Good luck!
maandag 24 mei 2010 om 12:59
maandag 24 mei 2010 om 13:07
maandag 24 mei 2010 om 14:19
Oh wat leuk dat tandje Star! Krijgt ze ineens een heel ander koppie. En nu bijten maar haha!
Goed zeg, de bakfiets geregeld! Wanneer krijg je 'm? Grapje!
Naatie, fijn dat het o.k. is bij jullie.
Wat naar van die vechtpartij daar zeg. Schoonmaakploeg en al..
Wat heb je vandaag ondernomen?
Gelukkig weer wat beter, Jin. Nog een Pinksterontbijt genuttigd?
Bridges, we waren naar de boerderij bij het kanaal. Erg leuk!
CG vond de zandhoop het leukste. En het rood/witte lint waarmee gevaarlijke plekjes waren afgebakend.
Zag vandaag een meisje dat heel erg op L. leek, Amalia. Kon me helemaal voorstellen wat voor rozig typje het zou kunnen worden.
Geen voorweetjes ofzo?
Goed zeg, de bakfiets geregeld! Wanneer krijg je 'm? Grapje!
Naatie, fijn dat het o.k. is bij jullie.
Wat naar van die vechtpartij daar zeg. Schoonmaakploeg en al..
Wat heb je vandaag ondernomen?
Gelukkig weer wat beter, Jin. Nog een Pinksterontbijt genuttigd?
Bridges, we waren naar de boerderij bij het kanaal. Erg leuk!
CG vond de zandhoop het leukste. En het rood/witte lint waarmee gevaarlijke plekjes waren afgebakend.
Zag vandaag een meisje dat heel erg op L. leek, Amalia. Kon me helemaal voorstellen wat voor rozig typje het zou kunnen worden.
Geen voorweetjes ofzo?
maandag 24 mei 2010 om 18:50
Ik ben pisnijdigg. de server waar wij bij zitten heeft de giraf uit de lucht gehaald om een of andere vage reden. ze weigeren vooralsnog om vandaag wat te ondernemen (morgen pas). Ik heb zojuist zelf gebeld, en ingesproken (lag op bed vanmiddag),kijken of ze terugbellen....
Wij weten dus van niets, ze hebben ook helemaal geen contact opgenomen, echt zo ontzettend slecht...
Wij weten dus van niets, ze hebben ook helemaal geen contact opgenomen, echt zo ontzettend slecht...
maandag 24 mei 2010 om 18:57
Jemig Bam, wat is dat onwijs slecht! Gatverdegatver. Dat kan toch niet zomaar? Morgen pas, stelletje snurkers!
Als ik www.kadoshopdegiraf.nl intype krijg ik dit:
Dit domein is om administratieve redenen offline.
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Compu, leuk naar een boerderie. Hoe vond CG het? Geen ontbijtjes. Ik had er geen puf voor. Wil niet heel veel afspraken met oudste maken (bokt echt erg) en jongste blijft maar koortsig. Heb rustig aan gedaan (lees hangdag ).
Star, ze is veel sneller met die tanden dan haar zuster toch? Grappig. Gelukkig voor haar, dan is ze er ook snel vanaf en kan ze haar kweken .
Als ik www.kadoshopdegiraf.nl intype krijg ik dit:
Dit domein is om administratieve redenen offline.
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Compu, leuk naar een boerderie. Hoe vond CG het? Geen ontbijtjes. Ik had er geen puf voor. Wil niet heel veel afspraken met oudste maken (bokt echt erg) en jongste blijft maar koortsig. Heb rustig aan gedaan (lees hangdag ).
Star, ze is veel sneller met die tanden dan haar zuster toch? Grappig. Gelukkig voor haar, dan is ze er ook snel vanaf en kan ze haar kweken .
maandag 24 mei 2010 om 18:58