ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
Nog geen Angel langs geweest op het topic te sluiten vanwege de zinloosheid???
quote:musicath schreef op 24 mei 2010 @ 20:37:

Ernstige aandoening hoor, ongewenst zanger:

Lijders aan deze aandoening wacht uiteindelijk slechts één lot: een pijnlijke dood. De aandoening is ongeneeslijk, begint sluipend, en vordert traag maar gestaag totdat de patiënt zich niet meer van zijn eigen zelf bewust is. In dat stadium barst hij te pas en te onpas uit in heftig, vals en onverstaanbaar gezang. Het wachten is slechts op een barmhartige omstander die hem uit zijn lijden verlost.

Maar serieus, het bestaat he, mannen die zo denken. Niks geen eigen verantwoordelijkheid (vaak heten deze types Harm-Jan en hun pik heeft ook een eigen naam en een geheel eigen willetje *ril*), het ligt altijd aan de vrouw.

Hoe godvergeten moeilijk ís het nou, van neuken kunnen kinderen komen dus condoom er omheen, een knoop in je zákdoek of gewoon je snikkel binnenbroeks houden.

Godsammekrake.
Ik geloof er geen hol van dat dit nu de ex van probleemmeisje is.
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 20:30:

Ik wilde een film gaan kijken maar denk dat ik hier even een stoeltje bij pak om dit te volgen.

[afbeelding]Ikk ga voor de film want dit is toch zo weg. Wordt nu ook zomaar eentje genomen op net 5. Op welk net komt die film? Of welke film is het dan zoek ik het op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sgaapie, jij snapt het??? Knap.

Waar is TO??
Ik hoop dat ie nog even mag blijven. Altijd leuk, forumdebielen in actie ( to dus)
Star, dat duurde lang. Waar was je?
Ik denk fappen Amalia, of hij moet komen eten van zijn mama
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 20:40:

Ik geloof er geen hol van dat dit nu de ex van probleemmeisje is.Joh!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hallooo, als dit dezelfde TO was als de eerste (?), dan was ze wel ongewenst zangeres.
Amalia dat ooit iemand op het Viva Forum zou zeggen dat ik het snap.... 't moe nie gekker worden
Heb ik dat?!
quote:mylenevalerie schreef op 24 mei 2010 @ 20:40:

[...]

Ikk ga voor de film want dit is toch zo weg. Wordt nu ook zomaar eentje genomen op net 5. Op welk net komt die film? Of welke film is het dan zoek ik het op.Ehh, eigenlijk was er geen film, alleen Pirates of the Caribean (juiste spelling????) en die duurt me te lang. Dus ik was wel blij met deze afleiding
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 20:39:

Nog geen Angel langs geweest op het topic te sluiten vanwege de zinloosheid??? zinloosheid???? Er gebeurt eindelijk weer eens iets op het forum
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 mei 2010 @ 20:12:

[...]

Want? Als jij iemand in lingerie ziet, spring je er sowieso bovenop en bestaan er ineens ook geen condooms meer?

Zielig voor je inderdaad....Ja dat kan hoor Erwt, hadden Tiger Banks en John Ewbank ook last van.
quote:Sgaapie schreef op 24 mei 2010 @ 20:39:

Emaille

TO = Probleem meisje !

Vriendin is zwanger !

Ik zeg identiteitscrisis voor gevorderden (en dan roepen dat ze een man is voor het geval dan)Nou kijk, je geeft hier een uitleg. Zo ver was ik nog niet
He, John E even hier buiten laten hè?
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:38:

je mag een hapje van me Roos een hapje van jou? Smaak jij naar chunky munkey dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:nouschi schreef op 24 mei 2010 @ 20:41:

[...]

Joh!

Ja laat mij ff mosterd zijn ja

Amaal, de sms-boom werkte niet goed denk ik.
Ben ik nog op tijd??

*Pakt klapstoel en popcorn*
Maar TO Als je man bent die inlogt op de nick van je ex (hoe zielig kun je zijn). En je hebt haar geneukt en ze is zwanger. Ja dan wordt het dokken. Klaar en simpel. Niemand heeft je gedwongen het onveilig te doen. Durex is je beste vriend.
Heb ik dat?!
ik heb koekie dow zullen we delen suus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
TO trek je niks aan van wat al deze nare meiden zeggen. Zij hebben het niet meegemaakt dat je zomaar ergens binnen komt en daar ligt je ex vriendin in volle glorie in lingerie. Ik bedoel als man zijnde kun je je dan toch niet inhouden he.

Ik heb het ook meegemaakt hoor, ik lag op bed te slapen en zonder dat ik er erg in had kwam mijn toenmalige partner binnen. in een string. Nou ik was niet te houwe. Voor ik het wist zat ie keihard 8-0 erin en was ik zwanger. Niet dat ik dat wilde hoor. maar ja,.. .wat doe je er aan he
Ongewenst Zanger!
quote:itsme26 schreef op 24 mei 2010 @ 20:43:

ik heb koekie dow zullen we delen suus
Ich bin so froh,

Ich bin so toll,

Ich bin die Troholl aus Ti-rol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven