kinderradio

23-05-2010 20:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje wordt bijna 5 en ze wil voor haar verjaardag graag een radio (met cdspeler) voor op haar kamertje. Iemand tips waar ik een leuke kan vinden die er ook nog aantrekkelijk uit ziet, makkelijk bedienbaar is en tegen kinderhandjes kan? Vast bedankt!
Wat is het budget?
The time is now
Heb je niet nog een ouwe van de verhuizing oid op zolder staan?
Heb je niet nog een ouwe van de verhuizing oid op zolder staan?
Dochter heeft een roze/zilver ding van de intertoys. Was 25 euro in de aanbieding. Doet het prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doen jullie kleutertjes ook zelf de cd erin? Kan de krassen niet meer tellen op de dvd's waar zij aan hebben gezeten helaas...
Hema, meezingding erbij ook nog.
Budget tot ongeveer 30 euro. Ouwe op zolder; ja vast wel, maar alles komt bij ons van zolder/kennissen/marktplaats en voor dr verjaardag wil ik/ze een nieuwe

Intertoys; goeie tip, daar ga ik iig kijken!
Pim76, gebeurt hier ook nog weleens hoor, maar wij branden ze zelf dus dan is de schade als het eens gebeurt te overzien. *Surft nu naar hemasite*
Kruidvat; hadden ze zelfs roze exemplaren laatst.
.
Hmmm maar even bij de Hema gaan kijken misschien, kan hem op de site niet vinden. Gaan ze niet ook op electriciteit dan, maar alleen op batterijen?

Kruidvat staat ook niks op de site dus ik vis denk ik gewoon naast de aanbieding.
Mijn dochter heeft een radio/cd speler van de Intertoys. Gewoon zilverkleurig maar de boxen zijn tevens discolichten. Geloof dat die rond sinterklaastijd 30 euro was.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven