Boekentopic (seks)

08-04-2010 12:11 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van lezen. Ik hou van seks.

Ik hou van lezen over seks. En dan bedoel ik niet die verhaaltjes op internet,( alhoewel dat soms voor vijf minuten als ik inspiratieloos ben best leuk kan zijn) Maar echte boeken over seks.

Nou lees ik best veel, en altijd opzoek naar nieuwe boeken, dus dacht misschien leuk een soort boeken/tips/revieuw/klets topic te openen.

Ik zal de spits afbijten met een paar boeken.
quote:saded schreef op 08 april 2010 @ 13:20:

[...]

Ben erg nieuwsgierig naar wat je ervan vind! laat je het even weten?

( het idee voor dit topic is ook ontsproten naar aanleiding van dat we het over de Sade hadden in het topic wat als..)

Zeker!

Goed idee van je ook om een topic te starten over erotische boeken. Google werkt wel maar aanraders van anderen zijn toch meer waard voor mij hoor.

Waarvoor dank Sarah Scott, met jouw lijst heb ik weer voor jaren leesvoer!
Ik heb ze niet allemaal hoor, en al helemaal niet allemaal gelezen dus Lijst komt overigens van wandering spirits

Ben vorig jaar fanatiek aan het zoeken geweest, zal ik binnenkort nog eens doen, maar veel boeken zijn al oud(er) en dus moeilijk(er) verkrijgbaar.
Veel boeken bestel ik via een engelse site, hebben veel en verzenden gratis naar nederland (bookdepository heten ze).

daar heb ik onlangs: The compleet de sade besteld. 640 pagina's, zijn bekendste boeken staan erin voor 13 euro.
quote:Sarah Scott schreef op 08 april 2010 @ 13:25:

Ik heb ze niet allemaal hoor, en al helemaal niet allemaal gelezen dus Lijst komt overigens van wandering spirits

Ik had het kunnen weten eigenlijk...

Zoals ik al zei in het andere topic is er ook op Fetlife een boeken group: Bibliotheek Der Schaduwen & More.
@ hannaviva, klinkt goed, ga er nou toch maar eens een account aanmaken dan.
Intressant topic ja,

Kunnen jullie er misschien bij vermelden of het genoemde boek fictie , wetenschappelijk onderzoek, autobiografisch of weer iets anders is?

Bedankt.
Oeh jottum! Ik heb nu weer een verlanglijstje... Draai gewoon dit topic uit en schuif dat bij man onder z'n neus

Deze boeken blijf ik herlezen:

The Claiming of Sleeping Beauty

Beauty's Punishment

Beauty's Release

Allemaal van A.N. Rocquelaure (pseudoniem van Anne Rice).

Erotische fictie, twisted (errug twisted) versie van Doornroosje. Ze wordt wakker gekust door haar prins en die voert haar mee als zijn slavin naar zijn koninkrijk. Dat blijkt een gemeenschap te zijn die draait om sexuele slavernij.

Ik weet niet of de boeken ook in het Nederlands vertaald zijn, ik dacht van niet. Heb ze zelf in het Engels in ieder geval, paperbacks die helemaal stukgelezen zijn. Heb de box waar ze alle 3 in zitten in ieder geval ook op m'n verlanglijstje staan, gewoon voor de heb.
Iets anders
quote:HansHier schreef op 08 april 2010 @ 18:53:

Intressant topic ja,

Kunnen jullie er misschien bij vermelden of het genoemde boek fictie , wetenschappelijk onderzoek, autobiografisch of weer iets anders is?

Bedankt.U vraagt wij draaien
Klinkt echt als iets waar ik ontzettend van ga smullen Babsjuh, dank je voor de tip!

Boek: Dead until dark

Onderdeel van serie: Sookie Stackhouse

Schrijfster: Charlaine Harris

Categorie: Thriller met occasional sex

Gaat over:

Sookie Stackhouse, een serveerster in een bar. Sinds de uitvinding van synthetisch bloed in een blikje leven de vampieren onder de mensen en Sookie wordt ontzettend verliefd op vampier Bill.

Mening: De serie (True Blood) is beter/geiler maar het boek mag er ook zijn.

fictie
En aangezien we toch bezig zijn met BDSM gerelateerde boeken; hierbij de complete Gorian lijst geschreven door John Norman:

Chronicles of Gor

1. Tarnsman of Gor (1967) ISBN 0-345-27583-7

2. Outlaw of Gor (1967) ISBN 0-345-27136-X

3. Priest-Kings of Gor (1968) ISBN 0-7592-0036-X

4. Nomads of Gor (1969) ISBN 0-75925-445-1

5. Assassin of Gor (1970) ISBN 0-75920-091-2

6. Raiders of Gor (1971) ISBN 0-75920-153-6

7. Captive of Gor (1972) ISBN 0-75920-105-6

8. Hunters of Gor (1974) ISBN 0-75920-130-7

9. Marauders of Gor (1975) ISBN 0-75920-141-2

10. Tribesmen of Gor (1976) ISBN 0-75925-446-X

11. Slave Girl of Gor (1977) ISBN 0-75920-454-3

12. Beasts of Gor (1978) ISBN 0-75921-125-6

13. Explorers of Gor (1979) ISBN 0-75921-167-1

14. Fighting Slave of Gor (1980) ISBN 0-75921-173-6

15. Rogue of Gor (1981) ISBN 0-75921-179-5

16. Guardsman of Gor (1981) ISBN 0-75921-368-2

17. Savages of Gor (1982) ISBN 0-75921-374-7

18. Blood Brothers of Gor (1982) ISBN 0-75921-380-1

19. Kajira of Gor (1983) ISBN 0-75921-926-5

20. Players of Gor (1984) ISBN 0-75921-932-X

21. Mercenaries of Gor (1985) ISBN 0-75921-944-3

22. Dancer of Gor (1986) ISBN 0-75921-950-8

23. Renegades of Gor (1986) ISBN 0-75921-956-7

24. Vagabonds of Gor (1987) ISBN 0-75921-980-X

25. Magicians of Gor (1988) ISBN 0-75921-986-9

26. Witness of Gor (2001) ISBN 0-7592-4235-6

27. Prize of Gor (2008) ISBN 0-7592-4580-0

28. Kur of Gor (2009) ISBN 0-7592-4580-0

Nou zegt mijn Lief tegen me dat hij ze nog ergens heeft; een paar Gor boeken. Dus wie weet kan ik binnenkort ook nog vertellen of het wat is. Nog niet gelezen namelijk.

fictie
sleeping beauty alle drie, de eerste negen delen van sofie stackhouse en alle delen van Norman zijn naar me onderweg!

bedankt voor de tips weer!
OMG OMG!

Je bestelt gewoon alles wat we zeggen!

Misschien moet je dan de serie "True Blood" ook maar bestellen hoor, zoals ik al zei zijn die beter dan de boeken.

(nou voel ik me schuldig dat je al die boeken besteld hebt!)
anoniem_91744 wijzigde dit bericht op 09-04-2010 21:35
Reden: ga er gewoon van stotteren...
% gewijzigd
Leuk saded! Ben benieuwd wat je van de Sleeping Beauty boeken vindt!
Iets anders
nou, bestellen is een groot woord hoor;)

ik heb een Bebook ereader, en die leest bijna alle bestand vormen, dus alle iets bekende boeken zijn te vinden op het internet;)

En als ik ze dan gelezen heb, en echt goed vind, dan koop ik ze voor in de boekenkast.

De serie True Blood? Ga even kijken of die ook te vinden is.
Pfiew! Werd al ongerust hoor!

Kapitaal aan boeken hier!

Denk wel dat True Blood te vinden is, ik heb hem ook neergeladen om te kijken.
Ik heb geen boekentips (ik lees echt veel te weinig ), maar wilde toch even kwijt dat ik dit een supertopic vind!

Ik moet toch ook maar eens wat BDSM-gerelateerde boeken gaan lezen geloof ik, maar ik weet nu alleen niet meer waar te beginnen met al jullie tips...
true blood is binnen, die ging vrij hard.

als eerste bdsm boek zou ik toch story of O aanraden. Erg mooi boek, vanuit een vrouwelijke sub.
In zijn handen, echt een aanrader CC.
Ik heb Story of O nog niet eens gelezen...
Saded, daar zat ik inderdaad al aan te denken samen met de 120 dagen van Sodom, juist omdat dat boeken zijn die ik zo vaak voorbij hoor komen.

Stew, thanx! Ga ik ook naar kijken!
Hanna, dan moeten we allebei maar aan het lezen gaan! Gaan we vervolgens boekverslagen schrijven hier?
120 dagen en story zijn ook twee van de beste instap boeken. Alhoewel 120 dagen ver gaat, heeft na de helft niet echt meer met sm te maken (tenminste ik neem aan dat er wieing subjes zich door hun dom uit een zeshoog raam laten gooien om dood neer te vallen? of naakt met takken door bossen en vallen geslagen te worden, bij elke val een stukje meer sterfend.)

In dat opzicht is Story of O realistischer.

Maar des al nietemin, is 120 dagen wel de lust/passie/perversie klassieker. Zo eentje van, die moet je gelezen hebben.
@ hanna, zeker doen, je mag hem wel van me lenen hoor! (heb deel twee net binnen, deze wel op papier, ga ik zo even lezen)

en ook net binnen op echt papier:

Tuin der volteringen. Nog niet gelezen, maar dit staat op de achterkant:

Ik las op Fetlife wel dat er veel mensen zijn die er nogal aanstoot aan namen dat De 120 dagen van Sodom als een BDSM gerelateerd boek werd gezien. Dit omdat vooral aan het einde van het boek bijzonder sadistische zaken worden beschreven. Nu wil ik nog geen oordeel vellen want ik moet nog beginnen, maar ik wilde het toch even gezegd hebben.
quote:CakeCup schreef op 09 april 2010 @ 22:14:

Hanna, dan moeten we allebei maar aan het lezen gaan! Gaan we vervolgens boekverslagen schrijven hier?

LOL!

Had ik al veteld dat er nog 6 ongelezen boeken op mijn nachtkastje liggen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven