de 4 vrienden zijn en dan als klap op de vuurpijl; de toespraak van die ene dude wanneer ze aan de vooravond van de 120 dagen allemaal in het kasteel zijn.
Toen was ik er klaar mee.
Punt is dat ik helemaal geen zin meer had om de passies te gaan lezen als ze uitgevoerd worden met mensen die daar tegen hun wil zitten en geen mogelijkheid hebben om weg te gaan.
Toen was ik er klaar mee.
Punt is dat ik helemaal geen zin meer had om de passies te gaan lezen als ze uitgevoerd worden met mensen die daar tegen hun wil zitten en geen mogelijkheid hebben om weg te gaan.