ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
quote:chocoladereep schreef op 24 mei 2010 @ 21:13:

het gaat hier over slijmdraden en droogtrekkers en jij wilt een update van mij? Je moest spontaan aan me denken zeker

Ik ga updaten! Maar eerst hier me vies zitten maken! zie mijn post van vanmorgen maar. Neeeheee, ik had niet zoiets van: slijmdraden, oja, Reep!
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 21:14:

[...]

Maar wie kan me ff blij maken? Wát is nou toch een kataasje?? Dat vroeg ik me vanmiddag ook al ergens af. Heb het op alle mogelijke manieren uitgesproken, maar kom er niet uit
Maar nu voortaan wel Reep...
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 21:15:

[...]

Too Much Information

Kies er zelf maar 1 uit
nee hoor lekker ding, ik zou niet durven

Het betekend too much info
Dat kataasje ja.. heel irritant. Ik denk KA Taasje. Maar dan weet ik nog niets hoor.
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 21:16:

[...]

Dat vroeg ik me vanmiddag ook al ergens af. Heb het op alle mogelijke manieren uitgesproken, maar kom er niet uit Ja.. maar wát is het dan?? Ik wil het al zo lang weten haha!
Een Kataasje: een kindje gekruist met een kaasje
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:16:

Maar nu voortaan wel Reep...
Ik weet het ook niet.
Ja en wat is dat dan DGS?
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 21:17:

Een Kataasje: een kindje gekruist met een kaasjeJa nee, dat verduidelijkt alles
Een hollandse kaaskop, blond haar blauwe ogen ofzo?
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 21:17:

Een Kataasje: een kindje gekruist met een kaasjeDus.. als je je slijmdraden bewaard krijg je kaas?
Ooooooooooh, geen zin noch tijd om het hele topic door te lezen, maar hartelijk dank voor deze fantastische topictitel. Heeeeerlijk! Ik vind het het een gedicht op zich.

Ongewenst zanger....

Ik verzin er gelijk hele verhalen bij.

Ook grappig vind ik je nick in combinatie met het feit dat je blijkbaar een man bent. Je zult wel heel wat over je heen krijgen. :-)
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 21:18:

[...]

Dus.. als je je slijmdraden bewaard krijg je kaas?
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 21:18:

[...]

Dus.. als je je slijmdraden bewaard krijg je kaas?Als je ze zorgvuldig bewaard op een droge eikel: kopkaas
PiemOlbrie.
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 21:11:

Haha sorry hoor menschen maar ik schep daar een heimelijk plezier in Niks heimelijks aan hoor meid
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:20:

[...]

Als je ze zorgvuldig bewaard op een droge eikel: kopkaas

Oke.. dus voortaan smeer ik vriend zijn kaas, mijn slijmdraden en kaas op de kat, en dan heb ik een kataas? Maar waarom moet ie dan geplopt worden? Raakt mijn kat dan verstopt?? Kan ie niet meer poepen, of raakt hij zo verstopt dat ik hem niet kan vinden?

Ik kom er niet meer uit
hou op Kabouter, ik beelddenk en zie je nu met wc-plopper los gaan op kat.
Hou jij het nou maar bij koken van spagetti. kun je ook tegen de muur gooien om te zien of ze rijp zijn of niet....
oooo lekker kopkaas..is mn man zn specialiteit..ik doe er altijd een toefje slijmdraad op en slobberen maar.
Je maakt het wel erg ingewikkeld....
quote:probleemmeisje schreef op 24 mei 2010 @ 20:08:

.... en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben!

Deed ik ook, dus eindelijk na lang wachten wilde mijn vriend meedoen met mijn rollenspel. Staat ie voor de deur;"Hé, ik ben Sjaak. Gaan we nog neuken?"

Nah, ik had alleen nog maar gele en witte schilfers hangen, totaal opgedroogd. Dus in dit geval, had hij mij te grazen.

Best lullig allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven