LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Als de finale is zijn we op vakantie en ik hoop dat 'we' er in staan!

Ik weet zéker dat hij het naar zijn heeft, Morrie

Mijn website is af, maar het uitklapmenu'tje krijgen we niet ingeklapt. Dus er moet een rijtje staan met dienstverleningen waar je op kan klikken en dan klapt er een tekst uit, maar hij staan constant uit. Irritant, want GW heeft echt geen idee.
O, dat zal Schorrie leuk vinden. En Knorrie ook trouwens.

Maar dat is dan dus dat grote oranje opgeblazen ding. Een voetbalgogo....
Voor ons is het het eerst dat we niet op vakantie zijn met het voetbal. Met het EK waren we in Frankrijk, dat was ook echt zo leuk!

Wanneer is de finale trouwens? Want ik zeg nu wel dat we dan niet op vakantie zijn, maar dat weet ik eigenlijk niet eens zeker.....
Volgens mij 12 juli.
Ik kwam er vandaag achter dat de grote vakantie al over 6 weken is! Sjonge, zo'n schooljaar is voorbij voordat je er erg in hebt.
6 en 7 juli. Dan hebben wij nog niet eens schoolvakantie.

11 juli. Dan begint hier de zomervakantie net.
Ik kom net een doos tegen met al mijn oude kinderboeken. echt lagere school dingen. Floortje Bellefleur, Olijke Tweeling, Simone enzovoorts. Wat moet ik daar nu weer mee? Fijn dat mijn moeder net zo bewaarziek was als ik.

Er zaten ook boekjes in van Pietje Bel en De Vijf, die kan GP wel lezen.

Ik had hem toen hij net las al boekjes gegeven van Bakkertje Deeg en een paar Gouden Boekjes van mij vroeger. Daar vond hij gewoon niets aan! Hij leest nu het eerste Harry Potter boek trouwens. En beide Pebbeltjes verslinden alle Kuifjes die we hebben. KP keek eerst plaatjes maar kwam gisteren trots vertellen dat hij de nu echt léést!
Hier 3 juli al vakantie.
Hier ook 3 juli vakantie en 10 juli op vakantie

Schattig toch?
Die heb ik ook gelezen! Echt leuk dat je die boeken tegen bent gekomen. Ik zou ze zeker bewaren.

De jongens worden nu uit elkaar gehaald.

Ze zijn echt moe maar houden elkaar wakker.
En ik heb een hele svan de Olijke Tweeling:

Ik las nooit meisjeboeken. Ik las Jan Terlouw, Tonke Dragt, Anke de Vries en dat soort boeken.

Ja, Schorrie moet wel uitgerust weer thuiskomen hoor Wind .
Maandag 14 juni speelt NL zijn eerste wedstrijd om half 3 's middags. Dat wordt vast lachen want dan gaan we op het werk heus wel kijken
Zo, hier ook even hallo zeggen, was alleen nog maar op SG geweest

En ik ben meteen weer weg, want ik moet echtechtecht wat aan cursus gaan doen. Dinsdag examen en ik loop hopeloos achter; hele vakantie niks gedaan en door kamp ook nog de laatste les gemist. Eerst even hard aan de slag dus..
Die las ik later, Morrie, dit is echt begin lagere school.

Pebblo was helemaal blij toen hij op de Vrijmakrt een boek van Tonke Dragt vond. Hij herleest elk jaar 'de brief voor de koning' en geheimen van het wilde woud heeft hij ook, maar nu vond hij nog een boek!
En ik wilde ze nu juist niet bewaren Wind. Maar nu twijfel ik weer. Wat doe ik er nog mee? Niets. Gaan mijn kinderen ze lezen? Nee.

Ze zitten nu in een doos met andere boeken om nog eens uit te zoeken en te splitsen in alsnog bewaren en verkopen op Vrijmarkt (van de zomer bestaat onze wijk 30 jaar en hebben we lustrumfeest en vrijmarkt.
Gebarentaal Mille?

Ik ben nooit van de meisjesboeken geweest, ook niet aan het begin. Volgens mij las ik eerst die Pim en de Vis boeken om het lezen te leren, en daarna weet ik het niet. Toch niet gelijk Ronja de Roversdochter enzo lijkt me..... Ik weet wel dat ik van spannende boeken hield.
Ik zou ze verkopen. Je kunt alles wel bewaren, maar waarom? Voor jeugdsentiment?
Mijn mannen zijn nog niet thuis!
quote:Morrie schreef op 22 mei 2010 @ 20:52:

Ik zou ze verkopen. Je kunt alles wel bewaren, maar waarom? Voor jeugdsentiment?Ja precies. Nou ze dus al bijna 30 jaar bewaard te hebben dacht ik ze nu maar eens weg te doen.
Schorrie komt net beneden dat hij z'n jas wilde hebben en GW snapte er eerst niets van. Nu heeft hij een vest en gaat hij slapen
Ik hoor ze! Ga naar beneden.
quote:Wind schreef op 22 mei 2010 @ 20:55:

Schorrie komt net beneden dat hij z'n jas wilde hebben en GW snapte er eerst niets van. Nu heeft hij een vest en gaat hij slapen

Zijn zachte jas.....

Als hij die heeft, slaapt hij binnen een minuut. Dan friemelt hij er wat aan en wordt hij direct helemaal rustig.

Schatje .
Pebb, mocht je die boeken weg gaan doen (wat ik zelf niet zou doen ) dan wil ik ze graag overnemen voor dochter. Die vindt ze vast prachtig en hier in de bieb zijn ze niet.

Morrie, welk jurkje was ik benieuwd naar, even een linkje naar KL (alweer bijna oud nieuws, want jullie posten te veel).

En eeh.. verder weet ik het al niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven