LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Schorrie is rustig hoor, Morrie.

Ik betrapte KW net dat hij BRS zijn crocs in de bosjes stond te gooien. Erg fijn. En dat vind ik dus niet leuk... dat ze samen BRS gaan pesten dus heb even opgetreden.

Nu spelen ze lief
quote:Morrie schreef op 22 mei 2010 @ 13:39:

En laat dat corrigerende ondergoed maar zitten. Het mag niet van Harrie. Een buikje is juist mooi en vrouwelijk en mijn verhoudingen qua kont en buik zijn goed, heb ik zojuist gehoord.....Amen
Ze moeten weer even tunen denk ik, de verhoudingen bepalen.

Nou ja, gelukkig is het mooi weer, je zou het in je huis hebben .

Knorrie gaat toch naar mijn broertje zo meteen, fijn. En morgen gaan we bbq-en bij mijn ouders, dat is ook fijn. Hoef ik zo niet zoveel boodschappen te doen.
Welk jurkje heb je uiteindelijk aan Morrie, zonder corrigerend ondergoed .
Dochter heeft ballet uitvoering gehad, is helemaal tevreden met haar succes. Heel schattig.
Wat fijn dat de kinderen zo positief waren Lien, het lijkt me heel wat. maar kinderen zijn veerkrachtig genoeg, ik ben zelf in de zesde klas van school gewisseld en dat ging ook prima.

En lekker dat Knorrie toch naar Brorrie (sorrie ) gaat, even rust is altijd fijn.

Sjaak en ik hebben net heerlijk in de tuin in de zon zitten borrelen met allemaal lekkere hapjes en kindjes die steeds iets kwamen bietsen. Zo gezellig! En ben onwijs goed geslaagd in de stad, allemaal leuke jurkjes en shirtjes voor Poppetje en nog een twee shirtjes voor mezelf. En mijn helemaal fijne spijkerbroek in het wit gevonden! En ook nog hele schattige stoere schoentjes voor Poppetje, eindelijk schoentjes met een gewone zool in maat 19, dat is echt moeilijker dan je denkt. En voor maar 30 euro .
Leuk Lien, wat goed dat ze er zelf zo blij mee is! Was het leuk?

Oh ja, corrigerend ondergoed: heb ik . Draag het niet vaak, maar soms heb ik zo'n opgeblazen pens (tijdens eisprong meestal) dat mijn broeken niet meer lekker zitten, en dan zit het veel fijner.
Kinderen zijn uiteindelijk (na mijn laatste post) heel lief gaan en blijven spelen in de speeltuin. Ze voetballen, rennen, fietsen, skelteren etc. er op los.

Het gaat echt heel goed en die jongens spelen echt heel leuk samen en giebelen de hele dag. Het zijn net meisjes

We hebben net lasagne gegeten. Ik dacht jij dat ook weleens maakte dus ging er van uit dat Schorrie het ook lekker zou vinden (KW en BRS zijn er dol op). Schorrie zei dat hij dat niet lustte en toen ik vroeg of hij het niet wilde proeven heeft hij dat toch gedaan. Uiteindelijk drie happen gegeten en vond het allang heel goed dat hij het probeerde terwijl hij zei dat hij het niet lekker vond.

Nu ga ik ze binnen halen en gaan ze in bad.

Ben benieuwd hoe laat ze slapen

Wat gaan jullie doen vanavond, Morrie?

Harrie nog gaan fietsen?

Oh, en we komen hem morgen iets later terug brengen want ik moet natuurlijk naar die verjaardag en neem KW, Schorrie en BRS mee. Je ziet ons in de loop van de middag wel verschijnen of is dat te vaag?
Oh, en corrigerend ondergoed. Soms wil ik het aanschaffen want kan het wel gebruiken maar heb altijd het idee dat de rollen er dan aan de bovenkant uit komen
Ik heb corrigerende slips maar draag ze eigenlijk nooit omdat het niet lekker zit en omdat ik nu zulk slap buikvet heb dat de rollen er inderdaad boven overheen puilen.

En Pebblo vindt, net als Harrie de buik van Morrie, mijn buik en andere rondingen vrouwelijk en lekker al weet ik zeker dat mijn buik een stuk dikker is dan die van Morrie!

Ik heb wel goede verhalen gehoord over de corrigerende hemdjes van de hema en kan me voorstellen dat dat in combinatie met slip wel goed werkt.

Wij hadden lekker pastasalade, meloen met ham, stokbrood en kruidenboter in de tuin. Zomers, maar ik vond het vandaag toch best fris. een badje in de tuin was hier echt te koud geweest.

Heb wel heel de dag in blote benen gelopen, ze moeten toch kunnen bruinen, maar echt fraai zien ze er niet uit. (wit!)
Ik heb mijn King Louie jurkje aan Lien, of is dat niet wat je bedoelde? En dan zonder corrigerend ondergoed. Misschien koop ik het nog weleens bij de HEMA, maar volgens mijn moeder zit het zo strak dat je echt blij bent als je het 's avonds uit mag trekken.

En Pebbles, volgens Harrie gaat het om de verhoudingen. Niet om welke buik dikker is, maar de verhoudingen moeten goed zijn. Volgens hem, jaja, was mijn buik minder mooi geweest als ik een platte kont gehad had.... Dus.......

Ik maak ook lasagna Wind, maar Schorrie lust vrijwel niks, dus ook geen lasagna. Das voor mij geen reden meer om dingen niet te maken. Ik vind het al heel wat dat hij 3 happen heeft genomen. Dat doet 'ie thuis niet . Al gaat het de laatste tijd wel beter met eten omdat we hem meer dwingen.

Harrie heeft inderdaad gefietst. Net hebben we bij de pizzeria gegeten en zo gaat Harrie nog even naar zijn camper omdat er misschien een koper is. We gaan gewoon lekker op tijd naar bed en dan slapen tot we vanzelf wakker worden!

En Schorrie iets later thuis is helemaal prima, lekker juist. Knorrie wordt door Brorrie mee naar mijn ouders genomen dus die is er de hele dag niet. Schorrie ook wat later thuis vinden we allemaal maar relaxed .

Hier ook blote benen, en ze zijn zo wit. Mijn benen worden ook nooit zo bruin. Tegen het eind van de zomer zijn ze enigszins gekleurd....
Mijn verhoudingen zijn ook oke vind ik. Overal een beetje meer.
Jij bent ook gewoon mooi, ik snap best dat Pebblo jou mooi vindt!

Ik zit vol van de pizza. Had zo'n pizza genomen die jij gisteren gemaakt had Nathje. Heerlijk. Maar eigenlijk kan ik nooit een hele op, en nu dus toch naar binnen gewerkt....
quote:Morrie schreef op 22 mei 2010 @ 19:46:

Jij bent ook gewoon mooi, ik snap best dat Pebblo jou mooi vindt!

Dankje!

Zo, nu weer even wat wegwerklen o zolder.

Pebblo is wederom met de jongens naar de duinen. Nu ook nog een vriend (van Pebblo) mee. Ze gaan van de paden af, dat mag helemaal niet, en zien dan herten en vossen. En ze vinden heel veel bunkers enzo. Ik vind het eigenlijk niet goed, ze klimmen over een hek of kruipen eronderdoor, maar het is een mannending
Wat een trieste bedoening trouwens bij dat UWV. Had ik weer een mail van mijn contactpersoon dat ik mijn inschrijving had moeten verlengen. Dat ik daar zelf verantwoordelijk voor ben. En hij verzocht me om hem te laten weten hoe 'de voortgang' is.

Blijkbaar moet je dat dan weten, wanneer je inschrijving verlopen is. Zal wel op die site staan. Maar is het heel raar dat als ik afgesproken heb met hem dat ik een uitkering krijg tot eind juli omdat ik een bedrijf aan het opstarten ben, ik dan niet uit mezelf weet dat ik dan toch nog ergens moet checken of mijn inschrijving verloopt?

Je zal er maar werken. Is net zoiets als parkeerwachter zijn.... .;-)
quote:Pebbles schreef op 22 mei 2010 @ 19:51:

[...]

Dankje!

Zo, nu weer even wat wegwerklen o zolder.

Pebblo is wederom met de jongens naar de duinen. Nu ook nog een vriend (van Pebblo) mee. Ze gaan van de paden af, dat mag helemaal niet, en zien dan herten en vossen. En ze vinden heel veel bunkers enzo. Ik vind het eigenlijk niet goed, ze klimmen over een hek of kruipen eronderdoor, maar het is een mannending

Ik dacht eerst: mag je niet van de paden af? Wij gaan altijd van de paden af. Maar ze gaan dus ook onder hekken door waar bordjes bij staan dat het verboden toegang is!

Ik vind het leuk dat hij dat doet. Is inderdaad een mannending.

Herten daar stikt het in de duinen bij Zandvoort trouwens van. Vroeger zag je er sporadisch 1. Nu zie je meer herten dan konijnen. Het is echt een plaag.
Oh, inderdaad. Ik schrijf van de paden af, maar dat doen wij ook standaard al. Nee, er staat nu dat het van het Duinweaterbedrijf is en verboden toegang en dan gaan ze toch.

Jongens vinden het een avontuur. Hebben een zaklamp mee voor in de bunkers en die moet dan in een rugzakje want het is stiekem dus niemand mag die zaklamp zien.
En UWV sucks.
Ik durf echt niet in die bunkers. Ook niet die die liggen op het stuk waar je wel mag komen. Ben altijd bang dat er een zwerver in zit ofzo, en dat je je dan lam schrikt. Harrie gaat er wel in inderdaad, met Schorrie.
Hebben jullie Bonkies? Ik heb er veel (koop de halve hema dan ook leeg) en mis alleen Plof nog.
Nee, geen Bonkies hier.
Hier 'Bonkies' en 'Handjes'.

Ben benieuwd waar AH nog mee komt. Ze zijn laat in vergelijking met de rest. De concurrenten wilden zeker de opvolger van het succes van de wuppies en de leeuwtjes voor zijn.

Hier dus geen corrigerend ondergoed inderdaad omdat de rollen er dan op veel gekkere plekken uit komen. Ook niet echt charmant. En mijn rollen zijn ook in verhouding met de rest van mijn lichaam

Morrie, ik had lasagne met o.a. knoflook, spinazie, champignons en paprika er in dus hij heeft weer wat vitamines binnen

Nu liggen ze met z'n drieën op de kamer van KW en ze hebben lol en slapen nog niet.
Oh, en het UWV sucks inderdaad. Die mag je geen stroopwafels geven, LLL! Ik kreeg ook een brief nav mijn aanvraag en de toon is zo dreigend dat ik er meteen rode vlekken van in mijn nek krijg. Volgende week moet ik langs mijn werkcoach. Ben benieuwd.
In heb begin vond ik het nog wel goed te doen, het UWV. Maar nu ik het idee heb dat die werkcoach die waarschijnlijk net zo oud is als ik me constant wil opvoeden heb ik er een minder goed gevoel bij....

Die kereltjes zeg, Schorrie heeft het zeker weten enorm naar zijn zin!

Bij C1000 spaar je niets volgens mij, maar er staat hier een enorm grote oranje opgeblazen mascotte voor de deur. Wij hoeven de straat niet meer met oranje vlaggetjes te versieren, dat doet de C1000 wel voor ons .

Ik hoop dat we ver komen, ik heb er echt zin in, het WK!
Morrie, vanaf volgende week voetbalgogo's bij C1000.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven