ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
hihi..... geweldig dit, ik zat net ff te dippen met een zak MM's.

Maar dit in combi met mn MM's.... geweldig..
[quote]probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:13:

dit is de nickname van een vriendin en niet mijn ex.....

Whaaahhhhaaa. Wij hebben hier loepjes. Kun je heel goed bekijken wat de forummer met deze nick heeft gepost.
Trouwens zíj is dus klaarblijkelijk niet ongewenst z(w)anger...
Peas on earth!
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:13:

dit is de nickname van een vriendin en niet mijn ex.....

ik weet niet of ik geen rechten wil. het maakt mij niet uit om te betalen maar dan wil ik er iets voor terug en dat gaat hem niet worden haar kennende....Dan heb je nu twee problemen, of beter gezegd... twee kinderen?
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Eerst loepje dan naar de leukste topictitels onder elkaar!
quote:MeSoHappy schreef op 24 mei 2010 @ 20:15:

hihi..... geweldig dit, ik zat net ff te dippen met een zak MM's.

Maar dit in combi met mn MM's.... geweldig..Ik was al van plan een beschuit met muisjes te maken (vind ik erg lekker), maar dat komt nu nog beter uit.
Wat een brenger zo op de maandag zeg. Ik ben er klaar voor. Geen m&m's helaas....
ik dacht dat de meivakantie al om was.
Nee star, het is Pinksteren... plus examentijd ... tel uit je winst.
Hou je uberhaupt wel van muziek of dat ook niet?
mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......
Ik zie de hele tijd iemand voor me die een microfoon onder mond vastgebonden heeft.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ongewenst zanger...

Gordon? Gerard? Eigenlijk alle toppers?
Wie zegt dat ze zwanger is? Ze kan wel zoveel zeggen. En tja, als ze zwanger blijkt te zijn (van jouw kind) dan moet jij je verantwoordelijkheid nemen. En zit je voor de komende 18 jaar vast aan deze naaister .
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:18:

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Ja het riagg
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
En dat onder GTST. Wat is nu een betere soap... dit hier of Meerdijk?
Peas on earth!

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......yeah right
Even voor mijn nieuwsgierigheid: Hoe oud is je vriendin en hoe oud is je ex?
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Jah tuulk. Duur wippie vriend.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Uhuuh
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:08:

lezeressen,

in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid.

Ja, maar jij steekt je *vinger* er toch in?

Enfin, je hoeft het kind natuurlijk niet te erkennen. Maar sta straks dan niet in voor de emotionele gevolgen.

Maar goed, een kind maak en neem je samen. Maar je kan haar niet verplichten tot abortus. Maar ze kan jou ook niet verplichten om vader te worden.

Dus heeeeeeeeeeeeeeeel goed nadenken.
quote:emaille schreef op 24 mei 2010 @ 20:18:

Hou je uberhaupt wel van muziek of dat ook niet?

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Tuulk. En ik ben Jomanda.

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Ah ga in een boom zitten en met je fluit spelen ofzo zeg. Wat een gelul. Als jij een kind verwekt hebt dan mag je betalen. Je hebt rechten om het kind te zien opgroeien, en de plicht om te dokken, ook als je het kind niet ziet. Mafketel

mijn beste vriendin heeft het vorige bericht geplaatst om te kijken of er ook nuttige tips voor mij zijn......Geloof er geen zak van, jij klein, lelijk mannetje uit een holletje in de bergen!
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven