ongewenst zanger

24-05-2010 20:08 314 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezeressen,

jullie vragen jullie af wat doet een man op dit forum maar dat wordt zo duidelijk.

mijn ex-vriendin is zwanger nadat ik de relatie verbroken heb. zij wil hier niet aan maar er is geen weg meer terug. nu is ze zwanger en ze belt me 100 x per dag om te zeggen dat ze me uit gaat kleden en ik de sjaak ben! in haar ogen is het uit liefde gemaakt maar ze wachtte me op in lingerie en in ben letterlijk en figuurlijk genaaid....in mijn wereld wil je als je zwanger bent het beste voor het kind en dat heeft helemaal niets met geld te maken.

ik heb een abortus voorgesteld maar daar kan ik natuurlijk niet over beslissen, het is haar lijf. weet iemand wat mijn rechten zijn en waar ik heen kan of heeft ze me nu echt te grazen???
Wel met een trekveer dan he!

Maar ik weet t nog niet.. en nu word ik er gefrustreerd van, want straks heb ik mijn slijmdraden, en iedereen hier heeft kataasjes, en dat is dus hip, en ik heb het niet, en dan ben ik niet hip, en ik wil er wel bijhoren natuurlijk!!

(Smeert voor de zekerheid ook maar de snot uit haar neus op de kat)
Gadverdamme Kabouter, en iedereen maar zeggen dat IK de goorlap hier ben. Weet je hoeveel kaas ik hier heb liggen? Je wordt BEDANKT.

Smeerpijp dat je d'r bent. Spaghettimonster!
Reep :puke:

Madhe, dat is idd lullig....
quote:dangeensuus schreef op 24 mei 2010 @ 21:22:

Hou jij het nou maar bij koken van spagetti. kun je ook tegen de muur gooien om te zien of ze rijp zijn of niet.... neeeee vriend ontploft echt als ik dat nog een keer doe.. de eerste keer sprong hij al uit zijn vel.. en ik echt heel verbaasd "ja maar.. dat moet zo! Dat zeggen ze op het forum!!"
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 21:22:

Wel met een trekveer dan he!

Maar ik weet t nog niet.. en nu word ik er gefrustreerd van, want straks heb ik mijn slijmdraden, en iedereen hier heeft kataasjes, en dat is dus hip, en ik heb het niet, en dan ben ik niet hip, en ik wil er wel bijhoren natuurlijk!!

(Smeert voor de zekerheid ook maar de snot uit haar neus op de kat)Kijk uit, voor je het weet heb je een kale poes....
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 21:23:

Gadverdamme Kabouter, en iedereen maar zeggen dat IK de goorlap hier ben. Weet je hoeveel kaas ik hier heb liggen? Je wordt BEDANKT.

Smeerpijp dat je d'r bent. Spaghettimonster!

HEY! Ik geloof daar toevallig in ja! Dat is mijn religie!!

http://www.venganza.org/
Maar oooooh wacht eens even; dit verklaart idd jouw kale poes!
haha écht, ik ben hier absoluiut níet de goorste!

En maar grote smoelen hebben en zogenaamd verontwaardigd doen, maar intussen de goorste ransapen zijn. Hypocrieten!
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:09:

De M is van Mal, zij is aan de beurt. Let maar op, met of zonder slijm; wie weet zo gebeurd!Ik zal de volgende keer dat ik naar de gyneacoloog moet mijn lingerie aandoen. Blijkbaar is dat De truc.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Kijk uit, voor je het weet heb je een kale poes....Whahah nou ik dacht er net aan.. normaal scheer je alles weg tot een streepje (bijvoorbeeld) en bij mijn kat is alles er nog en heeft hij een streepje kaal.. echt een kat van mij
quote:Kabouter23 schreef op 24 mei 2010 @ 21:24:

[...]

HEY! Ik geloof daar toevallig in ja! Dat is mijn religie!!

http://www.venganza.org/Vliegend
quote:chocoladereep schreef op 24 mei 2010 @ 21:22:

oooo lekker kopkaas..is mn man zn specialiteit..ik doe er altijd een toefje slijmdraad op en slobberen maar.Ow gatver, ik droog spontaan weer op nu
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 24 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Ik zal de volgende keer dat ik naar de gyneacoloog moet mijn lingerie aandoen. Blijkbaar is dat De truc. Zeg dan meteen dat ie de Sjaak is
Maar serieus, wat vinden jullie nu van mos?
Bram?
quote:Maleficent schreef op 24 mei 2010 @ 21:25:

[...]

Ow gatver, ik droog spontaan weer op nuJij werd serieus nat van dit topic???
quote:Maleficent schreef op 24 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Ik zal de volgende keer dat ik naar de gyneacoloog moet mijn lingerie aandoen. Blijkbaar is dat De truc. Doe het dan ff bij een advocaat of astronaut ofzo.. die verdienen meer
Aad Mos?
Kate? vergane glorie Dig
drie zielen , 1 gedacht
quote:amalia schreef op 24 mei 2010 @ 21:23:

Reep :puke:

Madhe, dat is idd lullig....

Jeps

nee, dat groene gedoe, je weet wel, mós. Meestal te vinden op bomen en op sommige mensen die zich niet wassen en gele slijmdraden hebben.
Hmmm, ik heb er niets mee, mos.

Ik ben afgeleid door een jaren '80 single. Wat is dát nou weer voor een topic titel?
quote:Digitalis schreef op 24 mei 2010 @ 21:30:

nee, dat groene gedoe, je weet wel, mós. Meestal te vinden op bomen en op sommige mensen die zich niet wassen en gele slijmdraden hebben.

Of in je neus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven