Good luck!
zondag 23 mei 2010 om 08:21
Goedemorgen.
Zo, dat was gezellig. Leuk feestje wel. Lekkere sate, prima prosecco en rose en leuke mensen. Wat wil een mens nog meer? Niks toch?
Zo, hoest hier? Iedereen genoten van het weer? En wat gaan we vandaag doen, behalve in het zonnetje zitten? Hier rustig aan. Het oudste kind heeft te kort geslapen want vroeg weer wakker dus die zal vanmiddag wel niet echt gezellig zijn
Morgen trouwens open boerderijdagen van Campina. Lijkt mij wel leuk.
zondag 23 mei 2010 om 08:28
Tent in de tuin?!? Ok, kan... Lekker geslapen Amaal?
Jin, sollie heur. Ik zal nooit meer roepen waar ik de taart haal ok?
Rot dat jongste nou weer PK heeft zeg. En ballerina's zijn goed. Ik ga ze voor de zomer ook nog kopen. Jij geslaagd? Was het koopavond bij jullie dan?
En Bam? Heb je de nachtelijke rommelmarkt overleefd? Goede zaken gedaan? Geinig wel zo'n hele nacht, zal wel beregezellig zijn onder de mensen.
Ik kan de stem van T.O. niet horen, zoooooooo irritant.
Jin, sollie heur. Ik zal nooit meer roepen waar ik de taart haal ok?
Rot dat jongste nou weer PK heeft zeg. En ballerina's zijn goed. Ik ga ze voor de zomer ook nog kopen. Jij geslaagd? Was het koopavond bij jullie dan?
En Bam? Heb je de nachtelijke rommelmarkt overleefd? Goede zaken gedaan? Geinig wel zo'n hele nacht, zal wel beregezellig zijn onder de mensen.
Ik kan de stem van T.O. niet horen, zoooooooo irritant.
zondag 23 mei 2010 om 09:04
zondag 23 mei 2010 om 12:19
Hallo!!!! Wat een stom weer. Niet echt houd, maar ook zeker niet warm. Oudste in de bokkenstand, echt vreselijk en jongste een pseudo pieperd. Dusssssssssss. Gezellig hier . En man weer heerlijk aan het werk, wil wel ruilen .
Amalia, leuk in de tent slapen!
Dag Kokos! Waar gaat u hene?
Suze, klinkt helemaal leuk die dag gisteren!
Oh alarm beneden.
Amalia, leuk in de tent slapen!
Dag Kokos! Waar gaat u hene?
Suze, klinkt helemaal leuk die dag gisteren!
Oh alarm beneden.
zondag 23 mei 2010 om 15:40
Ha terug van 16km fietsen. Ik hoef voorlopig niets meer tussen mijn benen . L heeft ook alles zelf gefietst
En we kwamen ome Willem tegen voor een fietsprogramma en die ging met L een stuk fietsen voor tv. Erg leuk. Hij wilde met ons op de foto grappig, wij durfden het niet te vragen hoor. Keek ie naar m'n buik , zegt ie: wel leukzo drie rakkers op een rij. Joepie de ...
Dus ik: poepie.
Nouja, ik moest er erg om lachen
En we kwamen ome Willem tegen voor een fietsprogramma en die ging met L een stuk fietsen voor tv. Erg leuk. Hij wilde met ons op de foto grappig, wij durfden het niet te vragen hoor. Keek ie naar m'n buik , zegt ie: wel leukzo drie rakkers op een rij. Joepie de ...
Dus ik: poepie.
Nouja, ik moest er erg om lachen
zondag 23 mei 2010 om 16:15
zondag 23 mei 2010 om 17:14
Haha Amalia!! Die fietstocht (stoer!) en ome Willem!
Leuke vent vind ik het.
Hij was vroeger een keer in ons durp en toen stond ik vreselijk verlegen bij mijn moeder te staan in een hoekje. Maar hij zag ons en zei 'dag moeder, dag rakker'.
Dat hij dus nog steeds die uitdrukkingen gebruikt, geweldig!
HIj doet tegenwoordig iets met jazzmuziek toch?
Leuke vent vind ik het.
Hij was vroeger een keer in ons durp en toen stond ik vreselijk verlegen bij mijn moeder te staan in een hoekje. Maar hij zag ons en zei 'dag moeder, dag rakker'.
Dat hij dus nog steeds die uitdrukkingen gebruikt, geweldig!
HIj doet tegenwoordig iets met jazzmuziek toch?
zondag 23 mei 2010 om 17:16
Jinny, verrot dagje voor jou. Of is het nog goedgekomen? Heb je nog medicatie of gebruik je er niks meer voor?
Wij gaan morgen ook naar de boerderij.
Jij ook, Bridges?
Oja, Amalia, ik vergeet steeds te zeggen dat CV het jurkje helemaal super vindt. Ben ik dan toch nog aantrekkelijk haha.
Hij is trouwens nu asbest aan het verwijderen..
Wij gaan morgen ook naar de boerderij.
Jij ook, Bridges?
Oja, Amalia, ik vergeet steeds te zeggen dat CV het jurkje helemaal super vindt. Ben ik dan toch nog aantrekkelijk haha.
Hij is trouwens nu asbest aan het verwijderen..
zondag 23 mei 2010 om 20:22
Zo. Ik zit ook klaar voor debat. Ben benieuwd!
Hier geslaagde dag. Vent vierde verjaardag en was erg gezellig en neorm fijn dat we lekker buiten konden zitten!
Compu: we hebben morgen nog verjaardag dus weet niet zeker of we gaan. Welke boerderij ga je?
Amalia: wow, gaaf zeg! En weer zo knap van L!
Jin: was het weer zo'n dag? Blgh... Maar nu bedtijd. En man thuis? Even lekker uitzitten?
Star: jij lust de taart niet? Heb je vast kookfoutje gemaakt, kan niet anders! Hier was hij vandaag een enorm succes!
Hier geslaagde dag. Vent vierde verjaardag en was erg gezellig en neorm fijn dat we lekker buiten konden zitten!
Compu: we hebben morgen nog verjaardag dus weet niet zeker of we gaan. Welke boerderij ga je?
Amalia: wow, gaaf zeg! En weer zo knap van L!
Jin: was het weer zo'n dag? Blgh... Maar nu bedtijd. En man thuis? Even lekker uitzitten?
Star: jij lust de taart niet? Heb je vast kookfoutje gemaakt, kan niet anders! Hier was hij vandaag een enorm succes!
zondag 23 mei 2010 om 20:26
Compu wat leuk dat Cv het leuk vindt! Gelukkig dat je het draagt, vond het zo zonde dat ik hem niet meer aandeed.
Star, Bridges,ben ook benieuwd naar het debat. Ik vind het alleen altijd zo irritant hoe ze praten. Dus de intonatie enzo.
Jin, wat balen zeg dat Pseudo weer toeslaat
Oh, B ligt nu in de tent maar die snapt er niets van want ik zie hem net een rondje over het gras rennen en weer de tent in gaan. Hij zit ook alleen maar te kletsen ha ha. Ik denk dat hij zo lekker zijn eigen bed in gaat....
Star, Bridges,ben ook benieuwd naar het debat. Ik vind het alleen altijd zo irritant hoe ze praten. Dus de intonatie enzo.
Jin, wat balen zeg dat Pseudo weer toeslaat
Oh, B ligt nu in de tent maar die snapt er niets van want ik zie hem net een rondje over het gras rennen en weer de tent in gaan. Hij zit ook alleen maar te kletsen ha ha. Ik denk dat hij zo lekker zijn eigen bed in gaat....