ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:31:

Hmmm, ik heb er niets mee, mos.

Ik ben afgeleid door een jaren '80 single. Wat is dát nou weer voor een topic titel?Nee dan moet je de openingspost eens lezen; die beschrijft de hele jaren 80
Nou Amalia, en je gooide er even een dijk van een belediging in jegens mij... want ik leefde toen al even , al drie jaar
Ik weet zeker dat ik het goede nummertje heb hoor , maar die lamme tak kijkt niet eens. Hij hoeft niet eens meer te zoeken. Zo moeilijk was het niet.
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 21:34:

Ik weet zeker dat ik het goede nummertje heb hoor , maar die lamme tak kijkt niet eens. Hij hoeft niet eens meer te zoeken. Zo moeilijk was het niet.Je hebt toch geen lingerie aan he? Anders wil hij zo ook een ander nummertje..
Toevallig wel! Een La Dekker setje! Maar ik heb de deur op slot hoor en de slotgracht is ook droog
Oja sorry, ik was ook al 6 hoor...

Ik wilde iest bijdehands neerzetten maar lukte niet. Ik dacht dat singles van begin jaren 80 zo'n jaar of 18 zijn nu,maar het kwam even hard aan... die zijn ook al 30...

Ik word ouhoud! Boehoe
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:36:

Ik word ouhoud! Boehoe Gelukkig maar!
okee, ik haak af hier. Alles is wel gezegd en geschreven
Amalia, wat een eye opener he, zo laat op den aavnd
Laat? Man, ik word net wakker.

Fuck man, ik ben ook in de jaren 80 geboren. HELP WAT NU?

Ik ga maar GTST kijken, is een pak geloofwaardiger dan dit topic. Gele slijmdraden, ik ken mannen die 'm nooit meer omhoog zoudenn krijgen als ze dat horen. Keislap 0-0 zeg maar.
Digi, zij zijn van VOOR de jaren 80
Het is dieptriest...

Nog een paar jaar en er zijn helemaal geen slijmdraden meer bij mij te vinden. Een ook geen rode zee... Een opgedroogd pruimpje is wat mij rest....

quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:47:

Het is dieptriest...

Nog een paar jaar en er zijn helemaal geen slijmdraden meer bij mij te vinden. Een ook geen rode zee... Een opgedroogd pruimpje is wat mij rest....

Zijn daar ondertussen geen speciale botox-methoden voor uitgevonden?
Ongewenst zanger ........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven