Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf eigenlijk niks boeiends te melden. Zit ondertussen HNTM te kijken. Jij ook Mal?

Ik wil zo graag nog een paar kilo afvallen, maar de motivatie is echt ver te zoeken. Het lukt gewoon niet. Ik moet echt een knop om zetten en tot nu toe is die knop na 4 dagen weer weg. Baal er echt van. En ik zou echt nog een kilo of 6 willen afvallen. Mhh..
Goedemorgen!

Helen: Hoe is het gesprek gisteren gegaan?

Cin: Jij weet het altijd zo mooi te brengen, prachtige schrijfwijze heb jij. Hier ook nog geen interesse in de wc, alleen in het lichtknopje

Bridges: Fijn dat je genoten hebt, en mensen die zich niet aanpassen, hou je toch. Hier ook zo,n ventjuh die lekker kan dromen in zijn slaap. Begint bij jou ook al op te schieten met de zwangerschap.

Hoe is het met je vriendin?

Amalia: Wat een mooi huis heb je super zeg. Openslaande deuren dat is echt heerlijk. Die Hoekvilla van jullie wordt een paleisje . Wel lekker even een weekje naar je ouders, wanneer komt manlief weer thuis?.

kokos: Klote zeg voor je vriend. Zijn altijd hele moeilijke situaties.

Is hij inmiddels al begonnen met de chemo?. Dikke knuffel voor jou.

Jinny: er al uit met je schoonouders of ze een weekendje komen?. Klinkt wel erg gaaf de babykamer, volgens mij wordt ie prachtig. Zou top zijn als de oppas wat zou zijn, Heb je al wat gehoord?.

Naatie: Wat goed dat Tobias mama zegt. Ik wilde nog wat zeggen maar ik weet het niet meer.

Compu: Wat goed van Compumeisje, elk klein mylpaaltje is er ook een. Lekker van je werk, hopelijk zit er een vaste baan voor je in. Wel goed van je, dat je zo,n assertiviteitscursus volgt, je kan er veel aan hebben en dat geld ook vast voor jou.

Juud: En en en ?

Mal: wat een kanjer is Mr J toch. Gaat het met jou ook weer wat beter?

Suze: Hoe was je weekendje weg?

Ik geloof dat ik er zo wel een aardig eindje ben, mijn bolletje weet het niet meer;)

verder hebben we een heerlijk weekend gehad. Toch wel erg lekker om echt samen te zijn en tijd voor elkaar te hebben, zonder dat ons kleine ventjuh weer om een poepbroek vraagt (bwv)

We hadden het echt getroffen met de ligging van het hotel. We hoefden maar over te steken en dan zaten we midden in het winkelgebied, jemig daar kan je blijven winkelen. Overal waar je loopt zijn winkels, en als je denkt dat je alles gehad hebt sta je weer in een andere winkelstraat.

We zaten 15 minuutjes lopen van de grote markt af, dus beter konden we het niet hebben. Was nog wel een zoektocht naar manneke Pis maar die hebben we ook gevonden.

We zijn heerlijk bijgekomen, dus we kunnen er weer tegenaan.

Verder ben ik wat druk met van alles en nog wat, dus helaas schiet het er wel eens bij in om hier te reageren. Ik ga proberen mijn leven te beteren;)

We zijn bezig met de site te vernieuwen en ben ik bezig met een Sinterklaas kleurwedstrijd, die nu zo ongeveer als af is. ook ben ik met een folder bezig, die vandaag weer af moet zijn, dus zo blijven we bezig.

De kleurplaat is helemaal Kadoshop de Giraf steil. Enka heeft hem voor ons getekend en hij is geweldig geworden, ben er super super blij mee.

Dus geen standaard kleurplaat, maar een prachtige eigen kleurplaat. Ik ben zeer benieuwd hoe de actie gaat lopen.

Verder nog wat vreemds gebeurd, bah wordt er nog naar van.

Had zaterdag op zondagnacht gedroomd over de oma van manlief, en niet zo'n hele fijne droom. had gedroomd dat ze in het ziekenhuis lag en dat ze een ongeluk had gehad, en dood ging. Ik was er helemaal naar van. Manlief mij nog gerustgesteld en ik heb het maar weggeduwd maar het zat me niet lekker. Komen we thuis, blijkt dat oma van de fiets is gevallen en een uur buiten heeft gelegen met fiets op haar, voordat ze gevonden werd. Ze was al helemaal koud. Ze ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken heup.

Het gaat gelukkig tot op heden wel goed, naar wat ik begrepen heb.
Bam, jeetje wat kan jij 'voorspellend' dromen dan, je droomt dat er iets mis is met oma en dat is dan ook zo. Wat een schrik. Gaat het nu wel weer een beetje met haar? Fijn dat jullie zo'n leuk weekendje hadden.

Jinny, hee dat zou mooi zijn als je die oppas zou kunnen krijgen. Ik duim mee.

Kokos, dikke knuffel van mij

Juud, wanneer kom je ons laten weten hoe de digitest ging. Moeten we echt wachten tot morgen?

Star, ben je nog met je vader bij Opa geweest? hoe gaat het met hem.

Naatie, ja dat volg ik ook weer, we kijken allebei graag naar dezelfde pulp haha . Jammer dat de King of Style niet meer meedoet die vond ik echt hylarisch.

Cin haha moest erg lachen om je stukje.

Hoe gaat het eigenlijk met Noosje?

Helen, hoe ging het gesprek gisteren?

Suze, hoe gaat het nu met je?

Amalia, wat een schatje is Berend op de foto's. Ik vind hem trouwens heel anders dan Laurens toen hij klein was. Volgens mij lijkt Laurens op mama en Berend op papa.

Jonathan is al weer lekker opgeknapt en is nu Bumba op de TV kusjes aan het geven . Gistermiddag zijn we lekker naar het bos geweest dat vond hij helemaal te gek met al die bladeren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Geen nieuws van Juud...

Bam: jekkie wat een enge droom, kan me voorstellen dat je er naar van was. Hopelijk gaat het snel beter!!! Fijn dat het weekend lekker was. klinkt goed, ook zo lekker dicht bij het centrum!

Mal: lekker hè, het bos! Wij genieten er ook zo van elke keer! Ziet er nu ook zo mooi uit!
Goedemorgen allemaal,

Jinny, ik leef nog hoor. En ik weet dat ik jullie erg verwaarloos, maar heb het even erg druk dus weinig tijd om bij te lezen/schrijven.

Ik duim ook voor je mee voor de oppas, kan je ook weer eens even lekker wat leuks doen...nagels ofzo . Met je buik (en de inhoud natuurlijk) alles goed?

Bam, lekker weekendje weg zo te lezen. Heeft Julian zich ook goed gehouden? En wat naar van je oma, en wat eng dat je zo voorspellend droomt. Heb je dat wel vaker?

Juud, spannend zeg...we wachten hoor

Naatie, hier ook een kiloverminderingsmotivatie van lik me vestje. Het lukt me echt niet om me er toe te zetten.

Amalia, wat een gezeur zeg van de aannemer, al iets meer gehoord?

Hel, hoe was je gesprek gisteren?

Suze, ook een lekker weekend gehad?

Kokos, wat naar zeg dat nieuws van jullie vriend. Al met kokosman gesproken? Ik ken het probleeem, maar ik heb nu wel geleerd om het er toch maar gewoon uit te gooien.

Bridges, ook al zo'n geniet weekend achter de rug, lekker hoor. En nu dus weer druk verder. Heb je al herfstvakantie? Wel grappig dat je nu echt zoveel meer groeit als bij Ties, zie het echt op die foto's.

Star, hoe gaat het met opa?

Verder weet ik het even niet meer...
Hier dus alles goed maar wel erg druk, een beetje te. Maar goed.

Zaterdag pups wezen kijken in Roden...onder Groningen, toen nog even langs beppe en toen weer terug. Lekker hoor 500km op 1 dag. Ik leef met je mee Jinny, want jij doet dat wel vaker.

Maar goed, de pups waren lllliiiieeeeefffff! En deze fokker was een stuk leuker als die andere. Thijmen vond het ook helemaal geweldig. We gaan nu in november nog een keer kijken en dan gaan we maar gelijk een weekendje naar Terschelling naar onze vrienden. En dan het weekend na Sinterklaas.....mogen we hem halen!

Zondag in de tuin gewerkt en 's middags op visite en 's avonds, en gisteren weer op visite en vergaderd met de OC van het KDV en nog bezig met wat eigen projecten, want er komen wat spullen van mij op een BPP (BabyPeuterParty), waar allerlei spultjes worden verkocht voor de inrichting en aankleding van de kinderkamers. Dus ja ben even met van alles bezig.

Nu weer even aan het werk dus tot later
Haai Enka, wat een ontzettende schatjes, die pups! En Thijmen wordt ook al een echte meneer. Wat een poepie is het toch. Mmm, jij ook drukkig dus. BPP - spulletjes die je hebt ontworpen of gewoon oue meuk waar je vanaf moet?

Bam, heerlijk genoten met z'n tweetjes dus. Lekker gegeten ook daar? Klinkt leuk, die kleurplaatactie, ik vanavond eens even spieken bij de Giraf!

Ha, en Bridges ook lekker weekend gehad! Beetje flauw van zwager en vriendin. Hoezo passen ze zich niet aan dan?

Gesprek gister ging wel oké. Ze kwamen zowaar met een nieuw functievoorstel (het vorige sloeg echt nergens op, maar de beroepscommissie die ik had ingeschakeld vond dat ik eerst nog maar eens moest gaan praten - belachelijk...). Het blijft een stap terug, en er moe nog een flinke financiele noot gekraakt worden, maar ik denk dat we er wel uit komen. Ben wel opgelucht hoor...

Goed, hou ik het effe bij for now. Snel lunchen. Heb trekkkk; ontbijt is er vanochtend bij in geschoten. Ah, over kiloverminderingsplannen gesproken: moi is dus in de vakantie zomaar vanzelf 3,5 kilo afgevallen!! Ben vast van plan door te zetten, want het voelt wel erg goed moet ik zeggen...
Helen, nou gelukkig dat het gesprek meeviel. Je hebt in elk geval voorlopig wel werk en vanuit een werk-positie is het ook makkelijker solliciteren. Wie weet kom je zachtjes aan wat anders tegen.

bridge, hihi vind je het gek dat je last van je rug hebt, die 2 tassen snaai zitten er nu bij de buik aan haha.

Enka, wat lief die puppies!!!!!! Echt heel schattig, smelt...
Haai hier ben ik dan eindelijk. Zie ineens wel weer allemaal verloren schapen op het forum dus zal ik het nog maar even spannend houden?
Leuk zo'n pup Enka! Hebben jullie al een naam? Ik vind Thijmen zo groot iedere keer als ik hem zie, echt al een peuter he! Leuk dat je spulletjes gaat verkopen op het kdv.

Klinkt als een goed weekend Bam! Wat een voorspellende dromen heb jij zeg, heb je dat al vaker gehad?

Wow Hel gewoon afvallen zonder er iets voor te doen, dat wil ik ook!

Naat het lukt mij ook niet hoor, ik wil wel maar schijnbaar toch niet zo erg want het ontbeekt me gewoon aan doorzettingsvermogen.
Juud vertel vertel vertel nou!
Vertel nou Juud.
Ik vind het trouwens zo'n domme foto rechts op de viva site deze week. Net of die vrouw in haar BH aan dr haren zit te krabben omdat ze hoofdluis heeft. En dan staat ze op de voorkant met een zwarte slip. Dat vind ik altijd zo armoedig staan een witte bh met zwarte slip en dan zo'n lelijk hesje eroverheen. Zo dat ben ik even kwijt. Waar een mens zich aan kan irriteren.
Hel, fijn dat je opgelucht bent.

Nog wat van Suus gehoord trouwens?

Enka, pup ook al gekocht nu?
Ik vind elke week die meiden er raar uit zien.
Nou ik ben gewoon ongesteld geworden, snappen jullie dat nou? Ik snap er niks van. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was .
quote:Star schreef op 16 oktober 2007 @ 18:51:

Ik vind elke week die meiden er raar uit zien.maar deze is wel heel erg met die lelijke tattoo's.
quote:Maleficent schreef op 16 oktober 2007 @ 18:49:

En dan staat ze op de voorkant met een zwarte slip. Dat vind ik altijd zo armoedig staan een witte bh met zwarte slip en dan zo'n lelijk hesje eroverheen. Zo dat ben ik even kwijt. Waar een mens zich aan kan irriteren. Hahaha ik moet lachen om je "altijd" in de zin. Hoe vaak kijk jij naar iemand in een zwarte slip en een witte bh? Iedere ochtend in de spiegel soms
Nepperts denk ik.

Naaaaa dat is wel maf idd Juud. Jammer!
Wat lees ik nu is Eowyn al bevallen? Ik ga wel even bijlezen...
ach, wat jammer Juud. Was je teleurgesteld?
quote:Juud_ schreef op 16 oktober 2007 @ 18:54:

[...]

Hahaha ik moet lachen om je "altijd" in de zin. Hoe vaak kijk jij naar iemand in een zwarte slip en een witte bh? Iedere ochtend in de spiegel soms Nee tuurlijk niet ik zie dat wel eens bij babyzwemmen ofzo. Het hoeft van mij geen setje te zijn hoor dat heb ik ook niet elke dag maar het staat zo stom. Een zwarte BH met witte slip; ook zo lelijk.
Oh ja tuurlijk jij doet babyzwemmen, ja dan zie je dat wel. Een witte slip is zowiezo lelijk.

Nee hoor, ik was niet teleurgesteld. Jammer, maar meer ook niet. Maar ik ben dan ook pas net een maand met de pil gestopt dus dat zou wel heel snel geweest zijn en Vent is echt niet zo snel, ik ben gewoon goed in foppen en dan vooral van mezelf blijkbaar.
Maar een enkele keer is het wel praktisch, als je een witte blouse aan hebt en een zwarte broek snappie? Anders nooit, kleuren matchen altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven