3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 23 mei 2010 om 23:12
maandag 24 mei 2010 om 05:15
Goede morgen allemaal!
Een beetje erg vroeg wakker. Gisteren gebbqt. Vrijdag en zaterdag lekker met gezinnetje doorgebracht. Weinig meegeschreven, maar ik heb wel meegelezen.
In een maand tijd nogal aangekomen door veel eten en 's avonds snaaien. Dat moet er dus weer afgetraind worden. Gisteren bbq. Vandaag beginnen met sporten.
Ik heb wel nog steeds last van mijn pijnlijke rechterhand, maar de pijn wordt minder.
Een beetje erg vroeg wakker. Gisteren gebbqt. Vrijdag en zaterdag lekker met gezinnetje doorgebracht. Weinig meegeschreven, maar ik heb wel meegelezen.
In een maand tijd nogal aangekomen door veel eten en 's avonds snaaien. Dat moet er dus weer afgetraind worden. Gisteren bbq. Vandaag beginnen met sporten.
Ik heb wel nog steeds last van mijn pijnlijke rechterhand, maar de pijn wordt minder.
maandag 24 mei 2010 om 05:24
Het was de tweede keer dit seizoen dat ik een blessure had van de hockey. De vorige keer had ik twee! blauwe ogen. Deze keer was de klap wel erg heftig. Hiervoor heb ik niet zulke ernstige blessures gehad.
Mijn vrouw, mijn ouders, mijn schoonouders hebben het liefst dat ik stop met hockeyen.
Mijn beste vriend adviseert mij ook te stoppen.
En zij hebben mij nog eens neer zien gaan. Ik kon in eerste instantie geen eens opstaan. Ik was helder en bij kennis, alleen mijn voeten waren helemaal slap.
Mijn vrouw, mijn ouders, mijn schoonouders hebben het liefst dat ik stop met hockeyen.
Mijn beste vriend adviseert mij ook te stoppen.
En zij hebben mij nog eens neer zien gaan. Ik kon in eerste instantie geen eens opstaan. Ik was helder en bij kennis, alleen mijn voeten waren helemaal slap.
maandag 24 mei 2010 om 05:56
Vorige week zondag heb ik bij het sporten mijn hand gekneusd. Het gaat nu al weer een heel stuk beter met mijn hand, maar men wat is dat pijnlijk.
Nu is mijn vraag kan ik nu wel naar de sauna of is dat nu niet verstandig?
Ik heb begrepen dat sommige van jullie hier verstand van hebben, vandaar dat ik de vraag hier even stel.
Nu is mijn vraag kan ik nu wel naar de sauna of is dat nu niet verstandig?
Ik heb begrepen dat sommige van jullie hier verstand van hebben, vandaar dat ik de vraag hier even stel.