ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:rosanna08 schreef op 24 mei 2010 @ 20:43:

[...]

een hapje van jou? Smaak jij naar chunky munkey dan? nee,. maar ik had first dibs. Er is me inmiddels een beter alternatief geboden dus tast toe , ik ga voor de cookie dough
Stressed is just desserts spelled backwards
als itsman zijn lingerie aantrekt maak ik ook altijd dat ik wegkom. Want we doen niet aan dat genaai voor het huwelijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik vind die ene lekker met chocolade.. New york super fudge ofzo!
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 20:44:

Ongewenst Zanger!Wel op tijd maar wel mosterd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ehm! Toevallig hier een week of drie geleden, (als het nog niet langer is) Ook een soort gelijk verhaal gelezen, onder dezelfde nick... Betrof een ''meisje'' van 37 jaar... dat wel nog denkt dat je van haar houdt, omdat julli sex hebben met elkaar...

Nou waar gaan we heen?
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:44:

Ik heb het ook meegemaakt hoor, ik lag op bed te slapen en zonder dat ik er erg in had kwam mijn toenmalige partner binnen. in een string. Nou ik was niet te houwe. Voor ik het wist zat ie keihard 8-0 erin en was ik zwanger. Niet dat ik dat wilde hoor. maar ja,.. .wat doe je er aan he

HA HA HA Zit hier echt hardop te lachen.

quote:itsme26 schreef op 24 mei 2010 @ 20:46:

als itsman zijn lingerie aantrekt maak ik ook altijd dat ik wegkom. Want we doen niet aan dat genaai voor het huwelijk heel goed Itsie, wel netjes blijven he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:45:

[...]

nee,. maar ik had first dibs. Er is me inmiddels een beter alternatief geboden dus tast toe , ik ga voor de cookie dough

tast toe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:chullo schreef op 24 mei 2010 @ 20:46:

Ehm! Toevallig hier een week of drie geleden, (als het nog niet langer is) Ook een soort gelijk verhaal gelezen, onder dezelfde nick... Betrof een ''meisje'' van 37 jaar... dat wel nog denkt dat je van haar houdt, omdat julli sex hebben met elkaar...

Nou waar gaan we heen?Hallo........ TO is het probleem. We gaan naar de psych wegens een forumidentiteitscrisis PLUS het ontbreken van ruggegraat, verantwoordelijkheid enzo. Lost als je het mij vraagt.
Chullo, wel inlezen he voordat je reageert...
quote:nouschi schreef op 24 mei 2010 @ 20:46:

[...]

Wel op tijd maar wel mosterd.Maar wel leuk!
New York Super Chocolate Fudge Chunck. Die staat op 1, dan cookie dough, en dan chunky monkey.
*speurt haar voorraadkast af naar popcorn*
Ik lig helemaal plat hier!
Ja, dat vind ik echt.
Ik ook Amalia, keihard 8-0, briljant

Vanmiddag had ik het aan de hand trouwens, loop ik in de keuken, komt mijn buurman - lekker harig- in zijn vale eens witte slip de keuken in.

Nou, ik heb me vijf keer achtereen gevingerd zeg. 't Was dat ik niet in m'n vruchtbare periode was, anders...
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:45:

[...]

nee,. maar ik had first dibs. Er is me inmiddels een beter alternatief geboden dus tast toe , ik ga voor de cookie dough "kruipt in een hoekje op de bank met een hele bak chunky monkey voor haar alleen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als je trouwens googled op afbeeldingen van ongewenst zanger... wie staat daar bovenaan??!! Fransie! Ik wist het wel. Zijn moeder staat vast in lingerie tussen de coulissen ... daar word ie willoos van enzo
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 20:48:

Ik ook Amalia, keihard 8-0, briljant

Vanmiddag had ik het aan de hand trouwens, loop ik in de keuken, komt mijn buurman - lekker harig- in zijn vale eens witte slip de keuken in.

Nou, ik heb me vijf keer achtereen gevingerd zeg. 't Was dat ik niet in m'n vruchtbare periode was, anders...Sodeknetters wat een weekmaker, echt. Ik zou ook gelijk om zijn en er een ei uit persen.Keihard 8-0 that is.
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 20:48:

Nou, ik heb me vijf keer achtereen gevingerd zeg. 't Was dat ik niet in m'n vruchtbare periode was, anders...Dan hingen de slijmdraden nu aan het plafond?
quote:Mamasaar schreef op 24 mei 2010 @ 20:48:

Ik lig helemaal plat hier!Toch wel bloot of volledig gekleed he, voor je het weet zit je weer met jong geschopt
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:50:

[...]

Sodeknetters wat een weekmaker, echt. Ik zou ook gelijk om zijn en er een ei uit persen.Keihard 8-0 that is. Keihard ja.. nou dat maak ik hier nie mee heur!
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 20:50:

[...]

Toch wel bloot of volledig gekleed he, voor je het weet zit je weer met jong geschoptHelemaal bloot natuurlijk, hallo, ik ben wel aan het viva-en!!
Ja, dat vind ik echt.
Wat IS dat toch altijd met slijmdraden? Wat zijn dat en wat doe je ermee (behalve fimokleien)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven