Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met terugwerkende kracht sorry voor de blokfluit dan Jin

Pseudo Pieperd Het arme jongetje.

Laat jij iemand in NL voor je stemmen? Er zijn al mensen in het buitenland die daar gestemd hebben volgens mij.
Jinny: Ik had over jouw berichtje heen gelezen. Beterschap voor de kleine man!
Star, wat gaaf een bakfiets! Wanneer krijg je em? Welke is het geworden? Daar heb ik dus over heen gelezen, sorry.

Ik heb mijn broer gemachtigd. Hij gaat al jaren voor mij en Jinnyman stemmen, brave vent.

Pseudo pieperd toh nog 38 koorts net. Hopelijk slaapt ie even.

Mal, hoe gaat het met jou?
Jin, lieve broer die van jou toch

Bakfiets weet ik nog niet wanneer. Krijg eerst mail met alle gegevens voor fietsplan van Babboe (die is het geworden babboe.nl), dan fietsplanformulier invullen, dan naar werkgever voor hun gedeelte, dus gaat wel even overheen.

Slaapt jongste nu? Toch sneu zo ziek.
O en Eetje heeft een boventand erbij

Wat gaat het hard....
Oh wat leuk dat tandje Star! Krijgt ze ineens een heel ander koppie. En nu bijten maar haha!

Goed zeg, de bakfiets geregeld! Wanneer krijg je 'm? Grapje!

Naatie, fijn dat het o.k. is bij jullie.

Wat naar van die vechtpartij daar zeg. Schoonmaakploeg en al..

Wat heb je vandaag ondernomen?

Gelukkig weer wat beter, Jin. Nog een Pinksterontbijt genuttigd?

Bridges, we waren naar de boerderij bij het kanaal. Erg leuk!

CG vond de zandhoop het leukste. En het rood/witte lint waarmee gevaarlijke plekjes waren afgebakend.

Zag vandaag een meisje dat heel erg op L. leek, Amalia. Kon me helemaal voorstellen wat voor rozig typje het zou kunnen worden.

Geen voorweetjes ofzo?
Nee geen enkele wee . Mss moet ikan

maar weer eens van zolder halen en mijn bed in sleuren om eea op te wekken
an is man denk ik...

Heeft dat vorige keren geholpen dan?
Ik ben pisnijdigg. de server waar wij bij zitten heeft de giraf uit de lucht gehaald om een of andere vage reden. ze weigeren vooralsnog om vandaag wat te ondernemen (morgen pas). Ik heb zojuist zelf gebeld, en ingesproken (lag op bed vanmiddag),kijken of ze terugbellen....

Wij weten dus van niets, ze hebben ook helemaal geen contact opgenomen, echt zo ontzettend slecht...

dit beeld wel uit hoe boos ik ben
Jemig Bam, wat is dat onwijs slecht! Gatverdegatver. Dat kan toch niet zomaar? Morgen pas, stelletje snurkers!

Als ik www.kadoshopdegiraf.nl intype krijg ik dit:

Dit domein is om administratieve redenen offline.

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Compu, leuk naar een boerderie. Hoe vond CG het? Geen ontbijtjes. Ik had er geen puf voor. Wil niet heel veel afspraken met oudste maken (bokt echt erg) en jongste blijft maar koortsig. Heb rustig aan gedaan (lees hangdag ).

Star, ze is veel sneller met die tanden dan haar zuster toch? Grappig. Gelukkig voor haar, dan is ze er ook snel vanaf en kan ze haar kweken .
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat raar?!?!!? Om administratieve redenen staat er als ik er op probeer te komen. Zou het niet gewoon een misverstand zijn?

Wel raar dat ze dan vandaag wel je site uit de lucht halen, maar geen andere actie kunnen ondernemen. Ben benieuwd of ze terug gaan bellen.
Jongste weer een beetje goed te pas nu Jin?

Eetje inderdaad sneller met tanden, Ceetje had boventanden met 11 maanden pas. En tja, dat haar Deze is lichter dus ik vrees het ergste
Goed. Mijn jongste gaat zojuist staan aan de bank. Ok.
Tsss, Bam. Be-la-che-lijk!
Maar boventanden heeft ze dan weer niet
voor jongste van Suze!!!!! Vlotte dame!
Wel haar, dat wel
Ik geloof dat ik het staan niet handig vind. Ze is namelijk zojuist ook alweer keihard op haar kop gevallen omdat ze weer gaan zitten niet snapt. Gosje, wat een tempo...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat? Staan?!?!?!
quote:Suze2 schreef op 24 mei 2010 @ 19:02:

Wel haar, dat wel Ja ja, wrijf het er maar in.
Ach arm Meetje, op haar bolletje gevallen.
Van de week trouwens een heel fijn informatie boekje gekregen omdat ik eerdaags oproep krijg voor uitstrijkje.
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 19:04:

Ach arm Meetje, op haar bolletje gevallen.Niet de eerste keer van vandaag
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 19:05:

Van de week trouwens een heel fijn informatie boekje gekregen omdat ik eerdaags oproep krijg voor uitstrijkje.Oh, joepie, altijd lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven