ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:Vishnu schreef op 24 mei 2010 @ 20:18:

Ik zie de hele tijd iemand voor me die een microfoon onder mond vastgebonden heeft.
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:17:

Nee star, het is Pinksteren... plus examentijd ... tel uit je winst.ach zo...nou dan moeten TO en haar vriend (of TO en zijn vriendin) eigenlijk hard blokken voor biologie (ik hoop dat het examenonderwerp dit jaar de voortplanting is, misschien steken ze er wat van op)
quote:musicath schreef op 24 mei 2010 @ 20:19:

Even voor mijn nieuwsgierigheid: Hoe oud is je vriendin en hoe oud is je ex?37. Jawel. En ze hebben al 18 jaar een los/vast relatie.
Nou, niet gelijk zo vervelend doen allemaal. Die man (of vrouw) is zanger hartstikke tegen zijn zin in, en een baan hebben die je niet leuk vindt is niet makkelijk hoor!
quote:Emaiden schreef op 24 mei 2010 @ 20:19:

[...]

Ja, maar jij steekt je *vinger* er toch in?Hansje Brinker was ook ongewenst zanger?
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:18:

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Tuuluk en pasen en pinksteren vallen ook op één dag.
Ongewenst zanger, wat zegt Gordon en Steeeeecy ervan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Voor het zingen de kerk uit.....had je moeten doen.
quote:emaille schreef op 24 mei 2010 @ 20:20:

Nou, niet gelijk zo vervelend doen allemaal. Die man (of vrouw) is zanger hartstikke tegen zijn zin in, en een baan hebben die je niet leuk vindt is niet makkelijk hoor!
Ja, dat vind ik echt.
Ik wou dat Fransie ook zanger was tegen zijn zin in... dan had ie een excuus voor zijn belaberde liedjes.
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:20:

[...]

Ah ga in een boom zitten en met je fluit spelen ofzo zeg. Wat een gelul. Als jij een kind verwekt hebt dan mag je betalen. Je hebt rechten om het kind te zien opgroeien, en de plicht om te dokken, ook als je het kind niet ziet. Mafketel
Ja, dat vind ik echt.
Zou TO aan het dubbel nicken zijn onder één nicknaam ?
Klapstoeltje en Ben & Jerry's strawberry cheesecake, ik ben er klaar voor
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:21:

Ik wou dat Fransie ook zanger was tegen zijn zin in... dan had ie een excuus voor zijn belaberde liedjes.Is ie denk ik ook, zn ouders houden hem onder schot achter de coulissen, kijk maar , ze zijn er altijd bij!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:small_voet schreef op 24 mei 2010 @ 20:21:

Voor het zingen de kerk uit.....had je moeten doen.Eureka zeg. Dit is de oplossing voor beide hypothetische problemen.
En zanger tegen je zin in , en ook nog gelokt door je ex in lingerie wat maakte dat jij veranderde in een seks-zombie met keihard 8-0 of niet
quote:small_voet schreef op 24 mei 2010 @ 20:21:

Voor het zingen de kerk uit.....had je moeten doen.
quote:paloma schreef op 24 mei 2010 @ 20:22:

Zou TO aan het dubbel nicken zijn onder één nicknaam ?

Zou kunnen. Heb net gemeld dat er iemand last heeft van een identiteitscrisis.

Schizofreen kan ook nog.
quote:Emaiden schreef op 24 mei 2010 @ 20:19:

[...]

Ja, maar jij steekt je *vinger* er toch in?

Enfin, je hoeft het kind natuurlijk niet te erkennen. Maar sta straks dan niet in voor de emotionele gevolgen.

Maar goed, een kind maak en neem je samen. Maar je kan haar niet verplichten tot abortus. Maar ze kan jou ook niet verplichten om vader te worden.

Dus heeeeeeeeeeeeeeeel goed nadenken.Heet dat (voortaan) zo?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
~ morgen kan ze zwanger zijn.. kan ook nog vandaag..

kan van een behanger zijn of van een franse zanger zijn of iemand uit den haag.. ~
Whoehahahaa! Geweldig dit, ik heb er even een kop thee met een stuk chocola bijgepakt!

Edit: TO, neem me niet kwalijk dat ik je vierkant uitlach, maar ik ben dit niet echt, dit is mijn beste vriendin die deze reactie post...

quote:mylenevalerie schreef op 24 mei 2010 @ 20:23:

[...]

Heet dat (voortaan) zo? Altijd al toch? Nummer elf?
Boog verander jij ook altijd in een weekdier als je ex vriendin je opwacht in lingerie? Dat je dan zomaar ineens aan het *vingeren* bent en een kind verwekt zonder hier ook maar een grammetje invloed op te hebben? Want zo zijn mannen natuurlijk he. Die kutwijven weten het allemaal zo goed te spelen, even zwaaien met de borstjes in een Marliesje en hoppa! Bevrucht!

Niks klussen voor een beeb of dancen voor een mini-me, gewoon wachten in lingerie!
Boog verander jij ook altijd in een weekdier als je ex vriendin je opwacht in lingerie? Dat je dan zomaar ineens aan het *vingeren* bent en een kind verwekt zonder hier ook maar een grammetje invloed op te hebben? Want zo zijn mannen natuurlijk he. Die kutwijven weten het allemaal zo goed te spelen, even zwaaien met de borstjes in een Marliesje en hoppa! Bevrucht!

Niks klussen voor een beeb of dancen voor een mini-me, gewoon wachten in lingerie!

Speciaal voor Saar even dubbel, want Saar is van de dubbel.

Heb jij je man er twee keer ingeluisd of heb je zo hard gewacht dat hij spontaan twee keer vingerde?
Je ex is zwanger en je vriendin is zwanger. Telt dit ook als een-eiige tweeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven