ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
moet ze verplicht zingen in een bandje of solo???

je bent de w vergeten in je topictitel!
Ik zou in ieder geval even vragen of de moderator je titel aan wil passen.... ongewenst zanger gaat andere reacties opleveren die je zou willen
Waarom log jij in onder haar nick?
Maar lastige situatie. Wat zijn je eigen ideeen als ze besluit het kindje te houden? Indien je het kind niet erkent dan heb je geen formele plichten maar ook gen rechten!
Waarom gebruik jij de nick van je ex-vriendin?
Dus jij vertelt dit verhaal op met de account van je ex, die daarmee hetzelfde verhaal heeft opgedist..

Wat ben je stom zeg..
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:08:

maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....

Want? Als jij iemand in lingerie ziet, spring je er sowieso bovenop en bestaan er ineens ook geen condooms meer?

Zielig voor je inderdaad....
Peas on earth!
lastig voor jou

wil je veel sterkte wensen
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:08:

lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???daar was je zelf bij. Ik zie net dat je de nick van je ex gebruikt. beetje raar dit
De kers op de taart van vandaag dit topic, echt waar.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
ze wachte me in lingerie op?? Dus toen was je ineens je gezonde verstand volledig kwijt enzo, en ben je er in geluisd?? Nee nee meneer. Jij hing hem er onbeschermd in. Rot voor je. En nog rotter voor jullie kind, onverantwoordelijke mensen zijn jullie
Ontzettend rot voor je, maar ze heeft je te pakken.
Kijk nou even bij het loepje voordat je serieus reageert.
Te grazen het moet niet gekker worden...
Ik zou juist blij zijn als ik mooi kon zingen!
dit is de nickname van een vriendin en niet mijn ex.....

ik weet niet of ik geen rechten wil. het maakt mij niet uit om te betalen maar dan wil ik er iets voor terug en dat gaat hem niet worden haar kennende....
quote:Jade28 schreef op 24 mei 2010 @ 20:10:

je bent de w vergeten in je topictitel!.. dat had ik nog niet eens gezien.. ongewenst zanger.. hahaha..
Bullshit probleemmeisje. Wat moet jij te posten onder de nick van iemand die post dat ze ongewenst zwanger is en dat haar vriend er niets van moet hebben.

Dikke droeftoeter.
Wel toevallig dat 'die vriendin' dan precies hetzelfde meemaakt, maar dan omgekeerd. Dan kunnen jullie elkáár wel advies geven. Heb je dit forum niet meer nodig
Peas on earth!
Eh wat wil je er voor terug? Je krijgt er een kind voor terug, voor de rest van je leven. Goeie deal toch? Jij betalen, kind leven.
Ik geloof er geen ene reet van dat je onder de nick van een vriendin zit die op dit moment ook zwanger is en het financieel niet kan redden en daarom wil weten of ze haar ex financieel kan uitkleden.
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:13:

dit is de nickname van een vriendin en niet mijn ex......En die vriendin is ook al ongewenst z(w)anger? Jij bent wel een bezig bijtje, he?
Ghe, ik moet er bijna om lachen
Ja, dat vind ik echt.
Ow, ben jij dan probleemjongetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven