A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Je was zo druk aan het plakken, had je mijn berichtje ertussendoor gezien?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ah ben mosterd. Foto via mail is leuk! (ik ga alleen wel zo naar bed, dus antwoord waarschijnlijk morgen pas)

Hier vandaag en gisteren veel pijn helaas. Ik hoor dat telkens dat mensen denken dat het met het mooie weer wel goed zal gaan maar helaas dat is niet altijd zo.

Maar gaat gelukkig nu wat beter dan vanochtend.
Blijf maar niet op hoor, voor de schoenenfoto, kan nog wel een paar dagen duren

Oh ja, ik dacht inderdaad dat het met mooi weer altijd beter ging, niet dus .
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:jasmine schreef op 21 mei 2010 @ 00:55:

Maar gaat gelukkig nu wat beter dan vanochtend.Dát heb ik nou ook altijd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Mooi weer zorgt meestal wel voor een mooi humeur, dat scheelt ook altijd.

Goed dat je het zegt van de schoenmail, had al een sprintje richting mail getrokken.

En ik heb het dus nu ook dat ik weeeeeet dat ik naar bed moet omdat ik anders morgen weer brak ben maar ik begin me net een beetje lekker te voelen. Zonde om dan naar bed te gaan.
Ik ben alweer een paar dagen thuis, laptop thuis nog niet aangehad, en gewoon heerlijk op tijd naar bed. Op werk wel mailtjes gelezen maar niet de tijd om alles te antwoorden, dus vanavond thuis laptop aangezet. En ja hoor, dan ga ik alweer te lang door, en dus ook op het forum kijken (oke, had ik vanmiddag op werk ook al even snel gedaan), en nu blijf ik dan weer veel te lang plakken.

Slaap lekker alvast
Cross! Laat dat sprintje maar even zitten idd, haha.

Idd zo zonde om nu naar bed te gaan, maar ja...
Slaap lekker, heb mooie dromen!

En als je Twin ziet doe je haar dan de groeten van mij?
Hellleeuu...

Nou, ik vind het startplaatje best mooi hoor, ook als Thee niet gaat trouwen

Welkom terug Dee! En wat knap dat je dan de pc een paar dagen uit kunt laten!! Kan ik zelfs niet tijdens de vakantie

Jammer dat je pijn blijft houden Jasmine. Ik kan er bij mij niet echt een weerrelatie in vinden, maar voel me met mooi weer wel een stuk beter/blijer. Dan ga ik dus meer bewegen, lange einden wandelen (tot ongenoegen van Milo ) en daar krijg ik natuurlijk last van. Maar.. ik hoop dat het daardoor ook uiteindelijk beter word. Conditie opbouwen en gewicht verliezen, zoiets.

Ik had er trouwens steeds op gerekend dat maandag a.s. de mooiste dag wordt, qua weer, kijk ik net op weeronline, is dat alweer veranderd En juist die dag heb ik niets gepland, dus wilde ik wat in de tuin gaan doen. Zo gebeurt daar natuurlijk weer nooit wat.

Nahja..

dan maar een puinhoop

fijne dag!

Later is nu
Hoi

Hoe was het vandaag bij jullie? Hier dus geen zon Had ik me zó op verheugd. Met warme kleren aan toch maar de bbq aan, (veel) wijn erbij en het was toch nog gezellig. Naderhand LD naar vriendinnetje, LE met vriendje nog voetballen (en daarna hier voetbal kijken) terwijl Elvis en ik nog hout op het vuur gooiden en zaten te kletsen. Dat was al lang niet gebeurd, werd ik erg blij van conclusie was, dat we wel meer dingen samen willen doen, maar dat het in de drukte door het jaar, met werk en sport en (ohja) huishouden erg moeilijk is. Nouja, als we dat maar weten.

Maar morgen wil ik !!

We gaan naar vrienden waar we meestal in de tuin zitten. Neem toch maar warme kleren mee.
Later is nu
Het was hier heerlijk vandaag Dream, balen dat het bij jullie niet zo was. Ik heb er maar sporadisch van genoten, want eerst schandalig uitgeslapen (voor mijn doen) tot 10 uur. Hond uitgelaten, ff iets gegeten, hardgelopen, toen heel lang onder de douche.

Toen bij boot lege tankjes opgehaald om bij te vullen zodat we morgen kunnen varen. Boodschappenlijstje gemaakt voor eters morgen. M'n nieuwe contactgrillapparaat (woordwaarde!) uitgeprobeerd (Makro, 11 euro....), was een heerlijk broodje!

Toen naar het bos met hond. Aansluitend in 3 winkels de boodschappen gehaald.

Een was gedaan, gestofzuigd, gestoft, afwas gedaan, terras aangeveegd, toetje gemaakt voor morgen, en toen was het weer hondenuitlaattijd (heb Twin inmiddels al 2x gezien Jas, maar vergeet steeds de groeten te doen....), daarna weer gegeten en afwas(je) gedaan. Opgeruimd, en toen voor de tv voor Bayern Munchen-Intern Milaan. En nu even forummen.

Dus ik heb wel zon gehad, maar morgen ga ik er écht van genieten, lekker varen.

Oh ja, ook nog foto's gemaakt van schoenen Jas, maar ik kan thuis geen foto's op laptop krijgen (don't ask, zó frustrerend), dus dat wordt dinsdag, als ik op werk ben.

Ik vind ze zo gaaf, dat ik er serieus over nagedacht heb om ze gewoon niet te gaan dragen, maar ze ergens neer te zetten om er gewoon lekker naar te kijken. Maar ik doe ze denk ik toch maar aan
quote:dreamer schreef op 21 mei 2010 @ 09:29:

En wat knap dat je dan de pc een paar dagen uit kunt laten!! Kan ik zelfs niet tijdens de vakantie

Oh ja, nog even hierover. We hadden dus een laptop mee. Ik heb 1x iets werkgerelateerd moeten mailen, heb toen ook even privémail gekeken, en toen dacht ik, ja, daaahaaag, ik ben op vákantie! Forum heb ik helemaal niet bekeken, gek genoeg interesseert me dat dan helemaal niet.

Overigens hebben we wel (omdat het vaak regen van de dijken zeek 's avonds) een filmpje op de laptop gekeken (1x) en 2x Bloedverwanten via Uitzendinggemist, dat was dan wel weer erg lekker. Ik had dat thuis opgenomen, maar dat scheelde dus weer lekker tijd, dáár al gekeken. Lekker effficient
En, ook allemaal een heerlijke dag gehad vandaag en van de zon genoten? Hier lekker gevaren en daarna gezellig gegeten, morgen nog zo'n dag hopelijk!
Zaterdag was het inderdaad heerlijk weer in Dee en Twinstad.

Was dus maar goed dat ik naar beneden afgezakt was want het was 's ochtends hier in Friesland ook erg bewolkt.

Super dat je gisteren zo'n heerlijke dag gehad hebt, het was hier ook lekker alleen stond wel een frisse wind.

Nu ben ik nog niet buiten geweest. Ziet er wel mooi uit.
Wij zijn gisteren naar vrienden geweest en dat is zo goed bevallen, dat we onverwachts zijn blijven slapen. Nu dus smoezelig en moe, maar het was zeer gezellig (en zo kon ik dus 's avonds ook nog aan de wijn )

Hier is het bovenverwachting goed weer nog

(dus ik ga daar ngo van genieten)
Later is nu
Milo heeft trouwens noodgedwongen kattenbrokjes als ontbijt gehad. Met wat brood. Hij heeft ook enigszins vriendschap gesloten met de kat, dat was wel leuk
Later is nu
Klinkt gezellig Dreamer, heerlijk als je kunt blijven slapen!

Was je hier afgelopen zaterdag Jas... wat heb je gedaan in onze geweldige stad
In jullie geweldige stad heb ik gemeet en dat was ook geweldig!

Grappig dat Milo vriendschap gesloten heeft met de kat van jullie vrienden. Eten verbroederd.
Wat leuk dat je hier gemeet hebt! Met wie, met wie, met wie?? Als je dat kwijt wilt natuurlijk

Schoenenfoto's heb ik net gemaild.
Oh ja, Cay, hoe is het met jou, en je moeder?
Met de vrouwen van het fashionista's kletscafé (beauty pijlert)

Ben benieuwd naar je schoenen, zo terug.
Dee ik vind ze prachtig!!

(Je hebt mail terug.)
Milo heeft gisteren na thuiskomst alleen maar geslapen. Was net zo afgepeigerd van rennen achter kat aan (en spelen met de kinderen en dan weer naar de kat) en 's nachts niet slapen als wij. Nu hebben wij niet met kinderen gespeeld en achter kat aangerend, maar wel slecht geslapen door hem. Hij bleef namelijk de hele nacht alert. Normaal blaft hij 's nachts nergens om, maar wel altijd als wij nog in de kamer zijn. En wij sliepen in dezelfde kamer als hem, dus... en ik bleef dus alert, om te zorgen dat hij niet ging blaffen

Eten verbroederde kat en hond trouwens niet. De kat was zeer verontwaardigd dat ik het wáágde eten uit zijn bakje te halen voor een hónd!

Leuk zeg, dat je gemeet hebt Jasmine! Ging het wel goed met pijn enzo? Fijn!
Later is nu
quote:jasmine schreef op 25 mei 2010 @ 12:21:

Met de vrouwen van het fashionista's kletscafé (beauty pijlert)

Ben benieuwd naar je schoenen, zo terug.

Leuk! Ken het topic niet, maar wie weet ken ik wel iemand irl met wie je gemeet hebt (als er ook mensen uit Utrecht e.o. bij waren). Heb van de week namelijk weer zo'n frappant verhaal gehoord van iemand die een onbekende sprak en die bleken beiden in het verre buitenland dezelfde persoon te kennen, zonder verder ook maar een link tussen hén beide. Maf zeg.

En inmiddels vanmiddag alweer mail terug
Vermoeiend nachtje dan Dream. Je was toch vanzelf wel wakker geworden, als Milo had geblaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven